MuscleMeat

Steken rond de pols

ioX

Cool Novice
Waardering
0
Beste DBB leden,

Even een korte vraag omdat het verschijnsel me toch wel baat.

Als ik barbbell curls doe (rechte stang, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft) krijg ik tijdens maar vooral als ik de barbbell neerleg steken rond de pols. Deze steken zijn soms zeer diep en het voelt net alsof ik mijn pols aan het "breken" ben.

Heeft iemand ervaring met dit verschijnsel? Of zijn er mensen die weten waar het aan kan liggen/hoe ik het kan verkomen?

Ik heb even een plaatje toegevoegt ter verduidelijking.

Bij voorbaat dank,

arm_1_lg.JPG

Neem dan gewoon de EZ-bar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Had er vroeger ook last van.

had er ook last van toen ik begon, misschien overbelasting, k heb er nu geen last meer van!

heb er ook last van ook met ez stang bij mij komt het omdat ik ooit men pols gebroken hebt :rolleyes:

Neeh ik train/trainde mn biceps niet 2 uur, dat was bullshit!

Klopt. Ik meen mij nog te herinneren dat je ooit ergens postte:

"Zo hee, dit was mijn zwaarste training ooit. Ik heb 3,5 uur bicep curls gedaan. Ik ben kapot"

Uiteraard dan met de nodige spelfouten.

Klopt. Ik meen mij nog te herinneren dat je ooit ergens postte:

"Zo hee, dit was mijn zwaarste training ooit. Ik heb 3,5 uur bicep curls gedaan. Ik ben kapot"

Uiteraard dan met de nodige spelfouten.

:haha: er stond, Ik heb 2,5 uur biceps getraind en toen voelde rippetoe erachteraan wel lekker.

:haha: maar ik heb mn bic nooit langer dan 30 min getraind en heb nog nooit rippetoe gedaan :haha: :roflol:

:haha: er stond, Ik heb 2,5 uur biceps getraind en toen voelde rippetoe erachteraan wel lekker.

:haha: maar ik heb mn bic nooit langer dan 30 min getraind en heb nog nooit rippetoe gedaan :haha: :roflol:

Wel leuk dat je 't alsnog zegt. Ik wist dat je 't zou zeggen als ik zou gaan overdrijven :-)

Kan het misschien zijn dat je ellepijp over je spaakbeen heen draait (zoiets is mij ooit vertelt)?Ik heb het ook vaak als ik mijn rug of borst heb getraint.

• Topic Starter Topic Starter

Ik zal een keer EZ bar proberen alhoewel ik wel heb gelezen dat de EZ bar minder de bicep activeerd dan een rechte bar, klopt dit?

Kan het misschien zijn dat je ellepijp over je spaakbeen heen draait (zoiets is mij ooit vertelt)?Ik heb het ook vaak als ik mijn rug of borst heb getraint.

Ik zorg er altijd voor dat ik mijn polsen gewoon recht hou dus ik denk dat dit het niet is.

Terug
Naar boven