XXL Nutrition

Stanozolol en Rad 140

Bezoekers in dit topic

GOED PLAN!!!!!

Zeker voor na de kuur. Als je geen spullen meer neemt waar je HONGER van krijgt.

Ja dan verbrand het vet als sneeuw voor de zon terwijl ik de spiermassa behoud omdat ik blijf trainen kerel.
 
Je gebruikt het om te cutten maar je trackt je voeding niet? Of bedoel je dat je vet verliest als je off gaat?
 
Je gebruikt het om te cutten maar je trackt je voeding niet? Of bedoel je dat je vet verliest als je off gaat?

Hij verliest vet na de kuur en hij behoud de spiermassa omdat hij blijft trainen kerel.

Zo moeilijk is dat toch niet om te snappen!!!!
 
Komt zeker door die schep Creatine.
 
Hahaa ja die sjonnie Jordaans en andere Droeftoeters op dit forum hebben altijd de negatieve bril op. Ze komen vast ver hiermee.

Daarom zeg ik hier tegen jullie dat ik leuke vooruitgang heb en geen bijwerkingen tot nu toe.

Ik zal dit topic af en toe even updaten .
 
Winny only onderdrukt , rad140 past test efficienter toe .....dus je gaat een compound pakken die test beter toepast terwijl je test aan het afnemen is , blijf erbij 125 tot 200 mg test had zowel de rad140 als de winny beter zijn werk laten doen .En ja ik heb rad140 gedaan met 200 test ,50 mg turina....dianabol gains zonder al teveel vocht.
 
Nu nog mensen vinden die het aandurven om primo-only en/of deca-only te doen.

Anders moet ik er zelf maar mee gaan experimenteren.
Primo only kan wel , heb er op gecut
 
Winny only onderdrukt , rad140 past test efficienter toe .....dus je gaat een compound pakken die test beter toepast terwijl je test aan het afnemen is , blijf erbij 125 tot 200 mg test had zowel de rad140 als de winny beter zijn werk laten doen .En ja ik heb rad140 gedaan met 200 test ,50 mg turina....dianabol gains zonder al teveel vocht.

Er is geen enkel middel vergelijkbaar met dianabol! Dianabol is koning.

Primo only kan wel , heb er op gecut

Dacht ik wel al. Dat ga ik ook maar eens een keer proberen.
 
Hahaa ja die sjonnie Jordaans en andere Droeftoeters op dit forum hebben altijd de negatieve bril op. Ze komen vast ver hiermee.

Daarom zeg ik hier tegen jullie dat ik leuke vooruitgang heb en geen bijwerkingen tot nu toe.

Ik zal dit topic af en toe even updaten .

Noem je mij een droeftoeter?
 
the breakfast of champions bruh
 
Hahaa ja die sjonnie Jordaans en andere Droeftoeters op dit forum hebben altijd de negatieve bril op. Ze komen vast ver hiermee.

Daarom zeg ik hier tegen jullie dat ik leuke vooruitgang heb en geen bijwerkingen tot nu toe.

Ik zal dit topic af en toe even updaten .

Bijwerkingen zijn er altijd!!!! ik denk dat jij verder gaat komen :)
 
ik denk dat jij verder gaat komen :)

Bedankt Sjonny


Winny only onderdrukt , rad140 past test efficienter toe .....dus je gaat een compound pakken die test beter toepast terwijl je test aan het afnemen is , blijf erbij 125 tot 200 mg test had zowel de rad140 als de winny beter zijn werk laten doen .En ja ik heb rad140 gedaan met 200 test ,50 mg turina....dianabol gains zonder al teveel vocht.

En winstrol is een afgeleid namaak van testosteron dus zal de RAD 140 de Winstrol ook versterken.

Win win situatie
 
Er is geen enkel middel vergelijkbaar met dianabol! Dianabol is koning.
Koning van de vochtballon en de dip achteraf. Dianabol is nu juist één van die middelen waarvan je achteraf leegloopt als een ballon.
 
Koning van de vochtballon en de dip achteraf. Dianabol is nu juist één van die middelen waarvan je achteraf leegloopt als een ballon.

Je gaat nu wel erg ver, Dirk.
 
Op zulke stats doet toch alles wat voor je gok dat je op een vrouwe dosis anavar nog groeit...
 
Het is mijn favoriete middel. Ga er altijd erg goed op, zeker in combinatie met nandrolon.

Mijn lichaam houdt niet zo snel vocht vast. Reageer eigenlijk als goed op AAS.

Dbol slet :P

Wat is jouw favoriete kuur voor power eigenlijk? Enkel rekening houden met krachtgains.
 
In voor een bloedwaardetest 2 maanden na dit kuurtje!!1!
 
Back
Naar boven