XXL Nutrition

sprinkhanen kweek blijft uit...

Onopvallend bij concurrerende frituurkramen in de zaak droppen.

Lol, dat is inderdaad een goeie man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
kakkerlakken zijn dubia idd,die zijn al goed op weg :)
ik heb reeds een hulpstuk gekocht voor de stofzuiger met een heel kleine opening om de bak schoon te maken,doe ik nu 2 keer per week.

ik heb 8 volwassen en 8 halfwassen gekocht,de 8 halfwassen zijn ondertussen verveld en volwassen :)

eveneens voederdieren voor de baardagamen,eens ze goed op gang zijn met kweken en ik heb overschot,doorverkopen aan vrienden als voedsel

ja dat zal de voedselinspectie leuk vinden...

nee die zitten gewoon bij mij thuis in het tuinhok,geen nood er zit ongeveer 10 km tussen m'n woonplaats en m'n werk :)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

23rpjj8.jpg

:roflol:

Je ziet dat ze eitjes hebben gelegd aan roze schuimpakketten. Door doorzichtige legbakken te gebruiken kun je ze via de onderkant of zijkanten zien zitten. Vrouwtjes zijn vaak toch wel een dik uur bezig met leggen.
Je kan voor de grap de boel een keertje omwoelen, weet je meteen of je goed zat of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet dat ze eitjes hebben gelegd aan roze schuimpakketten. Door doorzichtige legbakken te gebruiken kun je ze via de onderkant of zijkanten zien zitten. Vrouwtjes zijn vaak toch wel een dik uur bezig met leggen.
Je kan voor de grap de boel een keertje omwoelen, weet je meteen of je goed zat of niet.

ik heb al deze morgen zo een "schuimpaket" van m'n tak geschraapt,de tak ligt net naast de legbak,maar heb de boel ondergewoeld,en geen eitjes gevonden...hmm... hoe zien die dingen eruit? kheb me laten vertellen dat ze de vorm hebben van grote rijstkorrels van ongeveer 0.5cm groot.

In zo'n hok als dat valt iets veel leukers te kweken. :evil:

Is allebei goed te kweken hoor. Heb het zelf ook een tijdje gekweekt. Maar stel zulke vragen gewoon op een reptielenforum en via google kan je zeker wel genoeg info vinden...

Tip voor je baardjes: gooi er af en toe wat eierschillen in. Waren ze bij mij altijd dol op en is goed voor de botjes! Klinkt ook lekker dat gekraak:D
En andijvie waren ze geloof ik dol op, maar dat zal je vast wel al weten.

Eipakketten zijn roze met geel/roze rijstkorrels erin inderdaad

Is allebei goed te kweken hoor. Heb het zelf ook een tijdje gekweekt. Maar stel zulke vragen gewoon op een reptielenforum en via google kan je zeker wel genoeg info vinden...

Tip voor je baardjes: gooi er af en toe wat eierschillen in. Waren ze bij mij altijd dol op en is goed voor de botjes! Klinkt ook lekker dat gekraak:D
En andijvie waren ze geloof ik dol op, maar dat zal je vast wel al weten.

eireschaal heb ik vroeger al geprobeerd,proeven ze eens van,maar lieten de rest liggen,en andijvie idd...zijn er even gek op,als ik gek ben op kip :D

Eipakketten zijn roze met geel/roze rijstkorrels erin inderdaad

oh zal ik op letten dan... tnx dude!!

en ik die dacht dat deze gozer een alternatieve proteïnenbron ontdekt had..

Sprinkhanen coïtus! Geil!

weet niet of sprinkhanen veel verschillen qua kweek tov huiskrekels... maar mijn huiskrekels legden hun eitjes in het vochtig mos dat ik in men terra had liggen voor men gecko's

die mini-krekels liepen vervolgens gewoon het terra uit, zo klein waren ze

mss kan je dat eens proberen

Sprinkhanen kweken en krekels kweken is een wereld van verschil inderdaad!

Inderdaad... zit je dadelijk met allemaal kakkerlakken opgescheept :(

kakkerlakken zullen niet gauw ontsnappen,ze kunnen niet vliegen,ze kunnen niet op een gladde want kruipen en voor alle veiligheid zit er een deksel op de bak...
en ik die dacht dat deze gozer een alternatieve proteïnenbron ontdekt had..

naart schijnt wel he,sprinkhanen zijn een heel goede proteinebron...

weet niet of sprinkhanen veel verschillen qua kweek tov huiskrekels... maar mijn huiskrekels legden hun eitjes in het vochtig mos dat ik in men terra had liggen voor men gecko's

die mini-krekels liepen vervolgens gewoon het terra uit, zo klein waren ze

mss kan je dat eens proberen

net daarom dat ik geen krekels wil,als die ****ers onstnappen ben je ze kwijt,zo een sprinkhaan die vang je nog makkelijk,maar die klote krekels...god wat haat ik die beesten,ik geef nu van die kleinste krekels aan m'n baby agaampjes en af en toe gaan der een paar door de rooster,ik zie ze dan op de muur lopen of whatever...aaah ik haat ze....

Laat je agaam uit in de bijlmer daar lopen kakkerlakken van 187cm rond, scheelt jou weer kweken en hij heeft nooit meer honger.;)

Ik verwachte een highprotein-sprinkhanenbar. :(

Misschien houden ze niet van de plasticlucht in zo'n bak.

ik heb ze al geproefd
gefrituur en kan je verzekeren dat ze heel lekker zijn!!

Terug
Naar boven