MuscleMeat

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

Haha, lekker kort door de bocht, of niet?
Mijn intentie was om gewoon eens een 20 repper te proberen. Het is sowieso even aftasten in de beginfase. Dus ja, het had zwaarder gekund, maar om dan te zeggen dat ik het niet goed heb gedaan?
Er spelen meerdere factoren mee om tot een conclusie te komen. You sir, failed...

Maarja, tegenwoordig is bijna iedereen een keyboard warrior of een monkey. :o

Nee, jij hebt gewoon een té laag gewicht gekozen, als je het voor de eerste keer doet moet je niet 50% van je max spelen of zo, het moet onmogelijk lijken.
Keyboard warrior.

Nee, jij hebt gewoon een té laag gewicht gekozen, als je het voor de eerste keer doet moet je niet 50% van je max spelen of zo, het moet onmogelijk lijken.
Keyboard warrior.
Wat versta je niet onder gewoon proberen 5 sets te pakken waarvan minimaal één als 20 repper? Ik ga niet gelijk met het onmogelijke beginnen als ik een maand geleden nog met een onderrugblessure heb rondgelopen. En het was gewoon proberen, dus het was inderdaad te laag. Dus wat als ik het de volgende keer zou doen.... juist, zwaarder.

Deze discussie gaat dan ook nergens over.

Brainy succes met je schema. :)

• Topic Starter Topic Starter
elke training 5 kilo verhogen dat is de bedoeling!

Wat versta je niet onder gewoon proberen 5 sets te pakken waarvan minimaal één als 20 repper? Ik ga niet gelijk met het onmogelijke beginnen als ik een maand geleden nog met een onderrugblessure heb rondgelopen. En het was gewoon proberen, dus het was inderdaad te laag. Dus wat als ik het de volgende keer zou doen.... juist, zwaarder.

Deze discussie gaat dan ook nergens over.

Brainy succes met je schema. :)
Maar jij hebt het gewoon over een 20 repper, niet 20 rep breathing squats. das heel wat anders.

Breathing style is dat je 20 minuten (of zo) doet over dat éne setje van 20 reps, gewoon 20 reps doen is achter elkaar en niet mentaal en fysiek zwaar. (relatief)

Haha 20 minuten, wel een beetje een extreem voorbeeld he. Maar imo moet een 20 repper ook echt bijna onmogelijk zijn. Waardoor je na dat setje het liefst zsm naar huis wilt :D

kzie een hele hoop gelul en weinig trainingen, je lijkt sanca wel man;)

Overdrijven is een vak, ik volg het. ;) Was een beetje té fanatiek.

Vandaag, een nieuwe dag weer een dag bikkelen. Mijn benen zijn nog echt moe.. maarja vandaag 5 kilo bij de squats erbij. Ik heb geen spierpijn in me quads maar in me glutes.. doe ik ze dan verkeerd ?

Vandaag langer de tijd om te trainen. Dus curls erbij en fly's.

Squats is vooral glutes+hams dus dat klopt wel ja.

Lijkt me echt lijp om eens een tijdje te volgen!

Succes kerel!

zooo 20 breathing reps is echt te sick
tijdens de rep is het hard bikkelen maar na de rep meer zin in squatten :D

Hoe ging het squatten, brainy? :D

Het is net per definitie zwaar. Als je na de training denkt "hmm, dit viel nog best mee", dan deed je het gewoon met te weinig gewicht.

inderdaad, als je dat gedaan hebt moet je denken "no way dat ik die volgende keer met 5 kilo meer kan" om vervolgens de volgende training onder de bar te kruipen en toch 5 kilo te adden... ik heb het maar 5 weken achter elkaar volggehouden (sissy dus :P) was tot 20x100 gegaan fullsquat (en 27x90), had op dat moment nog nooit meer dan 1x120 gefullsquat

MESSED UP TRAINING:

LEG PRESS WUP:
1x90
1x140

Squat Wup.
1x30
1x40
16x55 (MESSED UP REPPER)
12x55 (FAILED ATEMT 2)
6X55 (FAILED ATEMT 3)
Ik begon slecht aan de repper.. mensen vielen me lastig. Britney spears muziek. Lachende mensen op de hometrainers, pratende mensen waar ik erg last van had. Dus NIET GELUKT. deze ochtend doe ik deze training over voor straf! Dan maar 2x achter elkaar een intenste training (vrijdag morgen en zaterdag morgen!). Mij krijgen ze niet klein! There is no way back now! )

Overpull

1x20
1x20

Dips
3x15+10kg

Chins
2x10xbw

DB shrugs
3x10x30

mentaal helemaal op.. verslagen door de repper :( ****ED-UP VOEL ME KLOTE k*t t*ring h**ren PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP.. Ik legde de bar in het rek en kwam bijna niet op adem. k*t dat het zo loopt. MAAR ik beschouw dit als een rustige dat betekend 2keer squatend deze morgen en zaterdag ochtend. Zou het slecht zijn?

Morgen gaat het beter!

Gaat lekker zo..

Volgende dan maar met je eigen muziek op je hoofd, kan niemand je storen;)

Terug
Naar boven