Fitness Seller

Starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
En van iemand die 21 is mag je toch wel verwachten dat die een beetje gezond verstand in z'n bovenkamer heeft.
Dit betwijfel ik.. Komen genoeg topics hier langs waar dat niet het geval is.

En om dit te beëindigen, ik zal voortaan wel alle noobs toejuichen om te kuren ipv te vertellen dat het niet verstandig is :)

@TS Goed starteres kuurtje. Zelf zou ik persoonlijk mast toevoegen en winny er uit voor de AE verhouding. Maar zolang je nolva achter de hand heb voor mogelijke gyno komt het wel goed.

het ontbreekt TS aan kennis...zie z'n stats
zonder die kennis wordt het een fiasco zeker met AAS
kuren blijft huren...en je loopt gezondheids risico's
Met 21 loop je de gehele dag met boner

Ga leren en bouwen man!!

Als iedereen nu ophoud met zeiken? Hier komt niemand verder mee.

Is het verstandig met je huidige stats te kuren? Nee niet bepaald imo
waarom? Vanwege je hoge vetpercentage, dit vergroot de kans op oestrogene bijwerkingen aanzienlijk. Dat wil zeggen:gyno, bloat en vetopslag.

Maar aangezien je waarschijnlijk toch van plan bent te gaan kuren is het zeer verstandig om eerst je vetpercentage naar beneden te halen. 10% zou okay moeten zijn, wanneer je dit eerst doet zal je een stuk meer tevreden zijn over het eindresultaat van je kuur!

Verder zou ik winstrol vervangen door dbol, omdat winstrol je eigenlijk weinig voordelen gaat geven. Dianabol zorgt voor kracht en een vlugge toename in spiermassa.

Zorg voor een goed dieet met schone voeding!

Dit lijkt mij verstandiger:
1-10 Test-e 500mg per week (verdeeld over 2 injecties per week)
1-4 dbol 30mg per dag (60-90minuten voor training innemen zorgt voor een snelle krachttoename en flink wat pomp)
1-11 hcg 500iu 2x per week
13-15 clomid 25mg per dag

Succes!

"Verstandig" beginnerskuurtje...srs?

waarschijnlijk zitten we niet op dezelfde golflengte....
Laat TS maar zelf een keuze maken op Cools pag.1

Als eerste ervaring zou ik kiezen voor een mild kuurtje

Als iedereen nu ophoud met zeiken? Hier komt niemand verder mee.

Is het verstandig met je huidige stats te kuren? Nee niet bepaald imo
waarom? Vanwege je hoge vetpercentage, dit vergroot de kans op oestrogene bijwerkingen aanzienlijk. Dat wil zeggen:gyno, bloat en vetopslag.

Maar aangezien je waarschijnlijk toch van plan bent te gaan kuren is het zeer verstandig om eerst je vetpercentage naar beneden te halen. 10% zou okay moeten zijn, wanneer je dit eerst doet zal je een stuk meer tevreden zijn over het eindresultaat van je kuur!

Verder zou ik winstrol vervangen door dbol, omdat winstrol je eigenlijk weinig voordelen gaat geven. Dianabol zorgt voor kracht en een vlugge toename in spiermassa.

Zorg voor een goed dieet met schone voeding!

Dit lijkt mij verstandiger:
1-10 Test-e 500mg per week (verdeeld over 2 injecties per week)
1-4 dbol 30mg per dag (60-90minuten voor training innemen zorgt voor een snelle krachttoename en flink wat pomp)
1-11 hcg 500iu 2x per week
13-15 clomid 25mg per dag

Succes!
Denk dat het allemaal wel meevalt. Ik ben mn bulk kuur nu ook begonnen met vet % van 15 maar doe wel een clean bulk. Dus max 400-500 kcal boven behoefte en zorgen dat het % niet verder oploopt. Naarmate je dan zwaarder wordt gaat je vet% automatisch naar beneden. Win win. Bloat hangt heel erg van je dieet af. En oestrogene bijwerkingen op hoog vet% hoor ik ook iedereen alleen maar napraten (uiteraard hou ik er wel rekening mee)

Hoeveel reacties in dit topic komen nu eigenlijk van leden die nog nooit een naald van dichtbij hebben gezien?

