MuscleMeat

stel...

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Morgen breekt er een virus uit waardoor 85% van mensen veranderen in bijna-ondoodbare zombies zoals in the walking dead.
Jij bent 1 van de 15% overlevenden, wat is jouw stappenplan?

In de hyperbolic time chamber trainen tot ik super saiyen ben

Ik huur Rambo & Terminator in als mijn bodyguards.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jammer dat DBB steeds meer trolls kent. Af en toe eens een grap is leuk, maar nu lijkt het hier wel een forum voor pubers met een mentale achterstand.

Je bent één van die idioten die nooit ernstig deelneemt aan een topic; Wat geeft dat op de werkvloer? Met zo'n houding zal men je nooit ernstig nemen en zal ja steeds de dorpsclown blijven. Mensen zullen met je lachen, maar om de verkeerde redenen. Maar goed, what ever makes you happy.

auto pakken, supermarkt overvallen en ergens de bergen of het woud intrekken en vanaf dat moment survivallen daar in de hoop dat ze niet uit de bewoonde wereld gaan.

auto pakken, supermarkt overvallen en ergens de bergen of het woud intrekken en vanaf dat moment survivallen daar in de hoop dat ze niet uit de bewoonde wereld gaan.

die ondertussen al leeggeplunderd is. Zelfs indien dit niet het geval is, hoe ga je zorgen voor eten/drinken na enkele maanden wanneer je 15 pakken koffiewafels op zijn?
En over welke bergen/woud heb je het hier in nederland?

1 aquire aestethics.
2 Find a new vehicle.
3 Drive to Neerpelt.
4 Locate Angelus and Virtual sheep.
5 Kill his bend over neighbour.
6 Go to atomic shelter with Angelus and virtual Sheep.
7 Eat, sleep, Rape... Repeat!

pls ban Angelus

1 aquire aestethics.
2 Find a new vehicle.
3 Drive to Neerpelt.
4 Find Angelus and Virtual sheep.
5 Kill his bend over neighbour.
6 Go to atomic shelter with Angelus and virtual Sheep.
7 Eat, sleep, Rape... Repeat!

Zich gedragen als puber, terwijl de meesten ouder dan 20 zijn, en velen bijna dertig; Hoe komt het toch dat jullie er niet in slagen in geen enkel topic eens een ernstig antwoord te geven. Er is één idioot die grappig wil zijn en voor je het weet willen alle kindjes ook een grapje maken zodat ze ook een schouderklopje kunnen krijgen. BigT, je geesteskindje is veel van zijn waarde aan het verliezen door een overvloed aan idioten en trolls.

die ondertussen al leeggeplunderd is. Zelfs indien dit niet het geval is, hoe ga je zorgen voor eten/drinken na enkele maanden wanneer je 15 pakken koffiewafels op zijn?
En over welke bergen/woud heb je het hier in nederland?
In de bergen vind je wel water, leven van het jagen evt vissen in een meer. En ik zou ook zeker niet in NL blijven, natuur is hier te klein om in te verschuilen en te leven.

Zich gedragen als puber, terwijl de meesten ouder dan 20 zijn, en velen bijna dertig; Hoe komt het toch dat jullie er niet in slagen in geen enkel topic eens een ernstig antwoord te geven. Er is één idioot die grappig wil zijn en voor je het weet willen alle kindjes ook een grapje maken zodat ze ook een schouderklopje kunnen krijgen. BigT, je geesteskindje is veel van zijn waarde aan het verliezen door een overvloed aan idioten en trolls.

:roflol:
En dat zeg jij die zo een onzinnig topic opent

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Yep!
Doe mij die maar!!

Ik denk hier zéér vaak aan, Angelus. Ik heb met Thomastog afgesproken dat hij hier heen komt. Hij woont in een grote stad, niet echt perfect voor een hideout.
Als ik op de fiets zit kijk ik vaak rond en analyseer ik gebouwen op hun zombiefortress-capaciteiten.

Tot nu toe lijkt mij het beste plan een soort hut of iets dergelijks te bouwen op een houten , grote brug hier in de buurt en aan allebei de kanten het dek eraf te hakken. Het is hoog, omringd door water en aangezien de zombies langzaam zijn en niet kunnen springen zit je veilig. Een soort ophaalbrug maken en je bent binnen.

Je kan dus gewoon vissen e.d. Als de walkers weg zijn kan je hout en andere supplies halen. Tegelijk kan de brug figureren als een aanleghaven voor kleine bootjes.

Een ander goed alternatief is gewoon Schiermonnikoog. Wonen nog geen 1000 mensen.

Edit: Ohja, voor andere surivors kan je een ''tol'' eisen voor doorgang aangezien dat de enige brug is.

om maar even mijn stappenplan te posten...

1) met de beperkte internettoegang die je nog hebt voor de eerste paar weken allerlei survivalguides opzoeken en afprinten, samen met beste lokaties met natuurlijk drinkwater,...
2) zoveel mogelijk benzine inslaan waar mogelijk (eventueel van andere auto's rippen)
3) zoveel mogelijk high-kcal voedsel inslaan waar mogelijk (eventueel van huis tot huis van geinfecteerden)
4) wapenzoektocht
5) SUV stelen en al met al mn shit naar in 1 gevonden lokatie rijden

en dat zegt de grootste idioot hier zelf goede zelfkennis lol

:roflol:
En dat zeg jij die zo een onzinnig topic opent

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Yep!
Doe mij die maar!!
en dat zegt de grootste idioot hier zelf goede zelfkennis lol

Bijdehand willen zijn maar foute conclusies trekken. Beetje zielig, niet?

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Ik denk hier zéér vaak aan, Angelus. Ik heb met Thomastog afgesproken dat hij hier heen komt. Hij woont in een grote stad, niet echt perfect voor een hideout.
Als ik op de fiets zit kijk ik vaak rond en analyseer ik gebouwen op hun zombiefortress-capaciteiten.

Tot nu toe lijkt mij het beste plan een soort hut of iets dergelijks te bouwen op een houten , grote brug hier in de buurt en aan allebei de kanten het dek eraf te hakken. Het is hoog, omringd door water en aangezien de zombies langzaam zijn en niet kunnen springen zit je veilig. Een soort ophaalbrug maken en je bent binnen.

Je kan dus gewoon vissen e.d. Als de walkers weg zijn kan je hout en andere supplies halen. Tegelijk kan de brug figureren als een aanleghaven voor kleine bootjes.

Een ander goed alternatief is gewoon Schiermonnikoog. Wonen nog geen 1000 mensen.
moet je wel een waterfilter hebben, want water uit een gewone rivier is niet drinkbaar.

Terug
Naar boven