MuscleMeat

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nee ik woon in een flat en rij scoot en geef dus geen geld aan auto of ov uit, kan ook goed sparen en win met gokken.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 23:58 ----------

Kijk het show your watch topic maar eens door ;)

Pica's zijn al weer wegh ;)

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 00:03 ----------

Tijd gaat snel als t leuk is he :p was toch een hele week

Wat heb je gedaan dat je het zo leuk had?

Mee eens.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:58 ----------

Dat is waar,maar wanneer je voor de camera een spuit in je schouder gaat steken en jezelf presenteert als een BB-er dan geef je wel voeding aan het vooroordeel en de haat.
Voordat de beste kerel zich aanmeld zijn er al genoeg reacties die daarvoor waarschuwen dus naief of niet,dat kun je weten.
Maja blijkbaar zijn die paar centen dat waard..

Ja dat is waar, maar als jesse er niet had gestaan, had een ander er gestaan. Het was een mooier item geweest als ze een prof bodybuilder hadden weten te strikken, in plaats van een amateur te zoeken die zich geroepen voelt om de bodybuilding lifestyle te vertegenwoordigen

Ja dat is waar, maar als jesse er niet had gestaan, had een ander er gestaan. Het was een mooier item geweest als ze een prof bodybuilder hadden weten te strikken, in plaats van een amateur te zoeken die zich geroepen voelt om de bodybuilding lifestyle te vertegenwoordigen

Zal niet gebeuren die liegen er heel graag over ;)

Die moeten ook wel. Denk dat de grote sponsoren echt liever niet hebben dat hun atleet, hun uithangbord, op tv een naald in z'n schouder douwt.

Grote sponsor groot gebruik is netto nog niks overhouden. Top 5 van de wereld verdient big money de rest niet hoor

Grote sponsor groot gebruik is netto nog niks overhouden. Top 5 van de wereld verdient big money de rest niet hoor
Jesse even een vraagje als het mag:hoe komt het grote verschil in je wedstrijdfysiek t.o.v. je fysiek nu(met alle respect,zeker voor je wedstrijdfysiek).
Zit dat hem echt in de tren of ben je ook minder goed gaan eten?
Want je claimt nu nog 2x per dag in de gym te komen en aan de test/deca te zitten,dan zou er nu toch wat meer in moet zitten lijkt mij(nogmaals zonder je te bekritiseren).

Jesse even een vraagje als het mag:hoe komt het grote verschil in je wedstrijdfysiek t.o.v. je fysiek nu(met alle respect,zeker voor je wedstrijdfysiek).
Zit dat hem echt in de tren of ben je ook minder goed gaan eten?
Want je claimt nu nog 2x per dag in de gym te komen en aan de test/deca te zitten,dan zou er nu toch wat meer in moet zitten lijkt mij(nogmaals zonder je te bekritiseren).

Zal je eerlijk zeggen die naald op Tv was begin kuur. En tren maakt het verschil tussen top fysiek (wedstrijd) of off season zeker die look alles. Verder deca blaast wat op. In tegenstelling tot wedstrijd eet ik ook stukken minder. Dat is de reden waarom ik dan juist spiermassa aankom ipv verlies. En zo blijf je een stuk gezonder natuurlijk kuurtjes zijn voor de recreative sporter zwaar maar wedstrijd gezien juist niet. Ik kan verder heel goed tegen kritiek misschien dat ik voor volgende tren kuur een log bijhoud met foto's alles zodat je goed kunt zien van week tot week wt er gebeurt ;)

Zal je eerlijk zeggen die naald op Tv was begin kuur. En tren maakt het verschil tussen top fysiek (wedstrijd) of off season zeker die look alles. Verder deca blaast wat op. In tegenstelling tot wedstrijd eet ik ook stukken minder. Dat is de reden waarom ik dan juist spiermassa aankom ipv verlies. En zo blijf je een stuk gezonder natuurlijk kuurtjes zijn voor de recreative sporter zwaar maar wedstrijd gezien juist niet. Ik kan verder heel goed tegen kritiek misschien dat ik voor volgende tren kuur een log bijhoud met foto's alles zodat je goed kunt zien van week tot week wt er gebeurt ;)

Dat lijkt me eigenlijk wel bijzonder interessant.

Het boeit nu toch al geen fl**ker meer omdat iedereen weet dat je kuurt.
Stuur even berichtje als je dat een keer opent, dan volg ik zeker. ;)

Dat lijkt me eigenlijk wel bijzonder interessant.

Het boeit nu toch al geen fl**ker meer omdat iedereen weet dat je kuurt.
Stuur even berichtje als je dat een keer opent, dan volg ik zeker. ;)

lijkt mij ook heel interessant, alleen zal het wel weer verpest worden door allemaal k*t reacties

Okee thanks.
Alleen bedoel je dat je minder eet in kcal of minder als in voor ons goed voedsel?
Ja zou cool zijn man.

Op de wedstrijd vond ik je er ook goed uitzien. Kon wel iets droger maargoed. Nu lijkt het wel of je flink bent terug gezakt. Uiteraard kan jij niks aan die rare montage doen. En die tren log lijkt me zeker interessant als er werkelijk fotos op komen.

Okee thanks.
Alleen bedoel je dat je minder eet in kcal of minder als in voor ons goed voedsel?
Ja zou cool zijn man.

Ik eet zeker off season stukken minder. Mensen op de gym vragen zelfs hoe ik nog zo eruit kan zien haha. Ik ben van mezelf al niet dun dus heel ver terug vallen doe ik niet scheelt gewoon 9-10kg spiermassa als ik echt 2-3 jaar non stop dieet alles zou doen wie weet wat er gebeurt maar eerlijk gezegd heb ik het er niet voor over, puur en alleen om de reden mijn gezondheid voor een plastic bekertje ? Nee dat doe ik niet , want echt geld verdieneb daarvoor moet je op de O staan die kwaliteit heb ik echt niet dus vandaar mijn keuze

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 16:56 ----------

lijkt mij ook heel interessant, alleen zal het wel weer verpest worden door allemaal k*t reacties

Misschien dat de mods bereid zijn deze "k*t reacties" te verwijderen als er verder niemand op in gaat.

Ik zie nu net pas het filmpje , ik wil niet fokkop doen maar je hebt zware gyno ****ing lelijk waarom behelp je dit niet voordat je verder gaat met kuren ... Verder kan ik 20 jongens naast jouw zetten die niet trainen of kuren met een beter fysiek dan jouw

2 topics..
kan er niet 1 verwijderd worden...........

Ik zie nu net pas het filmpje , ik wil niet fokkop doen maar je hebt zware gyno ****ing lelijk waarom behelp je dit niet voordat je verder gaat met kuren ... Verder kan ik 20 jongens naast jouw zetten die niet trainen of kuren met een beter fysiek dan jouw

Inderdaad gyno is aanwezig maar ik heb het momenteel te druk om een operatie in te planne, plus 90% van de kijkers weet toch niet wat gyno is ;) verder on stage neerzetten dan kunne we vergelijken ;) off season zegt niks ;)

Als je nu eerst een fatsoenlijk leert typen, voordat je je commentaar gaat geven :) Zou wat beter overkomen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven