XXL Nutrition

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

• Topic Starter Topic Starter
half vol, denk dat je anders vet word foxy

valt mee tog :P

netjes die vorige 20 repper, ben benieuwd waar je uitkomt.. keep going

voel me vandaag zwak.. beetje draaierig en moe. knallen we die 20x70 erruit? of blijven we hangen voor vandaag? ben benieuwd!

vreten en gaan. ;)

Niet twijfelen, je gaat het gewoon doen!
De eerste 10 zullen zonder veel probleem gaan, daarna zal je moeten vechten voor elke rep maar je gaat 20 x 70 doen :fire:

go get em :fire:

:fire: im gonna get it :grumble:
*drinkt me liter melk leeg, gaat gel halen en knallen die handel!

:roflol: haartje mooi maken eh om naar de gym te gaan, zolang je die 20 repper maar haalt zeker :whip:

:roflol: dat meen je niet

Good luck bro' :wl:

Er is toch iets raars met je stats :D. 100+ squatten en niet eens een 20 repper kunnen maken met 60 kg :s. Mijn 1rm is ong 80 kg, en ik heb net een 20 repper gedaan met 62,5 :s. Het enige wat belangrijk is bij een 20 repper is niet opgeven :D. Na 5 reps krijg ik het moeilijk, maar gewoon blijven doorgaan!

130 in smith haha, (geen andere optie toen)
max losse barbb, zal ook rond de 80/90 liggen

moest gel halen voor morgen op me stage. sport niet met gel in voelt niet fijn.

20x67.5 vandaag weer gedaan. :shame:

oja, barbell shrugs lol dacht zal het voor de grap doen
3x10x90 kg (haha, voelt goed)

vandaag weer deadliften. ging al wat beter 2x10x50 (jaja werk eerst aan de uitvoering)

GAINS: start: 65 -> 67

Goede shrugs!

Volgende keer own je die 70 :fire:

sanca.. vier keer in de week squaten is dodelijk en JIJ weet het!
we bouwen het rustig op gaan niet overhaasten. zitten pas op week 2dusja vrijdag 2.5 kg erbij en hoppa!

je merkt wel bij elke keer dat je in je gym stapt je motivatie steeds kleiner word bij dit schema. waarom? je squat, je zit op de 12 al breathing style.. en dan klap je dicht. zodra je denkt dat je het niet haal. haal je het niet daarom is het mentaal slopend!

pff..

blob

Misschien moet je ook gewoon het programma dat al zwaar is volgen zoals het staat opgeschreven, ipv nog een dag extra squatten en allerlei leg extension & press avonturen erin te gooien:rolleyes:?

sanca.. vier keer in de week squaten is dodelijk en JIJ weet het!
we bouwen het rustig op gaan niet overhaasten. zitten pas op week 2dusja vrijdag 2.5 kg erbij en hoppa!

je merkt wel bij elke keer dat je in je gym stapt je motivatie steeds kleiner word bij dit schema. waarom? je squat, je zit op de 12 al breathing style.. en dan klap je dicht. zodra je denkt dat je het niet haal. haal je het niet daarom is het mentaal slopend!

pff..

Mwah valt wel mee. Mijn motivatie wrd alleen maar groter :D. En ik zit na 5 reps al op breathing style ;). Je moet gewoon jezelf overtuigen dat je het zal halen, gewoon niet stoppen tot je aan 20 reps zit ;)

Terug
Naar boven