Fitness Seller

Starters kracht kuur

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Als je echt kracht wil zou ik gewoon 500 testosteron doen met 30dbol per dag.

Ik deed vorig jaar eens (injectable) dbol op 50mg eod en ik mijn kracht ging echt heeeel erg hard omhoog. Elke topset voelde het alsof een spotter me aan het helpen was, lol. Echt niet normaal.

Het enige nadeel was wel dat ik mijn eetlust he-le-maal compleet verloor en snachts niet kon slapen van de back pumps… Maar dat ben ik. Misschien heb jij wel nergens last van.
Als je echt kracht wil zou ik gewoon 500 testosteron doen met 30dbol per dag.

Ik deed vorig jaar eens (injectable) dbol op 50mg eod en ik mijn kracht ging echt heeeel erg hard omhoog. Elke topset voelde het alsof een spotter me aan het helpen was, lol. Echt niet normaal.

Het enige nadeel was wel dat ik mijn eetlust he-le-maal compleet verloor en snachts niet kon slapen van de back pumps… Maar dat ben ik. Misschien heb jij wel nergens last van.
Wat is trouwens het voordeel van dbol injecteren t.o.v. orals? De halfwaardetijd of opnamesnelheid? Ik heb begrepen dat het voor de hepatotoxiteit nauwelijks verschil maakt. Ben benieuwd naar de impact op je lever. Heb jij weleens een bloedcheck gedaan met gebruik van dbol?

Wat is trouwens het voordeel van dbol injecteren t.o.v. orals? De halfwaardetijd of opnamesnelheid? Ik heb begrepen dat het voor de hepatotoxiteit nauwelijks verschil maakt. Ben benieuwd naar de impact op je lever. Heb jij weleens een bloedcheck gedaan met gebruik van dbol?

Je neemt er meer van op. En inderdaad een langere halfwaardetijd waardoor je dus in theorie stabielere blood levels zou moeten hebben.

• Like
Even overlegd met de toekomstige coach,
Injectable dbol staat nu wel op de lijst om te proberen na mijn aankomende blast-cruise.
ook wilt hij die run halo toevoegen in de laatste 2weken voor de blast na deze 👍

voorlopig word het dus alsnog 300/300 test deca
Als ik nergens last van krijg willen we alsnog de tren erbij gooien na 2 weken.
Het word dus
300/300 test/deca voor 12 weken
Optioneel 10 weken tren E
Als ik wel merk dat dit genoeg is gaat de test naar 600 en laat ik de tren achterwegen voor de volgende run. Orals en bijvoegingen blijven hetzelfde.

Na 2 weken begint die deca net een beetje op peil te geraken in je lichaam, dus echt zeker ben je dan nog niet of je ergens “last” van gaat krijgen of niet, en jij wil er dan gelijk nog trenbolone bijgooien?

Meen dat deca zelfs 8 weken nodig heeft om te pieken?

Bijlagen

• 1F33F0CD-FBA5-43C7-A101-16313111CF10.png - 536068
    1F33F0CD-FBA5-43C7-A101-16313111CF10.png
    253,1 KB · Weergaven: 122
Deze site ga ik vaker gebruiken, thanks.
Dus na een maand piek je al..toch?
Onderstaande getallen zijn het altijd dagen neem ik aan.

Deze site ga ik vaker gebruiken, thanks.
Dus na een maand piek je al..toch?
Onderstaande getallen zijn het altijd dagen neem ik aan.
Yes klopt. Ga ik er wel even vanuit dat de halfwaardetijd die ze op die site gebruiken goed is. En zelfs dan verschilt het natuurlijk nog beetje per persoon hoe snel je die esters afbreekt

Yes klopt. Ga ik er wel even vanuit dat de halfwaardetijd die ze op die site gebruiken goed is. En zelfs dan verschilt het natuurlijk nog beetje per persoon hoe snel je die esters afbreekt

Jammer dat het niet geweldig werkt die site. Ik wil wel weten wat het doet wanneer je begint met een korte ester en vervolgens na enkele weken overstapt op een lange ester.

