- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat protein Erwin, dat zit hard boven de 300 ofwat.

In.
Heb er misschien overheen gelezen, maar welke # cycle volg je op dit moment?
Zelf doe ik #29-37-32 met coan voor deadlifts. Probeer 2 keer per week pullups, rows en curls + wat ab work. En eigenlijk iedere training band pull aparts of facepulls.
Aparte combinatie man. Die losse schema's 29-37-32 zijn ook erg outdated, die zijn nooit door Sheiko zelf gemaakt. Inmiddels heeft hij ze allang bekeken en aangepast naar zijn visie. Je moet aan de hand van je niveau een schema pakken en assistance en eventueel 2e main movements aanpassen naar je eigen zwaktes.
Ik draai nu deze: http://sheiko-program.ru/forum/index.php?topic=313.0
Ja, ik heb net op het sheiko forum gezocht en de nieuwe schemas bekeken. Daar raden ze ook een andere volgorde aan. Ik ga het allemaal eens bekijken morgen, maar ik zal #29 afmaken en dan denk ik overstappen naar #37, #31, #32 van het forum.
Ik laat die 2e main movements voorlopig nog hetzelfde, valt nog zoveel te winnen dat ik geen boardpress/sb sq/deficit dl oid nodig heb. Assistance speel ik wel wat mee natuurlijk.