brainy89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
squat w.u.p
2x10x40
___
1x20x60
De eerste 7 gingen makkelijk.. toen werd het bikkelen!
met het adem systeem ben je weer een stapje verder bij de 20.. maar dan dan komt het. Je wilt niet meer de bar gaat irriteren op je traps en het lijkt of die ervan af valt. je weet dat je die 4 keer nog moet maken want anders bereik je niets! en je wilt niet altijd een kleine t*fus ecto blijven. Adem in.. zakken en omhoog gvd OMHOOOOOOOG.. en ja hoor je bereikt het met een paar keer grommen. Haha geweldig!
De bar irriteerde op het einde op me traps en leek net of hij ervan af zou glijden iemand een idee om dit te voorkomen of niet?
Het is ook moeilijk om je techniek goed uit te blijven voeren na mate je dieper in 't 'dal' komt. Maarja bikkelen is het zeker!
Squat = 1x20x60
Barbb pullover= 1x20x (alleen de stang 10 kg)
stiffed legg deadl = 1x15x40
Barbb pullover = 1x20x20 kg
Chins = 2x10xBW (3de set lukte me echt niet meer)
Dips = 3x15xBW .. (geloof me als ik zeg dat dit zwaar is!)
MP = 1x10 (zwak idd, maar me schouders kunnen niet meer hebben.)
bij de MP en chins paar sets verloren omdat ik geen kracht meer had..
DOOD, VERMOEID is het zeker. we blijven bikkelen!
2x10x40
___
1x20x60
De eerste 7 gingen makkelijk.. toen werd het bikkelen!
met het adem systeem ben je weer een stapje verder bij de 20.. maar dan dan komt het. Je wilt niet meer de bar gaat irriteren op je traps en het lijkt of die ervan af valt. je weet dat je die 4 keer nog moet maken want anders bereik je niets! en je wilt niet altijd een kleine t*fus ecto blijven. Adem in.. zakken en omhoog gvd OMHOOOOOOOG.. en ja hoor je bereikt het met een paar keer grommen. Haha geweldig!
De bar irriteerde op het einde op me traps en leek net of hij ervan af zou glijden iemand een idee om dit te voorkomen of niet?
Het is ook moeilijk om je techniek goed uit te blijven voeren na mate je dieper in 't 'dal' komt. Maarja bikkelen is het zeker!
Squat = 1x20x60
Barbb pullover= 1x20x (alleen de stang 10 kg)
stiffed legg deadl = 1x15x40
Barbb pullover = 1x20x20 kg
Chins = 2x10xBW (3de set lukte me echt niet meer)
Dips = 3x15xBW .. (geloof me als ik zeg dat dit zwaar is!)
MP = 1x10 (zwak idd, maar me schouders kunnen niet meer hebben.)
bij de MP en chins paar sets verloren omdat ik geen kracht meer had..
DOOD, VERMOEID is het zeker. we blijven bikkelen!

... kreeg ze niet meer omhoog, mijn benen waren zodanig verzuurd.