Fitness Seller

stallone got legs? wut

Vergeet niet dat je als acteur ook moet beantwoorden aan een bepaalde look, van die ronde benen beperkt het aantal rollen dat je kan spelen, kleding die je kan dragen... Verder zal hij zich wel prima voelen met dit figuur, niet iedereen wil van die Coleman-achtige benen. Ben er zelf ook geen grote fan van eerlijk gezegd.

ok maar hij overdrijft wel een beetje, zo'n skinny dolce en gabbana broekje past gewoon niet bij zo'n anabolenbeest als stallone.

Als 65jarige zou ik tekenen voor de fysiek van Sly.

Vergeet niet dat je als acteur ook moet beantwoorden aan een bepaalde look, van die ronde benen beperkt het aantal rollen dat je kan spelen, kleding die je kan dragen... Verder zal hij zich wel prima voelen met dit figuur, niet iedereen wil van die Coleman-achtige benen. Ben er zelf ook geen grote fan van eerlijk gezegd.
Ja, maar ik kan me ook moeilijk voorstellen dat je dan wel een fan bent van de benen van stallone. Ik heb het niet over massieve benen, gewoon een klein beetje massa erop zodat het er nog wel uit ziet en je tegelijk nog alle kleding aankan.

Terug
Naar boven