XXL Nutrition

Steiner komt op TV!

Haha ben ik nu de enige die zich als kijker (heb wel maar paar afleveringen gezien maar soit) niet ergerde aan Van Huffel maar het net vet vond om er een rebel te zien. Ok, soms ging hij ver, maar zo'n programma heeft dat natuurlijk wel nodig. En ik vond hem ook leuker om naar te kijken dan naar een schaapje die alles gehoorzaamt. En ja ik weet het, anderen moesten afzien door hem en blah blah. Maar da's hun manier van straffen, gewoon meespelen met hun spel en het is helemaal een saaie bende.

Sowieso als je meedoet aan zo'n programma ben je al geen rebel.
Meedoen aan een tvprogramma waar je zogezegd even onder een zwaar regime wordt gesteld. Laat me niet lachen. In een tentje slapen, geen luxe en af en toe een bevel moeten opvolgen noem ik niet bepaald streng. Dat doet ieder kind in zijn jeugd bij de scouts onder de 10 jaar ook voor de lol.

Wat een aandachthoer was die Van Huffel. Die kerel had flink geluk dat ze allemaal zo'n brave pubertjes waren zodat hij min of meer zijn stoer en rebels imago hoog kon houden.
In een normale groep jongeren zou hij uitgelachen worden om zijn 'fratsen' en valt hij zo door de mand. Of heeft dat eerder te maken met mijn nakende maturiteit, waardoor ik er anders tegenover aan kijk? :D

True , de hele groep straffen omdat 1 iemand iets mis doet is gewoon de groepsdruk op die ene persoon zetten. En dan ' bedankt van nuffel ' zeggen terwijl je pijn lijdt versterkt dit nog , als je dan een makkelijk manipuleerbare groep hebt moet die ene persoon zich wel gedragen.

En dit was het geval deze jvt , als je als 1 blok staat tegenover de 'leraars' en gewoon lacht met het gezag en iedere dag het gene wat ze er proberen in te pompen negeert dan kunnen ze niet veel doen. Maarja in de meeste 'random' gekozen groepen zitten er natuurlijk altijd wel ' goody two-shoes '. Zoals dombrechts die reageerde zoals ze wilden ' blabla dat ik altijd moet boeten voor ulle dommerikken '. Boeten = 4x20 pompen? Als je dan toch aan zoiets meedoet , doe dan niet gewoon mee met peer pressure of vol het gezag niet. Waarom doe je anders mee , het was toch 3 weken in de vakantie?

Toch iemand die in mijn richting denkt. Van Huffel was enige die het klootzakje durfde uithangen maar in feite zou dat een soort rollenbeurt moeten zijn. Iedereen heeft momenten dat ze er wel tegen in willen gaan maar durfde dat niet door vrees van afwijzing. Van Huffel had daar gewoon lak aan en dat vond ik wel mooi om zien.

Programma wordt natuurlijk voor groot deel bepaald door het feit dat het op tv komt. Steek mij in zo'n programma als het niet op tv komt en ik hang daar waarschijnlijk ook de eikel uit. Als het wel op tv komt zal dat al heel wat minder zijn en is de kans groot dat ik grootste deel van de tijd ook gewoon conformeer.

Wat een aandachthoer was die Van Huffel. Die kerel had flink geluk dat ze allemaal zo'n brave pubertjes waren zodat hij min of meer zijn stoer en rebels imago hoog kon houden.
In een normale groep jongeren zou hij uitgelachen worden om zijn 'fratsen' en valt hij zo door de mand. Of heeft dat eerder te maken met mijn nakende maturiteit, waardoor ik er anders tegenover aan kijk?

Wat is onvolwassen gedrag? Dit is niet een echte legeropleiding. Daar zou hij inderdaad als onvolwassen en belachelijk beoordeeld worden. Dit is en blijft een amusementsprogramma waar slechts een opleiding wordt gesimuleerd voor minderjarige jongeren. Had hij geluk dat ze allemaal brave pubertjes waren? Ik zou eerder zeggen dat hij pech had dat ze allemaal braaf waren...

Ga je voor de bv-status Steiner? ;)

Zag onlangs een groot interview van je in de Humo. Moet het wel nog eens lezen. ;)

Terug
Naar boven