BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Haha ben ik nu de enige die zich als kijker (heb wel maar paar afleveringen gezien maar soit) niet ergerde aan Van Huffel maar het net vet vond om er een rebel te zien. Ok, soms ging hij ver, maar zo'n programma heeft dat natuurlijk wel nodig. En ik vond hem ook leuker om naar te kijken dan naar een schaapje die alles gehoorzaamt. En ja ik weet het, anderen moesten afzien door hem en blah blah. Maar da's hun manier van straffen, gewoon meespelen met hun spel en het is helemaal een saaie bende.
Sowieso als je meedoet aan zo'n programma ben je al geen rebel.
Meedoen aan een tvprogramma waar je zogezegd even onder een zwaar regime wordt gesteld. Laat me niet lachen. In een tentje slapen, geen luxe en af en toe een bevel moeten opvolgen noem ik niet bepaald streng. Dat doet ieder kind in zijn jeugd bij de scouts onder de 10 jaar ook voor de lol.
Wat een aandachthoer was die Van Huffel. Die kerel had flink geluk dat ze allemaal zo'n brave pubertjes waren zodat hij min of meer zijn stoer en rebels imago hoog kon houden.
In een normale groep jongeren zou hij uitgelachen worden om zijn 'fratsen' en valt hij zo door de mand. Of heeft dat eerder te maken met mijn nakende maturiteit, waardoor ik er anders tegenover aan kijk?