AndroidHealthClinic

Stelling: Na het stoppen met trainen en gebruik van steroiden wordt je dik

MikeH zei:
Tja..die man heeft idd veel bereikt en daarvoor verdiend evert bit of respect.
Maar iig de stelling "na het stoppen met trainen en het gebruiken van anabolen wordt je moddervet", daar kan wel een stempel met ONZIN op?

Een stempel met een hoofdletter

Als je heel goed kijkt zie je dat het wel arnolds lichaam is, maar dat er een stuk ouwemannenbuik met haar overheen is gelegd met photoshop. Kijk maar eens goed naar zijn borst. Die loopt onmogelijk snel over naar een paar flubbertieten met haar. als je door die nep-buik heen kijkt zie je ook een beetje zijn eigen buikspieren wat heel onwaarschijnlijk is met zo'n buik.

die foto is voor zo ver ik weet wel echt die foto stond ongeveer een jaar geleden voor dat t3 werd opgenomen in van die roddel bladen, weet nog dat iemand me liet zien met de opmerking erbij van nou zo word jij ook als jij stopt met trainen. en als je eemaal groot bent geweest ben je ook snel weer groot je lichaam kan heel snel veranderen vooral met een beetje boel hulp van as t3 enz...

MikeH zei:
Deze foto was het.

f3uVlN1sjoUVieq_9aaVaehLpkDiGqlg.jpeg

Deze foto is bewerkt. Ik zal uitleggen waarom.
1. Arnold klaagde altijd al om het feit dat zijn schouders niet zo breed waren. Zijn trapezius was heel goed ontwikkeld waardoor zijn schouders korter leken. En deze man op de foto heeft veel bredere schouders.
2. De schaduw op zijn borst van zijn hoofd klopt niet met de stand van de zon. Volgens de schaduw moet de zon pal achter hem staan. De achtergrond bewijst het tegendeel. Namelijk dat De zon rechtsachter arnold staat.
3. Kijk eens goed naar zijn schoudergordel. Kijk naar zijn sleutelbeenderen. In het midden is het donkerder, want dat is juist die schaduw van zijn hoofd. Maar als je heel goed kijkt zie je hoe ze de foto hebben geplakt. Zijn hoofd SAMEN met die schaduw van zijn hoofd op zijn borst komt van een andere foto. Dus die schaduw wat je ziet op zijn borst is namelijk GEEN schaduw! Het is juist EEN DEEL VAN ZIJN ECHTE BORST. Want zijn hoofd en dat deel van zijn echte borst hebben namelijk dezelfde kleur! Dat hebben ze geplakt op een andere foto. (digitaal natuurlijk)
4. Iedereen heeft T3 gezien. In T3 had hij een goed lichaam. En het hoofd van Arnold op de foto is van dezelfde periode als in T3. En dus is de foto nep.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iron Pump je wilt het niet geloven maar het is gewoon een feit. Anders had Arnold de bladen wel aangeklaagd er stonder verschillende foto's in bladen zelfs met vrouw en kinderen.

Zie onderstaande link daar zie je duidelijk dat het zijn borst is en zijn armen wel degelijk zijn.

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?s=&postid=1564422

JONGENS WORDT WAKKER HET IS ARNOLD NA EEN HART OPERATIE EN MOTOR ONGELUK

Hij blijft er nog beter uitzien dan de gemiddelde man op zijn leeftijd.
Trouwens deze foto is al 2 jaar oud ofzo en inderdaad na zijn motor ongeluk en hart operatie.

IKKE zei:
Hij blijft er nog beter uitzien dan de gemiddelde man op zijn leeftijd.
Trouwens deze foto is al 2 jaar oud ofzo en inderdaad na zijn motor ongeluk en hart operatie.

Dat ongeluk zou kunnen maar het is zeker na een hart operatie, hij heeft er meerde gehad

Grappig, voor een fake hebben ze wel heel erg hun best gedaan, ik zie nu al drie verschillende foto's van dezelfde man. (het verschil is ook wel heel erg dramatisch, een superafgetrainde topsporter die zijn buik inhoudt en een middelbare man die niet weet dat ze hem fotograferen).

ok, beetje terug on topic, dit is niet het gevolg van zijn steroiden gebruik, maar gewoon van het feit dat het een middelbare man (een politicus, zakenman en huisvader) is die door omstandigheden niet heeft kunnen trainen (hart, motorongeluk). Als Arnold gezond is heeft hij genoeg ervaring en discipline om weer terug in vorm te geraken voor een film als T3 (of de komende presidentsverkiezingen)

(tenzij zijn hartproblemen voortkomen als consequenties van zijn steroiden gebruik, waardoor het vet er indirect toch door zijn gebruik terug zou kunnen zijn gekomen... maar goed, zoveel gebruikte der Arnold toch niet ? (althans naar eigen zeggen))

Tja die arnold heeft zich flink opgeblazen voor T3 maarja wie zegt dat hij knetterdroog was, hij stond er alleen van de achterkant op en met een beetje grafische technieken lijkt dat al snel keihard.

