MuscleMeat

Stel, je loopt langs een supermarkt...

Als ik honger heb loop ik liever ff de supermarkt binnen of een broodje kipfilet bij de bakker bart dan dat ik een frietje ga halen. ik vind het lekkerder en gezonder en dat er veel eiwitten inzitten is mooi meegenomen

Ik bedoel meer te zeggen dat je op zo'n moment meer aan brandstof hebt dan aan bouwstof lijkt me. Maar de meeste mensen staren zich dus blind op het eiwit blijkt.

Meeste mensen staren zich blind op etenswaren die ze ECHT niet op straat op gaan eten. Ik weet zeker dat deze mensen toch voor een pak gevulde koeken zouden gaan.

en je hebt honger en je wilt snel goede en veel voedingsstoffen binnenkrijgen maar je hebt geen shake of iets anders bij. Kwark is geen optie, want je hebt immers geen lepel en met je vingers word zo'n geknoei.

Wat zou je nemen?
Kwark met je bankpasje eten, doe ik ook.

Meeste mensen staren zich blind op etenswaren die ze ECHT niet op straat op gaan eten. Ik weet zeker dat deze mensen toch voor een pak gevulde koeken zouden gaan.

Stel je inderdaad toch eens voor dat er iemand die zelf een gigantische rotkop heeft en zo vet als een varken is raar kijkt als jij iets eet wat afwijkt van het standaard plaatje.

pak veggies stoomgroente + kip gerookte van de ah kun je zo opeten :) wel duur trouwens maja money is zo overrated

af en toe is zo'n flesje versgeperst sap van de ah ook best lekker!

• Topic Starter Topic Starter
kipfilet
banaan
brood
nootjes
rijstwafels etc.

hangt er van af..

Als je even snel iets naar binnen wilt werken, koop dan gewoon een literpak halfvolle melk. Qua voedingswaarden een complete maaltijd en 't bevat genoeg proteïnen.

Oh ja op/in de (super)markt eet ik trouwens vaak 2 haringen :meal:

zak studentenhaver.
Zeker als je voor kcal's gaat. 900 kcal voor nog geen euro en heel makkelijk weg te krijgen.

pak melk d'r bij klaar. onder de twee euro, 1500 kcal.

als het echt snel moest en geen tijd heb neem ik slim fast reep zit toch al 23 gram eiwit in en veel vitamines

liter melk + broodje met préparé en groenten

Afgelopen dinsdag had ik voor het eerst in 2 jaar m'n brood vergeten.
Heb tijgernootjes gehaald :D

Terug
Naar boven