XXL Nutrition

Squat 250 KG!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grapige reacties in deze thread...

Een squat van 250 kilo..... op je 17e.... das echt veel makker..

maar dan moet ik erbij zeggen dat een squat tot 90gr. voor mij geen squat is.. tis leuk dat je 't houden kunt maar sorry.. en als je zwaar tilt dan denk je vaak dat je diep gaat.. maar ondertussen ben je er nog lang niet...

Maar aan de andere kant.. ik heb inmiddels wel andere dingen gezien...

Een aantal voorbeelden...

Een jongen gespot van 17 met halfjaar trainingservaring 150 kilo kniebuigen volledige squat, gewichtheft buiging met veer... weegt 110 kilo...

Iemand van 21 260 achter zien buigen en 220 voor met 3 reps.... idem zwaargewicht van 120kilo+

Powerlifter van 30 met lichaamsgewicht -82.5 290 kilo zien buigen...

Bulgaarse gewichtheffer lichaamsgewicht onder de 70 kilo 220 zien buigen op zijn slippers voor zijn ontbijt!! :D

Gewichtheffer gespot van 19, 170 kilo kniebuigen 1 rep..

Gewichtheffer van 17, 180 kilo zien stoten.. houd in dat ie minsten 200+ moet kunnen kniebuigen...

Powerlifter van +-110 kilo 390 kilo zien buigen met als pr 415 :eek:

dus als wat je stelt waar is dan behoor je kwa prestaties tot de bovengenoemde mensen... in dat rijtje althans.. en daarbij zitten een paar nationale en mondiale topers op het gebied van krachttraining.............

en tot slot... zou je wel zoveel willen buigen .... ik heb eens een ongeluk meegemaakt met het buigen van iemand met 262.5 kilo... die bij zijn 2e rep met alleen zijn kont omhoog kwam... dat zag er niet fraai uit.. hij hield er alleen een verstuikte pols aan over... maar dit was met 3 spotters..... zonder die 3 was hij waarschijnlijk blijvend invalide......

maar verder ga powerliften.. nederland heeft hard nieuwe talent nodig !!
 
Het was vandaag benen dag en ik heb voor de gein 250 kg op de stang gegooid. Ik weeg 108 kg en train al bijna 5 jaar maar het lukte me echt niet (en ik heb wel roids gebruikt), ik heb respect voor je Ryu als het jou wel is gelukt. Dikke respect bro!!!!!!!
 
Weet zeker dat onze kleine Stevie het wel kan, hoe zou het daar mee zijn ;)
 
Weet niet, volgens mij gaat het wel goed, hij groeid aardig, hij zal binnen kort wel weer wat plaatsten hier op het forum denk ik;.
 
Dat valt me van je tegen Steve ;) :D
 
f*cking ecto zei:
Dat valt me van je tegen Steve ;) :D

U0JTp1Isg6ovlLpxYg4FfQTLhOKcrVi8.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
soulreaver zei:
Wie is die bron dan wel niet?? Ken je ze partner?? Het is altijd zo makkelijk gezegd over iemand. Iedereen beweert dat Arnold op ze 14e al aan de dboll zat. Prima, ik heb het hem nog nooit ergens horen zeggen, hoe weet iedereen dat dan? Zelfde met dit, er wordt zoveel geluld, ik wil dan wellis weten wie hem zo goed kende dat die zijn roidgebruik aan die persoon toevertrouwde. En dan nogggg.. is het een uitzonderlijk persoon, nog nooit iemand zo een klap op een bokszak zien geven van 1 cm afstand..
Iedereen die gelooft dat er in de topsport niet gebruikt wordt, is zeer naïef. En wat die bronnen aangaat, is door familie of vrienden van hem bevestigd, ik wil ervan af zijn.
 
Steve V.S Ecto!


