MuscleMeat

starten home gym, budget ongeveer €1400

• Topic Starter Topic Starter
Dat is een goeie seg, ik zie na 3weken trainen al resultaat :D

Get a life.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 19:37 ----------

Ik dacht er ook aan dat rack met pulley te kopen maar ik twijfelde aan de kwaliteit van de pulley. Hoe is het daar mee gesteld?

Materiaal komt normaal volgende week aan.
Laat het dan wel weten. :)

Als ik mijn broer kan overtuigen om met de aanhangwagen 100 km te rijden naar een verkoper , kan ik morgen een latpulley en low row gaan halen (2 aparte machines, de low row met 180 kilo steekgewichten, en 2,5 meter hoog, en de lat pulley met 100 kilo steekgewichten en 2.3 meter hoog. Tezamen, 300 euro;

Als ik mijn broer kan overtuigen om met de aanhangwagen 100 km te rijden naar een verkoper , kan ik morgen een latpulley en low row gaan halen (2 aparte machines, de low row met 180 kilo steekgewichten, en 2,5 meter hoog, en de lat pulley met 100 kilo steekgewichten en 2.3 meter hoog. Tezamen, 300 euro;

Als je er de plaats voor hebt, zeker doen ;)

Als je er de plaats voor hebt, zeker doen ;)

ik heb twee aangrenzende ruimtes, gescheiden door een muur met veel ramen, dus als je in de ene ruimte zit zie je de ander eook. en beiden zijn ze 6 x 6 meter. En 2.36 meter hoog. Maar op 1 plek is het vals plafond reeds eens opengemaakt en terug dichtgemaakt met een houten plaat. Daar kan ik makkelijk een gat in maken zodat de low row er 15 cm in kan gaan. No problem.
Morgen moet ik mijn broer dus eens aanspreken. :)

je kunt je bankje er half buiten zetten en vanaf de catches benchen, maar dan is je bench niet gespot natuurlijk, koop je gewoon een powercage als je alles veilig en gemakkelijk wil kunnen doen.

goed gereedschap is het halve werk

Waarom een dumbbell set? Koop een verstelbare en je bespaart je 300€!
En i.p.v. een squatrack zou ik dan toch opteren voor de powercage aangezien die maar 100€ duurder is.

Waarom een dumbbell set? Koop een verstelbare en je bespaart je 300€!
En i.p.v. een squatrack zou ik dan toch opteren voor de powercage aangezien die maar 100€ duurder is.

kijk ff bij posts marktplaats!
verstelbare DB tot 41 kg voor slechts 280,-

IK heb een paar reviews gelezen indertijd over die bowflex en dat was niet te denderend.

Ik heb korte halters van fitness seller die je zelf tot 60 kilo of zo kan verzwaren.
En ik hoop binnenkort een powerrack te kopen

Terug
Naar boven