MuscleMeat

squat en deadlift noodzakelijk?

Dus je beweerd dat als je niet squat, je geen massa opbouwt?

Geen echte massa.. alleen gaye-bodybuilder-show-massa.

No Squat & No Deadlift = Superdude Borst en buik.

hey

hej ik zit wel eens met hetzelfde omdat ik altijd raare kwaaltjes heb tijdens Squate het voelt gewooon nooit lekker aant ik weet niet of je daar ook last van heb?
omdat ik het tog wel wil doen doe ik het in het rek die meestal voor schuinbankdrukken word gebruikt(die is bijna in elke gym aanwezig)
daarbij gaat het echt stukken beter geen raar gevoel
en na een tijdje ga ik gewoon het ehcte werk proberen
meshcien een aanrader als je het ook darom niet doet dan

Ja, dat is noodzakelijk. Voor de mensen die schreeuwen dat het niet noodzakelijk is bewijs het maar. Want je kan niet achteraf zeggen dat iemand wel of niet buffer is geworden doordat hij/zij wel of niet gesquat en dealift heeft gedaan of doet.

Als je het zo stelt is het ook noodzakelijk dat je roids moet gebruiken :rolleyes:

Slaat nergens op natuurlijk.

Het is heel makkelijk te bewijzen aangezien er zo veel sportscholen zijn waar je niet eens kan squatten en daar toch echt ook buffe gasten rondlopen.

:roflol: jammer weer van de haat jegens bodybuilders Jesaja. Bodybuilders horen ook te squatten.

hey

hej ik zit wel eens met hetzelfde omdat ik altijd raare kwaaltjes heb tijdens Squate het voelt gewooon nooit lekker aant ik weet niet of je daar ook last van heb?
omdat ik het tog wel wil doen doe ik het in het rek die meestal voor schuinbankdrukken word gebruikt(die is bijna in elke gym aanwezig)
daarbij gaat het echt stukken beter geen raar gevoel
en na een tijdje ga ik gewoon het ehcte werk proberen
meshcien een aanrader als je het ook darom niet doet dan
Zit je aan het bier?

belangrijke oefeningen, maar ook zonder zul je wel massa pakken. Ik ben de enige die tot nu toe los deadlift, daarnaast hebben we er nog eentje die deadlift in de smith.
Maar er lopen toch ook wel een paar rond die flink wat massa hebben (bovenlichaam) die het woord deadlift niet eens kennen en zich ook voornamelijk richten op isolatie.

Als je het zo stelt is het ook noodzakelijk dat je roids moet gebruiken :rolleyes:

Slaat nergens op natuurlijk.

Het is heel makkelijk te bewijzen aangezien er zo veel sportscholen zijn waar je niet eens kan squatten en daar toch echt ook buffe gasten rondlopen.

Ik heb een plank voor mijn kop.

:roflol:

Dude ik ken een gast met 80cm benen die nog nooit gesquat heeft. Hij druk wel 800KG weg op de leg press.

Dus hij traint zijn benen op een andere manier.

Tuurlijk kan je massa krijgen op je benen, maar de Squat is wel de oefening waarbij je het meeste aanpakt.

Zie onderzoekjes. ;)

Dus hij traint zijn benen op een andere manier.

Tuurlijk kan je massa krijgen op je benen, maar de Squat is wel de oefening waarbij je het meeste aanpakt.

Zie onderzoekjes. ;)

Ik zou hem zelf altijd blijven doen als het kan. Maar ik ken veel grote jongens die hem niet doen dus een noodzaak is het niet. Wel een aanrader.

hey

ik lees hier altijd dat de oefeningen voor massa squat en deadlift zijn (ik zeg ook niet dat dat niet zo is hoor) maar als ik die 2 nou niet doe ga ik dan nooit optimaal massa kunnen bijkomen? Ik heb nl een slechte knie waardoor ik dit niet wil doen maar ik doe wel alle andere oefeningen en zo zwaar mogelijk:eek:
graag jullie mening?

ik vind je post een beetje vaag. Kun je iets specifieker zijn?;)

1) Wat is je exacte klacht eigenlijk?
2) Wat heb je ondernomen in je zoektoch naar oplossingen?
3) Welke "andere oefeningen" doe je dan wel "zo zwaar mogelijk?"

het probleem met geen squat en geen deadlift is dat je onderrug achterblijft met de rest, waar je uiteindelijk problemen mee gaat krijgen, ook bij andere oefeningen waarbij een sterke onderrug is vereist en uiteindelijk je hele lichaamshouding. 115kg wegen met een zwakke onderrug lijkt me niet handig.

Terug
Naar boven