Fitness Seller

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

1.76
65 KG(afgedaald van de 70)
Squat is 110/120 begin maar op 50 KG met de repper?
Goed/niet?

Ben benieuwd kale of het echt zo zwaar is als jullie zeggen het is tenslotte maar 1 repper van 20 haha, ben benieuwd! Denk dat ik het onderschat. Maar we zullen zien.

Met 65 kilo squat jij 110? Damn bro das wel nice !

Ik ga dit log zeker volgen . Succes !

Met goede moed aan een nieuw schema beginnen...ziet er pittig uit, maar dat klusje klaar jij wel man:thumbs:

Ik ga dit log wel volgen, kijken wat je massa/krachtgains worden.

Succes ermee brainy. Laat die monstergains maar komen:D

• Topic Starter Topic Starter
@ Pheno, ik begon in de smith, daar behaalde ik 160 en toen van gym veranderd (healthcenter alweer) . En daar hebben ze wel een squat rek. losse barbs etc. Alleen de dumbbells zijn tot 32.. maarja who cares als je een squatrek hebt zijn al je gebeden verhoort!

@ blaahaat, ik heb het gezien. Waarom geen 3 dagen in de week squaten?

Omdat ik nog 1 dag wil om me te concentreren op deadlifts en cleans

Oké, even schijten en naar de gym doei doei mensen duim voor me!

Ben terug, en kapot! moet om 5uur werken dus heb 2 sets gesmokkeld.. BLAME ME!:(

Maar het was een dodelijke ervaring die ik nooit zal vergeten.
Zelf heb ik nooit echt gezweet en buiten adem geweest.maar na dit schema.. pff geen woorden voor. Squat-repper wou ik bij 80 beginnen. NIET GELUKT. Ben uiteindelijk bij 50 kilo begonnen en dit was al TE ERG voor woorden! Niet eens zin meer om te werken of te rukken :(. Jezus ik shake nog na. vanavond na het werken (half 9) de stats.. en ik ben zelf teleurgesteld :(. Want de stats zijn niet hoog mensen. Wat een intensiteit!

sorry als het jullie vanavond tegen gaat vallen.

Squats and Milk :hedbang: Ben 4kg ermee aangekomen in 2 maanden tijd. Succes!

Gorillor.. pff mijn stats huilen erom en ik ben mentaal + fysiek dood.. pep me is op :( grr ben werken k*t zooi.

Je moet je toch niet verontschuldigen? Je moet dit niet voor ons doen, doe het voor jezelf!!

Als je het te zwaar vind en je nu al weet dat je het nooit zo lang zal volhouden, stop er dan nu mee of ga gewoon door tot het bittere einde :)

haha kom op man niet opgeven, ik ben solidair geweest heb vandaag ook een 20 repper gemaakt. :D

Zit momenteel met een schouderblessure, dus dacht... ik wil wel trainen, het wordt de benen en dacht aan dit schema. Dus ik probeer 5 setjes te fullsquaten, waarvan de eerste sowieso met 20 reps...

Resultaat met 60KG:
20x Begon goed te shaken.
15x Na een goede rust, voelde mijn benen zuur worden.
14x de laatste sets beginnen een hel te worden, word dizzy.
had echt even goed rust nodig, krijg de neiging om goed te hurlen...
7x :o ... kreeg ze niet meer omhoog, mijn benen waren zodanig verzuurd.

Ben maar een rotator cuff oefening daarna gaan doen. :o

Verkijk je niet op die 20 reps.

Hehe, die stats zullen wel eventjes wat lager liggen met deze intense aanpak, maar op de langere termijn ga je zeker winnnaar zijn!

^^ even vriendin verwelkomen.

Terug
Naar boven