FIGHT!


p.s 10 euro op steve! :D
 
mensen dit van die 250 kg sqaut is bullshit.
maak je er allemaal niet druk om wat een onervaren enthousiasteling zegt.
alles stats, cijfers en argumenten kloppen niet.
bovendien wat men zegt dat een hoop erg getalenteerde mensen niet eens wedstrijden wil doen is natuurlijk waar, maar alles wat je in die boeken zoals flex ziet zijn geen erg getalenteerde mensen maar extreem getalenteerde mensen.
zoals jean pierre fux met 310 kg squat zijn been naar de klote hielp.
310 kg hoor je en dan vertelt een manneke van net 70 kilo van 17 jaar met eigenlijk geen ervaring dat ie 250 squat ook al is t voor 1 keer en is t een 90 graden sqaut trouwens een 90 graden squat doe ik zelf ook veel werkt ook goed, als je dieper gaat gooi je wat meer belasting op je glutes en hams. maar idd een full sqaut is zwaarder. maar voor ik te ver uitwijd, mensen dit verhaal van ryu is onzin.
ik post hier verder niks meer op. ik ben zelf 1.78 weeg 115 kilo en kan 250 kilo ongeveer 4 tot max 6 keer squatten met full movement. en er zijn hoopjes mensen die dit kunnen leeftijd is niet t belangrijkste maar de trainingervaring-niveau.
iemand die 71 kilo weegt heeft geen ervaring genoeg. om tot 250 kg squat te komen heb je een opbouw nodig die goed te verwezenlijke is ook voor ryu eventueel als hij t echt wil. iemand die tot 250 kg gekomen is voor de squat moet behoorlijk wat beenmassa hebben opgebouwd in die periode en ryu heeft dat niet met 71 kilo.
ik wijd veels te veel uit.ik nok.
maar t verhaal heeft me de slappe lach bezorgt.
 
haah dan voel jij je zeker best gedist , dat iemand die nog jonger is dan mij hier op het forum al op 261 zit :D Als ik het goed heb is dries 16 ?


Jonge dit is echt een bump om niks :D
 
mogitu zei:
mensen dit van die 250 kg sqaut is bullshit.
maak je er allemaal niet druk om wat een onervaren enthousiasteling zegt.
alles stats, cijfers en argumenten kloppen niet.
bovendien wat men zegt dat een hoop erg getalenteerde mensen niet eens wedstrijden wil doen is natuurlijk waar, maar alles wat je in die boeken zoals flex ziet zijn geen erg getalenteerde mensen maar extreem getalenteerde mensen.
zoals jean pierre fux met 310 kg squat zijn been naar de klote hielp.
310 kg hoor je en dan vertelt een manneke van net 70 kilo van 17 jaar met eigenlijk geen ervaring dat ie 250 squat ook al is t voor 1 keer en is t een 90 graden sqaut trouwens een 90 graden squat doe ik zelf ook veel werkt ook goed, als je dieper gaat gooi je wat meer belasting op je glutes en hams. maar idd een full sqaut is zwaarder. maar voor ik te ver uitwijd, mensen dit verhaal van ryu is onzin.
ik post hier verder niks meer op. ik ben zelf 1.78 weeg 115 kilo en kan 250 kilo ongeveer 4 tot max 6 keer squatten met full movement. en er zijn hoopjes mensen die dit kunnen leeftijd is niet t belangrijkste maar de trainingervaring-niveau.
iemand die 71 kilo weegt heeft geen ervaring genoeg. om tot 250 kg squat te komen heb je een opbouw nodig die goed te verwezenlijke is ook voor ryu eventueel als hij t echt wil. iemand die tot 250 kg gekomen is voor de squat moet behoorlijk wat beenmassa hebben opgebouwd in die periode en ryu heeft dat niet met 71 kilo.
ik wijd veels te veel uit.ik nok.
maar t verhaal heeft me de slappe lach bezorgt.
:roflol: loser.....
 
Wat is een 'sqaut' eigenlijk ? Maar goed oude threads naar boven bumpen heeft weinig zin, deze discussie is al compleet uitgemolken. Als je Ryu niet wilt geloven, dan niet, hij weet zelf wat hij wel of niet voor gewicht kan pakken en gepakt heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven