XXL Nutrition

Starters 2014 Log: Gewoon nog een suf logboek in de PL-sectie

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd met de eerste plaats

Ik heb nog steeds hoofdpijn van het 10x herberekenen voor de deadlift

Haha, gelukkig hielpen chris, ziyed en jeroen mij daarmee. In de mindstate waar ik tijdens het deadliften was, had ik daar echt niet uitgekomen.

gefeliciteerd erwin

en geniet van de bulk naar juni toe :) laat de gains begin

Cheers

Was een mooie strijd Erwin, en je hebt toch nog weer mooie stappen gemaakt in vergelijking met het vorige NK.
Gefeliciteerd!

Dat is waar, 20 kilo meer dan in Juni, dus daar heb je gelijk in. Dank je!

gefeliciteerd erwin was zeker spannende wedstrijd

Thnx Pjotr

Proficiat met je NR's!
Maar ga ja nu op een half jaar bijna 13kg gainen? Is dat niet wat veel voor jou, aangezien je laatste maanden (jaar?) altijd op een vrij laag BW hebt gestaan?

Thnx, eentje maar he... alleen voor de 570. Maar dat ga ik zeer zeker niet doen... ik ga eerst de kcal inname opschroeven naar 4200 i.p.v. 4000 per dag. Gestaag bulken dus en een gemodificeerde hypertrophy cycle draaien. Het zou dus ook zomaar eens zo kunnen zijn dat ik in Juni op de wedstrijd nog steeds in de -83 val. Als de weights maar omhoog blijven gaan. Ik ga in ieder geval geen moeite doen om in -83 te blijven, laten we het zo zeggen.

Gefeliciteerd was inderdaad een goeie strijd

Dank je! Jij bent de phm dame ws? Ook goed gelift!

Gefeliciteerd man, mooie gewichten!

Cheers yo

Gefeliciteerd Erwin! Netjes!

Lekker E, zeer prima cijfers en al helemaal op dat BW!

ahh mooie lifts Erwin. Wel balen van de bench. Gestaag doortrainen!

Damn netjes gast!

Gefeliciteerd makker, was echt een mooie strijd. Het was op een gegeven moment echt chaotisch, een soort schaken met gewichten. Als deelnemer moet je daar niet mee bezighouden en inderdaad lekker de coach het werk laten doen.
Afgelopen halfjaar ben ik veel gerichter (meer) gaan eten en mijn gewichtstoename heeft mij ook echt geholpen om een extra sprong vooruit te maken.
Grappig te lezen dat we in eerste instantie dezelfde strategie op de DL hadden (openen met wedstrijd PR), na een stroeve warming-up ben ik daar vanaf gestapt, vanwege te riskant.
Achteraf had het wel gelukt maar zo voelde het dat moment niet. Na mijn judocarriere met jarenlang bijna wekelijks gewicht maken heb ik met mezelf afgesproken dat voor mijn nieuwe sport niet meer te doen. Dus komen we elkaar in de -93 waarschijnlijk wel weer tegen.

kon niet, familieverplichtingen

Vlad zei het inderdaad man.

Gefeliciteerd makker, was echt een mooie strijd. Het was op een gegeven moment echt chaotisch, een soort schaken met gewichten. Als deelnemer moet je daar niet mee bezighouden en inderdaad lekker de coach het werk laten doen.
Afgelopen halfjaar ben ik veel gerichter (meer) gaan eten en mijn gewichtstoename heeft mij ook echt geholpen om een extra sprong vooruit te maken.
Grappig te lezen dat we in eerste instantie dezelfde strategie op de DL hadden (openen met wedstrijd PR), na een stroeve warming-up ben ik daar vanaf gestapt, vanwege te riskant.
Achteraf had het wel gelukt maar zo voelde het dat moment niet. Na mijn judocarriere met jarenlang bijna wekelijks gewicht maken heb ik met mezelf afgesproken dat voor mijn nieuwe sport niet meer te doen. Dus komen we elkaar in de -93 waarschijnlijk wel weer tegen.

Haha ja, het was inderdaad wel even erg spannend. We gaan het allemaal meemaken, ik neem aan dat je in Juni ook meedoet aan de kwalificaties?

gefeliciteerd kerel.!
knap gedaan.!

Haha ja, het was inderdaad wel even erg spannend. We gaan het allemaal meemaken, ik neem aan dat je in Juni ook meedoet aan de kwalificaties?

Ik denk het wel, maar is wel afhankelijk van wanneer ik vakantie krijg. Is wel een mooi meetmomentje zo midden in het jaar.

Gefeliciteerd, mooie eindscore! En het was echt heel erg spannend.

gefeliciteerd kerel.!
knap gedaan.!

Bedankt

Ik denk het wel, maar is wel afhankelijk van wanneer ik vakantie krijg. Is wel een mooi meetmomentje zo midden in het jaar.

Precies. 1 wedstrijd vind ik persoonlijk ook wat te karig, dus dan is dit een mooie 2e.

Gefeliciteerd, mooie eindscore! En het was echt heel erg spannend.

Haha ja, epic battle!

Terug
Naar boven