Fitness Seller

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

• Topic Starter Topic Starter
squat w.u.p

2x10x40
___
1x20x60

De eerste 7 gingen makkelijk.. toen werd het bikkelen!
met het adem systeem ben je weer een stapje verder bij de 20.. maar dan dan komt het. Je wilt niet meer de bar gaat irriteren op je traps en het lijkt of die ervan af valt. je weet dat je die 4 keer nog moet maken want anders bereik je niets! en je wilt niet altijd een kleine t*fus ecto blijven. Adem in.. zakken en omhoog gvd OMHOOOOOOOG.. en ja hoor je bereikt het met een paar keer grommen. Haha geweldig!

De bar irriteerde op het einde op me traps en leek net of hij ervan af zou glijden iemand een idee om dit te voorkomen of niet?

Het is ook moeilijk om je techniek goed uit te blijven voeren na mate je dieper in 't 'dal' komt. Maarja bikkelen is het zeker!

Squat = 1x20x60
Barbb pullover= 1x20x (alleen de stang 10 kg)
stiffed legg deadl = 1x15x40
Barbb pullover = 1x20x20 kg
Chins = 2x10xBW (3de set lukte me echt niet meer)
Dips = 3x15xBW .. (geloof me als ik zeg dat dit zwaar is!)
MP = 1x10 (zwak idd, maar me schouders kunnen niet meer hebben.)

bij de MP en chins paar sets verloren omdat ik geen kracht meer had..

DOOD, VERMOEID is het zeker. we blijven bikkelen!

haha stang erbij berekent, zal +/- zou uitkomen 50 ook goed :P

De bar irriteerde op het einde op me traps en leek net of hij ervan af zou glijden iemand een idee om dit te voorkomen of niet?

Heb ik ook, ik leg de stang iets hoger op m'n traps dan normaal en hou het adem systeem bij 3-5 ademhalingen, hoe langer je staat nml, hoe meer het lijkt of die stang eraf gaat glijden.

voedingschemaatje ongeveer voor morgen

4/6boterhammen kipfilet pindakaas
2 eitjes
liter melk vs 3 scoops weightgainer

(in de bus half litertje water)

(stage half litertje water )

pauze:

4 boterhammen kipfilet
1x500 ml melk
stuk fruit

(water terwijl ik oude mensen in de douche zet)

4 boterhammen kipfilet/pindakaas
2 eieren
1x225 ml Melk
1 blikje CHOCOMELK! (jaja caloriëen aanvullen want heb maar 20 minuten om te eten)

in de terug reis

4 boterhammen kipfilet
0.5 liter melk + weightgainer 3 scoops
0.5 liter water

thuis aangekomen 2 eitjes met 2 bruine boterhammen
liter melk

gelijk door naar super de boer en werken!
2uur werken

daarna

shakiej weightgainer met liter melk
banaantje
1 droge boterham

tussendoortje: cashews ongz.

0.5liter melk, en snurken..

(als ik op school zit altijd een warme maaltijd tussen de middag (nasi met saté ayam met brocc.ofzo)

Laatst bewerkt:
Burb

Zouden die pullovers echt je ribbenkast vergroten? ???

Bij buikademhaling gaat de stang nooit rollen. Probeer het is en adem is in voor spiegel en let op of je schouders en traps niet teveel omhoog komen.

Nou je kunt ook niet zeggen dat je niks eet. Goed in de eiwitten en denk dat je wel wat kilo's aan gaat komen i.c.m. dit schema.
Wat weeg je nu eigenlijk en bij welke lengte?
Ga zo door man..even doorbijten.

een calorieentekort ga je zeker niet hebben :D. Je moet wel oppassen dat je niet teveel vet aanzet tov spier door die weightgainer zoveel te pakken. Ma toch mooi logje kerel! Ik ga het zeker blijven volgen. Keep on squatting! :wl:

Zit momenteel met een schouderblessure, dus dacht... ik wil wel trainen, het wordt de benen en dacht aan dit schema. Dus ik probeer 5 setjes te fullsquaten, waarvan de eerste sowieso met 20 reps...

Resultaat met 60KG:
20x Begon goed te shaken.
15x Na een goede rust, voelde mijn benen zuur worden.
14x de laatste sets beginnen een hel te worden, word dizzy.
had echt even goed rust nodig, krijg de neiging om goed te hurlen...
7x :o ... kreeg ze niet meer omhoog, mijn benen waren zodanig verzuurd.

Ben maar een rotator cuff oefening daarna gaan doen. :o

Verkijk je niet op die 20 reps.

Als je na een 20-repper uberhaupt nog kunt squatten heb je het niet goed gedaan.

Leuke log om te lezen man! Abbonementje!

Als je na een 20-repper uberhaupt nog kunt squatten heb je het niet goed gedaan.

IDD, na de 20 repper had ik er geen zin meer in voorlopig voor het eerste half uur niet meer! ,

en ik denk dat pull-overs je ribbenkast wel vergroot ja ,
heb last in me borst door de pullovers kan kloppen toch?

geen zin meer in squaten ciko dont worry :p

Mijn mening is dat als je voor 20reps gaat je het bij 10reps al moeilijk moet hebben en bij 15reps een beetje dood gaat, anders heeft het imo geen zin

^^ idd maar 20 reps halen met iets of wat fatsoenlijk gewicht kan je niet zomaar ineens. Dat moet je opbouwen. Dus volgende week ofzo het gewicht verhogen en nog meer afzien he brainy ;)

Haha, lekker kort door de bocht, of niet?
Mijn intentie was om gewoon eens een 20 repper te proberen. Het is sowieso even aftasten in de beginfase. Dus ja, het had zwaarder gekund, maar om dan te zeggen dat ik het niet goed heb gedaan?
Er spelen meerdere factoren mee om tot een conclusie te komen. You sir, failed...

Maarja, tegenwoordig is bijna iedereen een keyboard warrior of een monkey. :o

Terug
Naar boven