AndroidHealthClinic

sportschoolabonnementen in de coronacrisis

Wie doet er nou cardio in de sportschool. Echt waar.
Ik. Althans, tijdens de prep. Naast natuurlijk buiten fietsen en lopen.

Spinninglessen vind ik erg fijn en na de training op de crosstrainer is ook prima. Ik zie niet in waarom de niet zou kunnen. Roeien net zo; niet iedereen beschikt over mogelijkheden dit buiten te doen.

Hangt ook af in welk gemeente je woont.
In sommige gemeentes kan je er gewoon een boete van 4000 euro krijgen, ook bij 1 op 1 trainingen.
Dat kan kloppen. De regels van het RIVM waren niet heel duidelijk en ik ken meerdere sportscholen die van de gemeente zwart-op-wit toestemming hebben. Ik weet het van Rotterdam, Roosendaal, Breda, Schoonhoven, Winschoten.

@Smartfox je hebt zelf nog 0 argumenten gebracht waarom er een verschil zou moeten zijn tussen retial en gyms of retaurants, maar mijn argumenten negeer je.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt kan je ook gewoon weg blijven.

Ik denk dat we nog al een economische ramp hebben :(

In het algemeen wel. Maar het heeft voor sommigen ook voordelen. Ik begreep dat het aantal huizen dat wordt verkocht met een overbod al gedaald is met 35-40%. Als je nagaat dat een overbod ongeveer 10% van de vraagprijs was, scheelt dit een starter al snel 30-40k oftewel een ruim modaal jaarsalaris. En de verwachting is dat de huizenprijzen nog meer zullen dalen. Als iemand die op zoek is naar z'n eerste koopwoning in de Randstad, mag de crisis van mij nog best een beetje langer duren. Zo snel heb ik nog nooit geld verdiend :p

@Smartfox je hebt zelf nog 0 argumenten gebracht waarom er een verschil zou moeten zijn tussen retial en gyms of retaurants, maar mijn argumenten negeer je.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt kan je ook gewoon weg blijven.
Je ziet het gevaart niet van het virus, veel mensen gaan er aan dood of krijgen schade aan hun longen.
En wat wil jij? Jij wilt dat alle sportscholen opengaan en het virus van harte welkomen.
Je leeft in een andere wereld.

Je hoeft dan ook niet meteen zo denigrerend te doen we kunnen ook op een normale manier communiceren.:D

Heeft voor sommigen ook voordelen. Ik begreep dat het aantal huizen dat wordt verkocht met een overbod al gedaald is met 35-40%. Als je nagaat dat een overbod ongeveer 10% van de vraagprijs was, scheelt dit een starter al snel 30-40k oftewel een ruim modaal jaarsalaris. En de verwachting is dat de huizenprijzen nog meer zullen dalen. Als iemand die op zoek is naar z'n eerste koopwoning in de Randstad, mag de crisis van mij nog best een beetje langer duren. Zo snel heb ik nog nooit geld verdiend :p
Haha, tsja, de een zijn dood is de ander zijn brood :)

• Like
Waarderingen: Pren
In het algemeen wel. Maar het heeft voor sommigen ook voordelen. Ik begreep dat het aantal huizen dat wordt verkocht met een overbod al gedaald is met 35-40%. Als je nagaat dat een overbod ongeveer 10% van de vraagprijs was, scheelt dit een starter al snel 30-40k oftewel een ruim modaal jaarsalaris. En de verwachting is dat de huizenprijzen nog meer zullen dalen. Als iemand die op zoek is naar z'n eerste koopwoning in de Randstad, mag de crisis van mij nog best een beetje langer duren. Zo snel heb ik nog nooit geld verdiend :p

heb wel leedvermaak om al die stumpers die dik over de waarde voor hun huis hebben betaald ,0,0 medelijden

heb wel leedvermaak om al die stumpers die dik over de waarde voor hun huis hebben betaald ,0,0 medelijden

Nouja, niet met de huisjesmelkers. Wel met de normale gezinnen. Die mensen moeten ook gewoon ergens wonen en dan zit er niks anders op dan de marktwaarde te betalen. Als de markt dan een soort bubbel is, ben je gewoon de lul en heb je geen andere keuze dan eraan mee te doen. Uiteindelijk is duur kopen nog steeds goedkoper dan duur huren.

Ik. Althans, tijdens de prep. Naast natuurlijk buiten fietsen en lopen.

Spinninglessen vind ik erg fijn en na de training op de crosstrainer is ook prima. Ik zie niet in waarom de niet zou kunnen. Roeien net zo; niet iedereen beschikt over mogelijkheden dit buiten te doen.
Sorry. Ik dacht dat jij bodybuilder was.

Terug
Naar boven