MuscleMeat

Steiner komt op TV!

Die Olivier werk nu al op mijn zenuwen. :kots:
Celine is lekker maar een beetje dom imo. :rolleyes:

Ja idd,diene olivier denkt dat em de "man" is maar in werkelijkheid is't maar een zieling ventje.

Die celine is echt een "attentionwhore" om de 15 seconden komt die in beeld is wel lekker maar meer nie.

"De man met de rare pet en de 90kg power" :roflol: :D

Dat blondje dat al weent op de eerste dag, en die fashionqueen Tim :roflol: dat belooft

Vond het altijd een schitterend programma. Leuk om zien hoe stoer ze begonnen en hoe klein ze er uit kwamen.

Nou ben een benieuwd.

Je hebt toch niet moeten wenen? ;)

Beetje bang van pluimvee? :D

Hahaah, was wel mooi.
Hopelijk komt er een clash tussen die twee clowns. :D
Respect, Steiner!

Ik hoop da ge dien Olivier op zen b**kes geslaan ebt, en da wijfke gepakt? :D

• Topic Starter Topic Starter
"De man met de rare pet en de 90kg power" :roflol: :D

That's me ^^

Vond het altijd een schitterend programma. Leuk om zien hoe stoer ze begonnen en hoe klein ze er uit kwamen.

Nou ben een benieuwd.

Je hebt toch niet moeten wenen? ;)

Ik...wenen..

muhaha :D

Danku :D

Shhh.
Moete ze nu net da uitzende xD

Hahaah, was wel mooi.
Hopelijk komt er een clash tussen die twee clowns. :D
Respect, Steiner!

Thanks ^^

Ik hoop da ge dien Olivier op zen b**kes geslaan ebt, en da wijfke gepakt? :D

Ik zeg niks (contractshit nzo he :()
mag niks zegge :)

Komt er nog een herhaling van de eerste aflevering? Altijd hilarisch met zo'n mensen als die olivier xD

Beetje kansloos eerlijk gezegd als je aan iets dergelijk meedoet en als voer wordt gebruikt door de productie. Ontzag en respect ga je er alleszins niet van terugkrijgen. Je hebt al geluk als je niet eeuwig belachelijk wordt gemaakt.

Maarja op die leeftijd... Meestal vinden de ouders het dan ook nog eens een goed idee omdat ze denken dat hun kind er beter van wordt. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Heb stukje gekeken.
Bleitend blondje gezien... even gezapt... zap terug en blijkt dat ze weer weent, nu omdat ze moest lopen? :d

Ojee...

Die olivier is wel heel pijnlijk... Heb het eerder voor zo'n Guy die teminste normaal lol kan maken. Trouwens opmerkelijk hoeveel kerels er beter uitzagen zonder haar haha.
Lijkt me wel niet echt hard daar verder, wat is 10x opdrukken bij een pater nou? :x Zou gelijk nog wat stoken zodat de rest nog wat kan afzien en ik lekker kan trainen??

Heb stukje gekeken.
Bleitend blondje gezien... even gezapt... zap terug en blijkt dat ze weer weent, nu omdat ze moest lopen? :d

Ojee...

Die olivier is wel heel pijnlijk... Heb het eerder voor zo'n Guy die teminste normaal lol kan maken. Trouwens opmerkelijk hoeveel kerels er beter uitzagen zonder haar haha.
Lijkt me wel niet echt hard daar verder, wat is 10x opdrukken bij een pater nou? :x Zou gelijk nog wat stoken zodat de rest nog wat kan afzien en ik lekker kan trainen??

haha idd , clap en one handed push ups terwijl je ' you can not stop it ' zegt.:D

Neen mijn zullen ze hier niet kraken!
10 minuten later
Whééééééé, bleit bleit

OMG! Het zullen je kinderen maar wezen...

Na 3 dagen al een opstand? Gaat snel daar :p

Yup die blonde zou het geweten hebben :p

Damn blijkbaar een goede aflevering gemist :roflol:

Terug
Naar boven