AndroidHealthClinic

Stanozolol en Rad 140

Het is mijn favoriete middel. Ga er altijd erg goed op, zeker in combinatie met nandrolon.

Mijn lichaam houdt niet zo snel vocht vast. Reageer eigenlijk als goed op AAS.
De ene mens is de andere niet maar toch geen middel voor diegenen die al aanleg voor hoge bloeddruk hebben, gynogevoelig zijn, gemakkelijk vocht bijhouden.

Dbol sl*t :P

Wat is jouw favoriete kuur voor power eigenlijk? Enkel rekening houden met krachtgains.

1-8 dianabol 60mg ed (pre workout)
1-12 testosteron 600mg ew
1-12 nandrolon 600mg ew

Brute kracht! Bench ging van 1x120kg naar 4x155kg, squat ging van 1x200kg naar 2x230kg en deadlift ging van 1x225kg naar 1x270kg. Ik had alleen licht verhoogde leverwaardes tijdens deze kuur.

De ene mens is de andere niet maar toch geen middel voor diegenen die al aanleg voor hoge bloeddruk hebben, gynogevoelig zijn, gemakkelijk vocht bijhouden.

Allemaal geen last van. Bloeddruk net nog gemeten: 127/66. En ja, ik neem dianabol op dit moment.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Net heerlijk gesport. Alle records wederom flink verbroken.

Ik heb dit in de 6 jaar dat ik train nog niet eerder zo lekker mee gemaakt.

Net heerlijk gesport. Alle records wederom flink verbroken.

Ik heb dit in de 6 jaar dat ik train nog niet eerder zo lekker mee gemaakt.

De seks met mijn ex ook nog nooit zo lekker meegemaakt..

Maar ja, het is inmiddels wel een ex verdomme.

Even zonder gekheid kerels, en uiteraard Sjonnys. Zal binnenkort ff een foto uploaden

Gewoon doen :thumbup:.

Je hoeft echt geen nakuur te doen bij winstrol only.

Nee weet ik ook niet, maar het is een sarm dus zal wel meevallen allemaal.
Dat is wat ze zeggen van sarms. Maar hoeveel mensen hebben ook nadien bloed laten nemen?

Heb ook al gelezen dat sarms niet zo onschuldig zijn qua bijwerkingen als de verkopers ons willen doen geloven.

Nolvadex en clomid zijn ook sarms. Als Rad 140 oestrogeen minder actief maakt, net als nolva of clomid, zou je met Rad 140 kunnen nakuren mits het je test productie niet onderdrukt.

Terug
Naar boven