AndroidHealthClinic

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen

Ah gezellig, overgaan op tegeltjeswijsheden :D Jammer dat Toon Hermans niet meer leeft, die had vast nog wel wat tegeltjes kunnen vullen met zijn wijsheden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan met dubbele k :o!
sorry moest even snel doen, want moet nu eten dagxxx

ik denk dat ze gewoon zelf het gejat hebben of de daders hebben geholpen en de buit gedeeld :roflol:

in het beste geval waren ze gewoon eerlijk maar dan had je zeldzame exemplaren te pakken :roflol:

verder goed klote natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Laten we hier allemaal iets van leren:

Nooit je spullen in het zicht lagen liggen.

haha. die zogenaamde goede Marokkanen deden net of ze behulpzaam waren. Eigenlijk weten ze precies wie de dader is en deden ze er ook aan mee, op deze manier beschermen ze de dader.

Dit is geen grapje van mijn kant. Maar ik meen serieus dat ik denk dat het zo is.

eerste wat ik ook dacht ja

Of op een goeie plek parkeren. Hoewel dat vaak moeilijk te vinden is :rolleyes:

Als je oprecht dacht dat er ALLEEN MAAR 'slechte' marokkanen bestonden dan ben je serieus een mong**l.

Hoe kan vandaag de dag een inwoner van Nederland, een westerling, een Europeaan nog zo DOM en onderontwikkeld zijn dat hij denkt dat ALLE mensen van een bepaalde nationaliteit of oorsprong slecht zouden kunnen zijn.

Hoe is het mogelijk.

Dmv het nieuws te volgen?

Opgezet spel of niet, er zijn wel degelijk goeie Marokkanen zeg ik gerust als rechts persoon, helaas zijn ze schaars.

klote zeg!

hm voortaan toch maar weer met de tank dan :D

tank11.jpg

Dus als iemand je een dienst probeert te verlenen ga je er maar van uit dat diegene wel slechte bedoelingen moet hebben, laat wel zien dat je zelf ook niet behulpzaam bent. Daarnaast maakt het feit dat het Marokkanen waren het samenzweringsalternatief wel heel erg passend (en wenselijk!) binnen het gemiddelde breinkader jegens Marokkanen van veel leden hier.

Was de politieman ook Mocro? Dan zat hij wellicht ook in het complot!!

Ik ben liever die ene op 100 keer onjuist te goeder trouw ten aanzien van iemand geweest, dan de 99 ten onrechte te hebben wantrouwd. Fijne visie op een samenleving hebben jullie :thumbs:

+1

Wat een hoop vooroordelen weer zeg!

Ik vraag me af of er een correlatie bestaat tussen het absurde idee jegens allochtonen en een '(extreem)rechts' stemgedrag :o

Mijn vader zegt altijd..'een boete krijgen omdat je een hond hebt en een boete krijgen omdat je er geen hebt' (in het Portugees klinkt het wel logisch)....

edit

Terug
Naar boven