AndroidHealthClinic

Stel, je loopt langs een supermarkt...

en je hebt honger en je wilt snel goede en veel voedingsstoffen binnenkrijgen maar je hebt geen shake of iets anders bij. Kwark is geen optie, want je hebt immers geen lepel en met je vingers word zo'n geknoei.

Wat zou je nemen?

De Kassiëre........
OT:
Een rauwe biefstuk.

Ik ben niet zo extreem met mijn dieet en trouwens de markt is bij ons op zaterdag junktime :meal:

een reep chocola.

pannekoeken en magere melk, njam njam

- Een pak magere yoghurt
- Drinkyoghurt (ook mager)
- Halfje bruin brood + kaas of ander vlees beleg (kipfilet bv)
- Magere melk
- Rijstwaffels

etc, etc genoeg (redelijk gezonde) mogelijkheden waarbij je geen lepel , vork of mes nodig hebt... In de cut is dit "not done" uiteraard :D

in ieder geval melk en ietas van kip of surimisticks ofzo

Als ik nog moet eten en langs een supermarkt kom, neem ik meestal een pakje melk, (stok)brood(jes) en beleg.
Broodjes kun je gewoon met je handen openscheuren en plakjes kaas of vleeswaren tussen stoppen. Van stokbrood kun je gewoon stukjes schuren en daarmee smeerbeleg 'scheppen'.

En anders loop je langs het schap waar ze plastic bestek verkopen. Best handig als je toch kwark of yoghurt wilt nemen. En wat je aan bestek overhoudt, doe je in een plastic zakje in je tas; heb je het altijd bij je.

...omdat ik dat k*ttekentje niet kan vinden.:D
Ik heb verschillende tekentjes op mijn toetsenbord, maar die kan ik idd ook niet vinden...

ik koop een pak plastic lepels
en daarna een bakkie kwark.

muslirepen of noten

melk is goed voor elk

pistoletjes en vleeswaar.

Ik zou een pak rijstwafels halen, of een pak mueslirepen. In ieder geval wel iets wat je inderdaad op straat nog op kan vreten zonder zwaar voor lul te staan.
Ik ga namelijk echt niet op het Koningsplein staan k*tten met weet ik veel wat voor zooi ik hier allemaal boven mij zie staan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou een pak rijstwafels halen, of een pak mueslirepen. In ieder geval wel iets wat je inderdaad op straat nog op kan vreten zonder zwaar voor lul te staan.
Ik ga namelijk echt niet op het Koningsplein staan k*tten met weet ik veel wat voor zooi ik hier allemaal boven mij zie staan.

ja idd, uit de verpakking en opeten is het handigst. bakje kwark met plastic lepel gaat nog wel. en mueslirepen, dat zijn toch van die B'tween dingen ofzoiets?

Wat focussen we ons toch allemaal weer op de eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
Wat focussen we ons toch allemaal weer op de eiwitten.

Als ik honger heb loop ik liever ff de supermarkt binnen of een broodje kipfilet bij de bakker bart dan dat ik een frietje ga halen. ik vind het lekkerder en gezonder en dat er veel eiwitten inzitten is mooi meegenomen

Pakje kipfilet, achterham of.. als ik zin heb: pakje gerookte paling. Of surimi.

Terug
Naar boven