Pikte trouwens tijd terug al ergens op dat hij geeneens een ongeluk had maar leverproblemen, iemand bronnen over ?

Iig lijkt het me wel begrijpelijk dat iemand van zijn leeftijd geen enorm bodybuilders lijf meer heeft. Hoewel wel gezegd moet worden dat bijv. Lou Ferrigno er tegenwoordig nog wel goed uit ziet als je hem vergelijkt met deze fotos van Arnold.

Maar kijk een naar recente fotos van bijv Frank Zane, de man is weer lekker pezig geworden. Of Sergio Oliva die heeft ook een end een bolle kop gekregen.

Zo gaat dat als je ouder word, het kost nog meer moeite om het lichaam in shape te houden, en die moeite word niet meer gedaan omdat er nou eenmaal andere dingen belangrjiker zijn.

En wat je vet word als je stopt, in Sport & Fitness van verleden maand stond een rekensommetje, geloof dat 1 kilo spiermassa rond de 160 gram proteine opleverde. Dus zo snel zul je niet vet worden als je het netjes aftraint met een goed dieet.

Ik hoop tegen die tijd ook oud en lelijk er uit te zien....
niks geen gezeik met dieeten
of trainen

gewoon oud zijn en elke dag lekker eten..mmmmm veel drinken ofzo
**** the model look!!!

Albert Beckles won nog wedstrijden en streed mee op de Olympia op die leeftijd. Zou met de huidige massa monsters niet hebben kunnen meedraaien, maar Beckles was op 62-jarige leeftijd nog steeds in vorm.

Lou Ferrigno stond in 92 nog op de masters idd die houd het ook wat langer vol :)

Maar goed logisch dat Albert Beckles zo lang in vorm was, hij is vegetariër :D Net zoals de legendarische Bill Pearl trouwens.

MikeH zei:

lekker voorbeeld.. hij had daar net een operatie achter de rug en hij is ook aardig op leeftijd.

Hoofdoorzaak van dikker worden na stoppen trainen (en evt. AS), is dat je gewend bent om veel te eten..

AS zorgen er ook voor dat er sneller vetcellen aangemaakt worden na het stoppen (als je blijft trainen zul je daaar vrijwel weinig van merken, maar als je stopt wel).

Ben het dus ergens wel eens met die stelling.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is wel gewoon Arnie op die tweede foto. Als je net een ongeluk hebt gehad en je bent aan het revalideren kan je lichaam snel aftakelen. En hij is al 55 jr ofzo op die foto.

voor 55 jaar is dit een oud lichaam. ik ben 45 en kan mij niet voorstellen dat ik er zo zou uitzien binnen 10 jaar. dit is een lichaam van een normaal iemand van 65jaar.

die stelling klopt niet.
tenminste als je doortraint met goede voeding niet.
de reden waarom je vet word is dat je gewoon dooreet zonder te sporten. En waar hebben we dat al eens eerder gezien? Iedereen doet dat als hij ouder word. Iemand die oud is beweegt niet veel!!! toch logisch.

Niet alleen minder bewegen, ook je stofwisseling doet een stapje terug, dus zelfs al eet je hetzelfde, omdat je minder nodig hebt wordt je toch vetter. Vanaf je 30e (of zo) verlies je zelfs per jaar iets van een pond aan spieren (tenzij je traint en goed eet dus). En als je het dan ook nog eens rustiger aan gaat doen gaat het helemaal hard.

volgens mij is die foto getrukkeerd. arnold zal zoals de meeste mensen met geld in USA wel groeihormoontherapieen volgen om er goed te blijven uitzien of zich af en toe wel laten bijwerken door een plastisch chirurg. in Amerika is dat geen zeldzaamheid. Op die foto ziet hij er slechter uit dan mijn vader, toen die 65 was. En mijn vader is niet eens een sportman. gewoon iemand die op zijn voeding let en zorgt dat hij veel stapt ipv voor het minste de auto te gebruiken.

Terug
Naar boven