roeney
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
ik wil beginnen de komende weken aan rippetoe, maar nu loop ik tegen een groot probleem: als ik probeer te squatten (gewoon zonder stang) kom ik niet diep. probeer ik dieper te gaan houdt ik mijn hakken niet op de grond... houd ik dan wel mijn hakken op de grond val ik achterover...
ik heb van het boek het gedeelte van de squats al gelezen maar vind hier geen oplossing in, dit kan ook aan mijn slechte engels liggen...
ik heb zelfs de dvd tot mijn beschikking en het squat gedeelte bekeken, hier wordt het ook niet uitgelegd.
hebben meer mensen hier last van?
wat kan ik er tegen doen? ik heb gelezen ergens op dit forum dat het zou kunnen liggen aan te korte hamstrings door voetbal. hoe kan ik deze oprekken. of zijn er andere oplossingen?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen anders zou ik nooit kunnen squatten
mvg Roeney

ik heb van het boek het gedeelte van de squats al gelezen maar vind hier geen oplossing in, dit kan ook aan mijn slechte engels liggen...
ik heb zelfs de dvd tot mijn beschikking en het squat gedeelte bekeken, hier wordt het ook niet uitgelegd.
hebben meer mensen hier last van?
wat kan ik er tegen doen? ik heb gelezen ergens op dit forum dat het zou kunnen liggen aan te korte hamstrings door voetbal. hoe kan ik deze oprekken. of zijn er andere oplossingen?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen anders zou ik nooit kunnen squatten

mvg Roeney