Hm, dat brengt wel meer vragen in mijn hoofd. Die ga ik even doorkoppen naar de coach.

@Spambod de reden voor tren erin is volgens hem “ we want to see you progress fast in the months october-februari. After that we’ll start working on different excersises.” Puur om te kijken of ik mee zou kunnen doen aan bepaalde competities.

de eerste opsteek kreeg ik via via op dit forum,
Zijn insteek is echter hoger t

Jammer dat het niet geweldig werkt die site. Ik wil wel weten wat het doet wanneer je begint met een korte ester en vervolgens na enkele weken overstapt op een lange ester.
Doel je op kickstarts? Als je 1 compound kiest krijg ik wel een redelijk ok grafiek

Even overlegd met de toekomstige coach,
Injectable dbol staat nu wel op de lijst om te proberen na mijn aankomende blast-cruise.
ook wilt hij die run halo toevoegen in de laatste 2weken voor de blast na deze 👍

voorlopig word het dus alsnog 300/300 test deca
Als ik nergens last van krijg willen we alsnog de tren erbij gooien na 2 weken.
Het word dus
300/300 test/deca voor 12 weken
Optioneel 10 weken tren E
Als ik wel merk dat dit genoeg is gaat de test naar 600 en laat ik de tren achterwegen voor de volgende run. Orals en bijvoegingen blijven hetzelfde.
Halo is lekker :)

Er was een flinke miscommunicatie, hij dacht dat dit mijn 2e blast van het jaar was ipv mijn 2e blast over mijn “leven” heen.. oeps 🤣

zijn voorstel is nu veranderd naar 750/300 test deca icm laatste 4 weken oxy

Test hoog omdat hij daar zelf een goede ervaring mee heeft(meerdere keren sterkste van man the UK) opzich ben ik er ook wel benieuwd naar 👍
Alsnog geeft hij aan dat tren bij de blast daarna geen verkeerd idee is. Ook zegt hij cruisen op 300 ipv 200 met mijn doelen. Hebben jullie daar ervaring mee?

Er was een flinke miscommunicatie, hij dacht dat dit mijn 2e blast van het jaar was ipv mijn 2e blast over mijn “leven” heen.. oeps 🤣

zijn voorstel is nu veranderd naar 750/300 test deca icm laatste 4 weken oxy

Test hoog omdat hij daar zelf een goede ervaring mee heeft(meerdere keren sterkste van man the UK) opzich ben ik er ook wel benieuwd naar 👍
Alsnog geeft hij aan dat tren bij de blast daarna geen verkeerd idee is. Ook zegt hij cruisen op 300 ipv 200 met mijn doelen. Hebben jullie daar ervaring mee?
Hoe hoger je cruised hoe sterker je blijft sowieso, vindt 200mg ook aan de lage kant als je groot wilt blijven.

Ik vind 300 mg hoog voor een cruise, hanteer zelf 150 mg. Je wilt je lichaam en bloedwaarden weer voldoende de kans geven te herstellen en ik betwijfel of je dat op meer dan 2x fysiologische waarden wel bereikt. Ik heb hier zelf geen cijfers van , maar ben wel benieuwd naar bloedwaarden na een cruise op 300 mg.

Ik vind 300 mg hoog voor een cruise, hanteer zelf 150 mg. Je wilt je lichaam en bloedwaarden weer voldoende de kans geven te herstellen en ik betwijfel of je dat op meer dan 2x fysiologische waarden wel bereikt. Ik heb hier zelf geen cijfers van , maar ben wel benieuwd naar bloedwaarden na een cruise op 300 mg.
Heb ik waren bijna perfect.

Hdl puntje te laag en ldl perfect erg laag zelfs.

• Like
Bloedwaarden worden gemeten,
Mocht er iets buitenvallen zal ik dat nog laten weten.

• Like
Terug
Naar boven