AndroidHealthClinic

Squats 'nd Milk BABY ALL THE WAY !

Pak ze dan extra aan door volgende keer in plaats van +5 te verhogen op je squat inees +10.

• Topic Starter Topic Starter
Kane = onmogelijk zoals ik al zei. Mentaal is het zwaar. en 20 reps maken met 70 denk niet dat het werkt. Dan maak ik de repper niet af. Maar we will see monday. anders probeer ik het gewoon en kan ik tot de 5 komen knallen we dit uiteraard gewoon door tot de 20.

maar is het een idee extensions te doen ?

ik denk dattie bedoeld dat je gewoon nog geen gewicht hebt gebruikt wat de bedoeling is bij 20 reppers... als je een juist gewicht hanteert heb je daarna geen eens meer de puf om leg extensions te doen, en believe me die spierpijn zal der echt wel zijn...

maar goed je moet het op jou manier doen, als je uiteindelijk maar minimaal 20x100 doet want met jou 1rm weet ik dat dat kan

Had je vorige post dan ook niet geleze, maar ikzou ze weglaten en me zoveel mogelijk houden aan het schema.

uhu,, komt goed. 100 x20 komt!

juiste gewicht? ik denk eerst dat je fatsoenlijk de techniek en mentale voorbereiding goed moet krijgen. dusja.

begin zelf ook zin in 20 squat reppers te krijgen, denk dat ik ook maar vaker ga doen :D

Las ff dat artikeltje net, daar stond dit toevalllig in:
Keep the abdomen tight and keep the anus contracted, especially in the bottom position. It sounds strange, I know, but there are horror stories throughout the iron community about people who neglected this important point.
Damn :eek: Heeft hij het niet over die ene pic van een powerlifter waarbij zn ingewanden via zn anus eruit zijn gekomen?

Komop brainy, zet je erover, maak je mentaal sterk pick your balls together and go get 'em!!!

Als je eenmaal 10reps hebt gedaan pep je jezelf op en zeg je voorbij de helft, rrrrrroooooaaaaarrrrr, bij 15reps zeg je nog een paar moet kunnen en je telt af 5,4,komaan nog 3...3,2...1 en voor je het beseft gooi je er nog een paar reps achteraan en bereid je je al voor om ze volgende keer zwaarder te doen :wl:

Komop brainy, zet je erover, maak je mentaal sterk pick your balls together and go get 'em!!!

Als je eenmaal 10reps hebt gedaan pep je jezelf op en zeg je voorbij de helft, rrrrrroooooaaaaarrrrr, bij 15reps zeg je nog een paar moet kunnen en je telt af 5,4,komaan nog 3...3,2...1 en voor je het beseft gooi je er nog een paar reps achteraan en bereid je je al voor om ze volgende keer zwaarder te doen :wl:

Now that's what I'm talking about...
Komaan gast , laat je niet manipuleren door dat grote gewicht . Ga naar die sportschool en domineer ! Doe die 20 repper en je gaat daar voldoening genoeg uit halen om ze volgende keer zwaarder te doen , als is het maar 2,5 kg .

Motivation is back ^^ thnx guys. probeer de 65 kg repper erruit te knijpen. Kusje en karma!

Echt in vrijwel al je posts zeg je dat je het niet zwaar vindt, maar enkel bij je trainingen schrijf je met blokletters dat je het niet kon halen? Wat hield je dan tegen?

Mentaal!, 20 repper gooi ik er nooit zomaar uit.
Had nog maar 1x een 20 repper gemaakt buiten dit schema. Dusja.

But im going in!

Spierpijn is ingeslagen in de billen en benen.

=) 20x65 you can believe it ? i can ^^

warming up
leg press

1x90x20
1x140x10
1x190x5

squat
10x40
10x45
10x55
20x65

LEG EXTENSIONS
3x20x? (killer story)

En de rest is het standaard verhaal..

benen beginnen langzaam aan vorm te krijgen.
gain = 2kg.

OPMERKING: als ik 1 liter melk te weinig drink of water te weinig. voel ik me zwak dus dit gelijk gecompenceerd door 1 liter omhoog te gaan. haha 7Liter per dag.. jezus haha is best veel als je erover nadenkt :P

Hehe, 7 liter is zeker veel, heb ik welgeteld 2 dagen volgehouden :D

Squat gaat de goede kant op :thumbs:

Terug
Naar boven