AndroidHealthClinic

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

Tja, the mental thing... Je zal er continue aan moeten denken en visualiseren hoe je gaat squatten, voor je de gym instapt moet je mentaal je training al gedaan hebben, als je begint met het gedacht, het is te zwaar of ik haal het niet brengt alleen maar onnodige stress mee met alle nodige negatieve gevolgen, peanuts, light weight baby ;)

• Topic Starter Topic Starter
light weight haha yeah right, i know the drill, =p
haha alext ik doe het schema gewoon maar ik doe gewoon om de 2 dagen een training dus de ene week 3 andere week 4 waarom? tijd teveel :P verveling!

Vind je het gek dat je zo oververmoeid en gedemotiveerd raakt als je al die been machine rommel erbij gooit? 3 20 rep squats per week is meer dan genoeg om op te groeien als beginner.

Got nothing else beside training..

3xper week.. is voor mij maar 3x per week leven ^^ valt echt niets anders te doen. an niet naar me vriendin omdat ik altijd een vroege dienst heb en zij een late dusja.. in het weekend alleen rust vandaar 4x p.w

Got nothing else beside training..

3xper week.. is voor mij maar 3x per week leven ^^ valt echt niets anders te doen. an niet naar me vriendin omdat ik altijd een vroege dienst heb en zij een late dusja.. in het weekend alleen rust vandaar 4x p.w

Ja dat snappen we , maart waarom hou je je niet gewoon aan je schema ipv allerhande nutteloos vermoeiende curls en extensions te doen ? Hou het gewoon bij die squats en ga zwaar . Je zal erom beloond worden.

zal alleen me houden aan de squats.
vorm begint al te komen en aan de gain te zien (2kg)

ik heb vandaag 20x 90 gedaan en me pr is ook maar 130 dus trainen met je donder!

luister 1x20 of je doet het 3 of 4 keer in de week en dat 6 weken lang. denkt dat het mentaal wel een verschil is judokatje. Maar ik ga het gewoon afmaken.

Als't alleen mentaal een verschil is snap ik je punt niet.

Ik zou het bij 3 x in de week houden, de reden gaf AlexT al aan. Ik heb nog geen ervaring met Squats n milk, maar ga het na mijn billstar eens proberen. Zonder allerlei frutsels als legextensions etc.

Wat moet je de 4e x doen in de week? Las een training vreten in ofzo.

Je moet niet zo diep nadenken over die 20 reppers. gewoon doen en kijken waar je komt. Als je je al helemaal zorgen begint te maken over die laatste 15 reps komt er niks van..

luister 1x20 of je doet het 3 of 4 keer in de week en dat 6 weken lang. denkt dat het mentaal wel een verschil is judokatje. Maar ik ga het gewoon afmaken.

ja maar als ik me niet vergis zit jou top rond die van mij?

20x 70 deed ik (samen met sanca) een maand geleden na zware deadlifts terwijl ik zo ziek was dat ik alleen 3 sneen droog brood had gegeten...

:( kwil ook met sanca trainen

Terug
Naar boven