Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey
hej ik zit wel eens met hetzelfde omdat ik altijd raare kwaaltjes heb tijdens Squate het voelt gewooon nooit lekker aant ik weet niet of je daar ook last van heb?
omdat ik het tog wel wil doen doe ik het in het rek die meestal voor schuinbankdrukken word gebruikt(die is bijna in elke gym aanwezig)
daarbij gaat het echt stukken beter geen raar gevoel
en na een tijdje ga ik gewoon het ehcte werk proberen
meshcien een aanrader als je het ook darom niet doet dan
Dus je beweerd dat als je niet squat, je geen massa opbouwt?

Ja, dat is noodzakelijk. Voor de mensen die schreeuwen dat het niet noodzakelijk is bewijs het maar. Want je kan niet achteraf zeggen dat iemand wel of niet buffer is geworden doordat hij/zij wel of niet gesquat en dealift heeft gedaan of doet.

Zit je aan het bier?hey
hej ik zit wel eens met hetzelfde omdat ik altijd raare kwaaltjes heb tijdens Squate het voelt gewooon nooit lekker aant ik weet niet of je daar ook last van heb?
omdat ik het tog wel wil doen doe ik het in het rek die meestal voor schuinbankdrukken word gebruikt(die is bijna in elke gym aanwezig)
daarbij gaat het echt stukken beter geen raar gevoel
en na een tijdje ga ik gewoon het ehcte werk proberen
meshcien een aanrader als je het ook darom niet doet dan
haha nee ik drink hoogstens 1 biertje per week soms zelf niet
ps komt het door mijn spelling dat je dit denkt
mijn exuses dan hiervoor ik ben ongelofelijk dyslecties namelijk en heb add
Als je het zo stelt is het ook noodzakelijk dat je roids moet gebruiken
Slaat nergens op natuurlijk.
Het is heel makkelijk te bewijzen aangezien er zo veel sportscholen zijn waar je niet eens kan squatten en daar toch echt ook buffe gasten rondlopen.

Dude ik ken een gast met 80cm benen die nog nooit gesquat heeft. Hij druk wel 800KG weg op de leg press.

haha nee ik drink hoogstens 1 biertje per week soms zelf niet
ps komt het door mijn spelling dat je dit denkt
mijn exuses dan hiervoor ik ben ongelofelijk dyslecties namelijk en heb add
Is niet erg, ik ben niet boos.
Dude ik ken een gast met 80cm benen die nog nooit gesquat heeft. Hij druk wel 800KG weg op de leg press.
Dus hij traint zijn benen op een andere manier.
Tuurlijk kan je massa krijgen op je benen, maar de Squat is wel de oefening waarbij je het meeste aanpakt.
Zie onderzoekjes.![]()
Ik zou hem zelf altijd blijven doen als het kan. Maar ik ken veel grote jongens die hem niet doen dus een noodzaak is het niet. Wel een aanrader.

hey
ik lees hier altijd dat de oefeningen voor massa squat en deadlift zijn (ik zeg ook niet dat dat niet zo is hoor) maar als ik die 2 nou niet doe ga ik dan nooit optimaal massa kunnen bijkomen? Ik heb nl een slechte knie waardoor ik dit niet wil doen maar ik doe wel alle andere oefeningen en zo zwaar mogelijk
graag jullie mening?