AndroidHealthClinic

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen

Niet specifiek. Maar komt aardig in de buurt.

Het komt mij toch eerder andersom over. Dat de verbitterden na enkele negatieve incidenten gelijk het vertrouwen zijn kwijtgeraakt in de mensheid. Dan vraag ik me af wie er nou naief is.

Niet dat het me overigens verder veel boeit. Wie wil leven in wantrouwen jegens zijn medemens moet dat vooral doen. Vermaak ik me wel met de mensen die wel openstaan voor anderen en niet gelijk bij het eerste contact een blijk geven van een misplaatste achterdocht.

Is mij ook een keer overkomen. Was met de fiets naar de AH, kom ik terug fiets weg.
Zie zo'n grote groep hollanders (JA JONGE) op een muurtje zitten, dus spreek ze aan.
Na aan iedereen te hebben gevraagd of ze wat hebben gezien zegt er eindelijk 1tje
ja maar ik zag wel iemand een fiets optillen en naar achter het gebouw rennen.
Dus ik daar achter de AH zoeken, bleek ie daar in de bosjes te liggen nog op slot en al :roflol:
Ben terug gegaan en heb die gast bedankt maar weet bijna zeker dat die fl**kers er zelf achter zaten.

Het komt mij toch eerder andersom over. Dat de verbitterden na enkele negatieve incidenten gelijk het vertrouwen zijn kwijtgeraakt in de mensheid. Dan vraag ik me af wie er nou naief is.

Niet dat het me overigens verder veel boeit. Wie wil leven in wantrouwen jegens zijn medemens moet dat vooral doen. Vermaak ik me wel met de mensen die wel openstaan voor anderen en niet gelijk bij het eerste contact een blijk geven van een misplaatste achterdocht.

Het ging hier over marokkanen.

Verdomme zeg, krijg ik dus geen sticker omdat mn graamaticka klote is??

Er bestaat inderdaad een kans dat ze op uitkijk stonden en opzettelijk in de andere richting wezen om de dieven te helpen. Zeker weet je dat niet, maar het gebeurd.

De getuigen hebben hun gegevens laten noteren bij de politie. Dan zouden ze wel lef hebben..

En als ik Maus zijn grammatica verbeter krijg ik dan ook een stikker of een ban?

Damn, schrijf je dat zo???

Maar ik vind wel dat we dit met z'n allen tot op de bodem moeten gaan uitzoeken...(dat verhaal met die Marokkanen).

De getuigen hebben hun gegevens laten noteren bij de politie. Dan zouden ze wel lef hebben..

Moordenaars zijn daar ook toe in staat. Sommigen gaan zelfs zover dat ze de familie troosten van het slachtoffer.

Maar goed als Gorril0r het idee heeft dat die gasten er niks mee te hebben lijkt me dat een overtuigender bewijs dat het ook zo is dan de vermoedens van degenen die er niet bij zijn geweest.

Als je oprecht dacht dat er ALLEEN MAAR 'slechte' marokkanen bestonden dan ben je serieus een mong**l.

Hoe kan vandaag de dag een inwoner van Nederland, een westerling, een Europeaan nog zo DOM en onderontwikkeld zijn dat hij denkt dat ALLE mensen van een bepaalde nationaliteit of oorsprong slecht zouden kunnen zijn.

Hoe is het mogelijk.

Hoo hoo!!

Ik heb er ook nog 1, zoals de waard is vertrouwt...vertrouwdt...ver..

Laat maar.

Ah gezellig, overgaan op tegeltjeswijsheden :D Jammer dat Toon Hermans niet meer leeft, die had vast nog wel wat tegeltjes kunnen vullen met zijn wijsheden.

Een jongen met een petje... en hun familie is groot.

Goed opgezet complot, dronken Nederlanders zijn een scharrige prooi voor hasjrokende denk Marrokkanen.

Als je oprecht dacht dat er ALLEEN MAAR 'slechte' marokkanen bestonden dan ben je serieus een mong**l.

Hoe kan vandaag de dag een inwoner van Nederland, een westerling, een Europeaan nog zo DOM en onderontwikkeld zijn dat hij denkt dat ALLE mensen van een bepaalde nationaliteit of oorsprong slecht zouden kunnen zijn.

Hoe is het mogelijk.

Er zijn ook betere, maar vergeet 1 ding niet......een marokaan blijft een marokaan.

Ik ben het met je eens dat op de dag van vandaag europeanen, westerlingen heel dom zijn, dat ze deze mensen binnen hebben gelaten is daar het bewijs van.

Hoe is het mogelijk.

Haha, ja eensch!11.. :)

Terug
Naar boven