Fitness Seller

Stanozolol en Rad 140

Nolvadex en clomid zijn ook sarms. Als Rad 140 oestrogeen minder actief maakt, net als nolva of clomid, zou je met Rad 140 kunnen nakuren mits het je test productie niet onderdrukt.

clomifene citraat werd dacht ik geclassificeerd als een serm geen sarm dus.

Dat is wat ze zeggen van sarms. Maar hoeveel mensen hebben ook nadien bloed laten nemen?

Heb ook al gelezen dat sarms niet zo onschuldig zijn qua bijwerkingen als de verkopers ons willen doen geloven.

Ja dat weet ik daarom moeten ze die troep ook verbieden, maar qua test onderdrukken ed zal het wel meevallen.

Nee weet ik ook niet, maar het is een sarm dus zal wel meevallen allemaal.

Van S23 heb ik gelezen dat het zeer onderdrukkend is. Ostarine weinig onderdrukkend maar ik lees niet veel spectaculairs qua gains. Lgd bij sommige mensen toch vrij onderdrukkend las ik.

Nolvadex en clomid zijn ook sarms. Als Rad 140 oestrogeen minder actief maakt, net als nolva of clomid, zou je met Rad 140 kunnen nakuren mits het je test productie niet onderdrukt.
Nolva en Clomid zijn serms. Rad 140 onderdrukt en dat combineer jij met Winstrol wat meer onderdrukt dan Rad-140.

• Topic Starter Topic Starter
De wijze Mannekes hier moesten zelf ook even in lezen op deze. Maar met onze gecombineerde kennis wordt het steeds duidelijker.

Van S23 heb ik gelezen dat het zeer onderdrukkend is. Ostarine weinig onderdrukkend maar ik lees niet veel spectaculairs qua gains. Lgd bij sommige mensen toch vrij onderdrukkend las ik.
s23 gooit je helemaal plat , 90 procent kans dat je zaad niks meer doet als je s23 pakt

Er wordt hier van alles beweerd over onderdrukking van sarms maar eigenlijk weet niemand het echt. Ik geloof niet dat het je systeem plat legt maar enkel wat onderdrukt. En er worden wel sarms verkocht maar eigenlijk weet je niet wat je koopt. Het zou mij niet verwonderen dat er soms gewoon winstrol, anavar of een ander prohormoon in je pilletje zit. Nog nooit heeft iemand mij een laboresultaat van een Belgisch of Nederlands erkend lab laten zien. Bij mij moeten ze niet afkomen met een labresultaat van een dubieus Slovaaks lab uit Banja Bistrica.

Zou het zin hebben om de winstrol tabs na 8 weken stop te zetten. En dan samen met de nolva nakuur de Rad 140 door te laten lopen?

Dus zo
Week 1 tot 8, winstrol 30 tot 40 mg per dag
Week 1 tot 10, 20 tot 30 mg Rad 140 per dag
Week 9 tot 10 , 20 mg nolva per dag

Er wordt hier van alles beweerd over onderdrukking van sarms maar eigenlijk weet niemand het echt. Ik geloof niet dat het je systeem plat legt maar enkel wat onderdrukt. En er worden wel sarms verkocht maar eigenlijk weet je niet wat je koopt. Het zou mij niet verwonderen dat er soms gewoon winstrol, anavar of een ander prohormoon in je pilletje zit. Nog nooit heeft iemand mij een laboresultaat van een Belgisch of Nederlands erkend lab laten zien. Bij mij moeten ze niet afkomen met een labresultaat van een dubieus Slovaaks lab uit Banja Bistrica.
Hij gaat 2 middelen gebruiken die erg onderdrukkend zijn. Wat denk jij dat er met zijn testosteron productie gaat gebeuren?
Uit ervaring kan ik vertellen dat rad 140 meer onderdrukt dan lgd of osta.

Lengte zal ongeveer 6 week tot 8 week worden.

En die nakuur kerel, ik heb nog een pot nolva staan misschien pak ik er wel een week 2 per dag. Ik denk niet dat dat voor mij veel verschil maakt. Ik geloof niet dat ik zonder die 2 pilletjes per dag direct leeg loop, 5 kilo massa verlies en weer als een slapjanus eindig.

Kijk met die test e kuur kwam er binnen 2 week, als ik het hoogte punt bereikte, geen druppel meer uit mijn lul.
Daar heb ik nu gelukkig ook geen last van. Dit is een wat lichtere dosering en dat vindt ik prettiger.
Dat lag niet aan de testosteron in ieder geval lol

Hoe lang loopt deze "kuur" nog door?

totdat ik tussen 6 plankjes lig

Bedankt Sjonny

En winstrol is een afgeleid namaak van testosteron dus zal de RAD 140 de Winstrol ook versterken.

Win win situatie

Erg kort door de bocht.

Goede logica ook, gewoon wat JIJ denkt dat werkt in plaats van echt goed leren wat werkt en waarom.

Jullie doen hardstikke lullig hier. Dan krijg je dat ook terug.

Terug
Naar boven