Ik bedoel dat niet negatief en wil niemand persoonlijk aanvallen, maar het valt me op dat er toch echt wel veel DBB'ers in de AAS sectie komen reageren en eigenlijk weinig/geen ervaring hebben.

Er zijn uitzonderingen (vb: Galen) maar is het niet vreemd dat zoveel leden zonder ervaring in deze sectie raad komen geven?

Denk dat het allemaal wel meevalt. Ik ben mn bulk kuur nu ook begonnen met vet % van 15 maar doe wel een clean bulk. Dus max 400-500 kcal boven behoefte en zorgen dat het % niet verder oploopt. Naarmate je dan zwaarder wordt gaat je vet% automatisch naar beneden. Win win. Bloat hangt heel erg van je dieet af. En oestrogene bijwerkingen op hoog vet% hoor ik ook iedereen alleen maar napraten (uiteraard hou ik er wel rekening mee)
Heb je zeker gelijk in. Persoonsgebonden blablabla
Grote kans dat je wel risico loopt en dan zijn de bijwerkingen NIET meer grappig.
Alles is altijd relatief en er zijn altijd uitzonderingen.
Maar voor de meeste mensen is dit gewoonweg niet verstandig.

Los van dat.
IMO zijn anabolen bedoeld voor bodybuilding en bodybuilders zijn niet dik.
Of natuurlijk powerlifters maar lijkt me sterk dat deze jongen powerliftambities heeft.

Heb je zeker gelijk in. Persoonsgebonden blablabla
Grote kans dat je wel risico loopt en dan zijn de bijwerkingen NIET meer grappig.
Alles is altijd relatief en er zijn altijd uitzonderingen.
Maar voor de meeste mensen is dit gewoonweg niet verstandig.

Los van dat.
IMO zijn anabolen bedoeld voor bodybuilding en bodybuilders zijn niet dik.
Of natuurlijk powerlifters maar lijkt me sterk dat deze jongen powerliftambities heeft.
Bij mij is meer de reden dat op 16% mijn taille al redelijk smal is, namelijk 78cm (ben ecto). Als ik dus bijv op 10% zou zitten dan heb ik een taille van pak em beet 70cm en dat ziet er echt niet uit (uiteraard persoonlijk).

Na een lange tijd onderzoek doen en veel info te hebben gelezen zou je moeten weten dat kuren op 17% een no-go is.
En waarom dan? Ik vind dat vooral raar dat het weer iemand is die zelf veel te vroeg is beginnen te kuren en zelfs na een paar kuren nog niks voorstelt, de topicstarter bekritiseert. Weer die schijnheiligheid. Zijn we niet allemaal begonnen terwijl het bijlange nog niet nodig was?

• Like
Waarderingen: Boca
Dus dat is veel milder dan test dbol? Achja het zal wel
Alleszins met veel minder bijwerkingen. Wie kuurt er tegenwoordig nog met dboll? Da's pas vuiligheid. Met een lichte kuur test/primo of test/mast zal je niet veel winnen maar het zal toch de minst ongezonde kuur zijn met weinig bijwerkingen en een beter herstel dan test/dboll.

Laatst bewerkt:
Alleszins met veel minder bijwerkingen. Wie kuurt er tegenwoordig nog met dboll? Da's pas vuiligheid. Met een lichte kuur test/primo of test/mast zal je niet veel winnen maar het zal toch de minst ongezonde kuur zijn met weinig bijwerkingen en een beter herstel dan test/dboll.
LoL doe wat je wil man, dit is echt hilarisch. Waarom de f**k zou je kuren als je er weinig aan over houd? Ow ja ff lekker je hormoonhuishouding overhoop gooien voor 2kg aan gains! #dutchbodybuilding

Dbol werkt toch nog steeds goed @skydirk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven