MuscleMeat

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen

Een gewiekste aktie van links...kan me niets anders bedenken.:D

Er bestaat inderdaad een kans dat ze op uitkijk stonden en opzettelijk in de andere richting wezen om de dieven te helpen. Zeker weet je dat niet, maar het gebeurd.

Wat een debiele reacties hier, wantrouwen viert hoogtij.

Wat een truc!:roflol:

Het is ook wel heel verdacht dat die Marokkanen toevallig de dader zagen en vervolgens de gestolen buit terug vonden. Helaas was al het waardevolle niet meer te vinden...:scratch:

haha. die zogenaamde goede Marokkanen deden net of ze behulpzaam waren. Eigenlijk weten ze precies wie de dader is en deden ze er ook aan mee, op deze manier beschermen ze de dader.

Dit is geen grapje van mijn kant. Maar ik meen serieus dat ik denk dat het zo is.

Idd, denk ik ook. Deed hij mss om zichzelf vrij te pleiten en een kick te krijgen.

Ik had hun fietsen gejat.

goede Marokkanen...

hmmm... :D

Wat een truc!:roflol:

Het is ook wel heel verdacht dat die Marokkanen toevallig de dader zagen en vervolgens de gestolen buit terug vonden. Helaas was al het waardevolle niet meer te vinden...:scratch:

+1

heb dit zelf meegemaakt: was wat gestolen, een groepje wees me in een bepaalde richting, later bleek dat de dief in de andere richting ontsnapt was. Politie kon hem toen gelukkig grijpen.

Lastig in te schatte situatie imo.

Dus als iemand je een dienst probeert te verlenen ga je er maar van uit dat diegene wel slechte bedoelingen moet hebben, laat wel zien dat je zelf ook niet behulpzaam bent. Daarnaast maakt het feit dat het Marokkanen waren het samenzweringsalternatief wel heel erg passend (en wenselijk!) binnen het gemiddelde breinkader jegens Marokkanen van veel leden hier.

Was de politieman ook Mocro? Dan zat hij wellicht ook in het complot!!

Ik ben liever die ene op 100 keer onjuist te goeder trouw ten aanzien van iemand geweest, dan de 99 ten onrechte te hebben wantrouwd. Fijne visie op een samenleving hebben jullie :thumbs:

Dus als iemand je een dienst probeert te verlenen ga je er maar van uit dat diegene wel slechte bedoelingen moet hebben, laat wel zien dat je zelf ook niet behulpzaam bent. Daarnaast maakt het feit dat het Marokkanen waren het samenzweringsalternatief wel heel erg passend (en wenselijk!) binnen het gemiddelde breinkader jegens Marokkanen van veel leden hier.

Was de politieman ook Mocro? Dan zat hij wellicht ook in het complot!!

Ik ben liever die ene op 100 keer onjuist te goeder trouw ten aanzien van iemand geweest, dan de 99 ten onrechte te hebben wantrouwd. Fijne visie op een samenleving hebben jullie :thumbs:

Ik zou er niet meteen vanuit gaan, maar het is wel mogelijk.
Steek je altijd je kop zo enorm diep in het zand of geloof je werkelijk alleen in het goede van de mens?

Ik zou er niet meteen vanuit gaan, maar het is wel mogelijk.
Steek je altijd je kop zo enorm diep in het zand of geloof je werkelijk alleen in het goede van de mens?

Altijd uitgaan van het goede van de mens is vrij naief maar bijna altijd uitgaan van het meest negatieve scenario is voorbij het naieve stadium. Dat is een teken van een verziekte geest.

Heb overigens bij dit voorval ook mijn bedenkingen. Vrij oud trucje om de aandacht af te leiden van de werkelijke daders. Maar je moet er bij zijn geweest om een goed oordeel te vellen.

Nooit iemand 100% vertrouwen in het leven, dat is de belangrijkste raad die je mensen kan geven.

Terug
Naar boven