AndroidHealthClinic

Starters kracht kuur

Bezoekers in dit topic

Heb ik waren bijna perfect.

Hdl puntje te laag en ldl perfect erg laag zelfs.
Oke, thanx. Ik ben wel benieuwd naar de 'ideale' dosis voor een cruise, het zal wel de middenweg tussen gezondheid en massabehoud zijn. En natuurlijk persoonsafhankelijk, een pro zal op 200 mg z'n massa niet behouden.
 
Oke, thanx. Ik ben wel benieuwd naar de 'ideale' dosis voor een cruise, het zal wel de middenweg tussen gezondheid en massabehoud zijn. En natuurlijk persoonsafhankelijk, een pro zal op 200 mg z'n massa niet behouden.
De ideale dosis is op waarbij je jezelf prettig voelt en kan leven met de eventuele gezondheids schade denk ik?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De ideale dosis is op waarbij je jezelf prettig voelt en kan leven met de eventuele gezondheids schade denk ik?
Wat is jou hematocriet? Mijne was na 12 weken cruise op 150 mg nog redelijk hoog vond ik.

Kerel in m'n gym had een hematocriet van 0,59. Is nu in behandeling bij Diederik Smit (Tilburg, anabolenpoli. Diederik was de leerling van Pim de Ronde.) Hij is 55 en heeft nooit ergens last van gehad.
 
Wat is jou hematocriet? Mijne was na 12 weken cruise op 150 mg nog redelijk hoog vond ik.

Kerel in m'n gym had een hematocriet van 0,59. Is nu in behandeling bij Diederik Smit (Tilburg, anabolenpoli. Diederik was de leerling van Pim de Ronde.) Hij is 55 en heeft nooit ergens last van gehad.
52 was die maar las ergens dat als je gehydrateerd bent die ook hoger uitvalt, geen idee of het zo is. Dit was na 10 weken cruisen op 300mg.

Collega van een maat zit op trt van de dokter maar is ook ouder en heeft ook hematocriet problemen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb na maandenlang cruisen op 200mg een hematocriet van 52 laatst gemeten.

Van Dave Palumbo begreep ik dat als je altijd genoeg water drinkt enzo en je platalets in range blijven een verhoogd hematocriet niet superslecht is.
 
Laatst bewerkt:
Ik vervolg de vraag even,
Nu een tijdje off geweest na een cruise.
Het idee is om vanaf nu permanent te blasten-cruisen!
Is het dan een optie om de 750test-300deca voor 14 weken te doen ipv 12 weken? Ik zie regelmatig mensen die langer dan 12 weken kuren in deze sportwereld.
Bloedwaardes zijn nog steeds prima, dus eventueel zou het kunnen lijkt mij(?). Wat is jullie take hierop?
Word dan 1-14
750test
300deca
Week 10-14
Anadrol 50mg

Cruisen daarna op 300.

Spambod
Die injectable dbol lijkt me leuk om ook te proberen voor een event. Alleen twijfel ik enorm ivm backpumps... als er een stairs event komt dan ben ik gewoon fucked
 
Is het dan een optie om de 750test-300deca voor 14 weken te doen ipv 12 weken? Ik zie regelmatig mensen die langer dan 12 weken kuren in deze sportwereld.
Tuurlijk, je kan zolang je wil
 
Tuurlijk, je kan zolang je wil
Eventuele effecten zou ik dan terugzien in de bloedwaarden neem ik aan? De vuistregel is meestal 12 weken, maar mochten de waarden binnen de norm zijn kan 14+ dus wel. Even een aanname hier en dus mijn vraag om advies :-)
 
Back
Naar boven