- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
dan is het goed!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel daarmee dat je niet per se het duurste van het duurste nodig hebt. En waarom de verkeerde sport?Fitness is totaal niet duur hoor. Een eenmalige investering en je kan even door.
En waarom is de voeding die het ondersteund een pak kostelijker?
Het enigste wat bij mij is veranderd is dat ik in het algemeen meer eet, meer melk drink en meer eieren eet. Al die shakes zijn echt niet nodig om te groeien of gelijk wat. Het zijn supplementen, aanvullingen. Dingen die je kan nemen maar die je niet moet nemen.
Als je elke dag 5 shakes drinkt ben je veel geld kwijt, maar je kan ook zonder.

heel veel goede tips.
Ik neig voorlopig naar volgende oplossing:
deze rack voor 495 euro:
http://helisports.nl/squat-en-press-racks/BodyCraft-F430-Power-Rack.html
kan ik dan eventueel uitbreiden later met een cable cross over.
dan een bench, welke valt nog te bezien de F320 bodycraft
dan ongeveer 300 a 400 euro voor gwichten, halters, grepen,...
En dan eventueel een maand of twee wachten en een aparte latpully kopen.
En ook nog op zoek naar een goede crosstrainer.
Dat heb ik momenteel in gedachte.

) gekocht, en heb wel de indruk dat je ze ook zou kunnen gebruiken bij dumbbells, en als ik er opnieuw koop ga ik dat ook opnieuw doen.
ower rack powertec (grijs)+ lat pulley + olympische halter met rubber schijven, 145 kg + EZ baar voor 750 euro.Mijn echtgenote is namelijk 4 weken op vakantie en wil 4 weken trainen om haar te verrassen.
Want dan ben je breed en gespierd als ze terugkomt na die 4 weken, of wil je haar verrassen dat je een homegym bent gestart?
Mijn homegym heeft een rack + 120kilo aan gewichten en 2-60kilo dumbbells voor +-900euro..
Vraag me af wat de Barbarian line zo speciaal maakt buiten het waarschijnlijk betere materiaal.
Lol whut. Heb je het nu over vaste dumbbells tot 60 kg? Ben je normaal een fortuin aan kwijt...
Grappige cynische opmerking.
Echter... uit ervaring weet ik dat ik al na drie weken resultaat zie. Maar daar ging trouwens mijn post niet over.

Lol whut. Heb je het nu over vaste dumbbells tot 60 kg? Ben je normaal een fortuin aan kwijt...