AndroidHealthClinic

Steiner komt op TV!

Steiner

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ja!

Je leest het goed!
Een van de leden van dit forum zal weldra op de Belgische televisie komen, meer bepaal op VT4!

Het gaat om het programma 'De Jeugd Van Tegenwoordig', waar er al eens twee seizoenen van zijn uitgezonden.

Het gaat om een programma waar 24 jongeren terug naar de jaren '50 worden terug gestuurd en daar met de harde discipline kennismaken!

Aangezien het elke jaar een ander thema is (eerst jaar gewoon een kostschool, tweede jaar een boerenschool), is het dit jaar niet anders. Dit jaar is het Cadettenschool!

Een trailer kan bekeken worden op [Link niet meer beschikbaar]

Het programma zelf is vanaf 8 Oktober elke woensdagavond op VT4 te zien, het tijdstip weet ik zelf nog niet. :)

Veel kijkplezier :D

Steiner is te zien @ 0:28!

hahahaha de t*fus dat wijf op t eind :D :spaz:

Haha zalig, heb me al rot gelachen om dat programma. Vooral die verwende nestjes die na de eerste nacht al liggen te huilen in bed omdat hun teddybeer wordt afgepakt :roflol:

Wat is je echte naam trouwens? die kerel op 0:58???

Lijkt me ook wel leuker om te doen dan op die boerderij te zitten ofzo. En worden er daar nu ook niet enorm veel dinges in scene gezet, zoals ruzies en opstanden en dergelijke???

Laatst bewerkt:
lol, wou er dit jaar ook bij mee doen. Ben jij in de trailer te zien, zo ja wanneer?

lol echt zo kansloze jongeren daar altijd in :roflol:

En heb je er nog wat massa aan overgehouden? :roflol:

lijkt me n leuke school :D Redelijk goed programma trouwens,ik ga het zeker weer s kijken.

Heb je het volgehouden btw?

• Topic Starter Topic Starter
Haha zalig, heb me al rot gelachen om dat programma. Vooral die verwende nestjes die na de eerste nacht al liggen te huilen in bed omdat hun teddybeer wordt afgepakt :roflol:

Wat is je echte naam trouwens? die kerel op 0:58???

Lijkt me ook wel leuker om te doen dan op die boerderij te zitten ofzo. En worden er daar nu ook niet enorm veel dinges in scene gezet, zoals ruzies en opstanden en dergelijke???

Je zal mij in het programma zien als de Cadet met de eeuwige glimlach :D

lol, wou er dit jaar ook bij mee doen. Ben jij in de trailer te zien, zo ja wanneer?

Ben te zien op:

* 0:33 De rechtse jongen op de achtergrond die zijn lach niet kan inhouden
* 0:36 De jongen vanonder in beeld die zijn lach niet kan inhouden
* 0:58 De jongen op de achtergrond die zijn lach niet kan inhouden

Op een zeker manier wel xD
Check boven ^

lol echt zo kansloze jongeren daar altijd in :roflol:

Ha, sommige wel.
Maar er zijn natuurlijk mensen waar je een zeer goede vriendschapsband mee opbouwt!

En heb je er nog wat massa aan overgehouden? :roflol:

Lol.
Neej, toen ik eraan begon had ik 2 maand niet kunnen trainen (1 maand door blessure & 1 maand vakantie in australie.)
Het was op sommige momenten dus wel wat fysiek uitdagend xD

lijkt me n leuke school :D Redelijk goed programma trouwens,ik ga het zeker weer s kijken.

Heb je het volgehouden btw?

Ik heb het zeker volgehouden ^^

Ijzeren doorzettingsvermogen he!

Laatst bewerkt:
lol

Heb je al lang niet meer gezien op het forum btw :D

• Topic Starter Topic Starter

Sorry, vraag over het hoofd gezien.

En nee, echt niets wordt daar in scene gezet.
Alles wat gezegd/gedaan wordt daar, is echt gedaan of gezegd door de persoon in kwestie (enkel voor de jongeren dus, de rest zijn acteurs, maar reageren zelfstandig, dus zonder inspraak van de regisseurs, op wat wij zeggen/doen).

Verschoot er dus zelf van hoe realistisch het eigenlijk wel is!

lol

Heb je al lang niet meer gezien op het forum btw :D

Ja, vakantie & examens he :)

& dan ook de opnames van dit natuurlijk :D

Sorry, vraag over het hoofd gezien.

En nee, echt niets wordt daar in scene gezet.
Alles wat gezegd/gedaan wordt daar, is echt gedaan of gezegd door de persoon in kwestie (enkel voor de jongeren dus, de rest zijn acteurs, maar reageren zelfstandig, dus zonder inspraak van de regisseurs, op wat wij zeggen/doen).

Verschoot er dus zelf van hoe realistisch het eigenlijk wel is!

Ja, vakantie & examens he :)

& dan ook de opnames van dit natuurlijk :D

Vond het al raar :D
Allé, sjiek :p

(wa is uw naam in het programma, allé, echte naam dus? :P)

zijn der ook dingen nep, geacteerd enz.?

Ben te zien op:

* 0:33 De rechtse jongen op de achtergrond die zijn lach niet kan inhouden
* 0:36 De jongen vanonder in beeld die zijn lach niet kan inhouden
* 0:58 De jongen op de achtergrond die zijn lach niet kan inhouden

en jij werd gewoon helemaal gedrillt zodat je aan het eind van het programma je lachen wel in kon houden?:rolleyes:

nice,zou niks voor mij zijn iig

Terug
Naar boven