AndroidHealthClinic

stem jij pvv bij de eerst komende landelijke verkiezing?

Peiling Peiling stem jij voor geert wilders bij de komende verkiezingen?

• ja

Stemmen: 84 51,9%
  • nee, ik kies een andere rechtse of iets minder rechtse partij

Stemmen: 28 17,3%
  • nee, ik ga voor een linkse partij zoals pvda of d66

Stemmen: 31 19,1%
  • Belg

Stemmen: 19 11,7%

• Totaal stemmers
    162
Status
Niet open voor verdere reacties.
dus volgens jou moeten andere partijen zich maar aanpassen aan de punten van wilders zodat ze met hem kunnen regeren? of hoe moet ik je frustratie opvatten?

bovendien, met wilders valt niet te regeren, de onderbouwing hiervan vind je in een willekeurig kamerdebat met wilders, moet je voor de gein maar eens kijken naar wat wilders zegt en hier een argumentatieschema naast zetten. (vergeet de drogredenen niet te tellen)

ik stem puur uit protest op hem, nee ik denk niet dat hij een land kan regeren sterker nog veel punten diehij opnoemt zijn niet haalbaar. ik ben altijd een VVD stemmer geweest (waar Wilders ook vandaan komt) maar wat mij dwars zit is en dat was net als bij Fortuyn dat geen enkel andere party met hem wil regeren,maakt niet uit hoeveel van de bevolking op hem zou stemmen..kortom..hij krijgt niet een sde kans om te blunderen van de andere partijen.....mijn stem is puur een protest omdat er altijd word geroepen dat we in een democratisch land leven..maar als je leest wat ik hierboven schrijf merk je dat wij gewoon niks te zeggen hebben.

het punt waar je tegen ageert is juist een fundamenteel kenmerk van democratie, iedere partij mag zijn eigen standpunten hebben en als deze niet samen gaan met andere partijen dan is het niet zo dat ze hun standpunten op moeten geven. ik snap je stem dus totaal niet.

Nog niet echt bij stil gestaan eigenlijk..

Als ik naar de poll kijk, ziet het er weinig rooskleurig uit voor NL de komende jaren.

wordt een herhaling van aantal jaar terug: een gewiekste nicht Pim, trek een hoop mensen aan, die van te voren nooit de moeite namen om te gaan stemmen. Hij valt weg, mensen stemmen dan maar LPF. LPF is zooitje ongeregeld, kabinet valt. Mensen willen blijven stemmen, begrijpen niet veel van politiek en we zijn terug bij het oude Sparta: Diegene die het hardst schreeuwt heeft gelijk.
Daarnaast heb je nog een zooi ouwe vandagen die nog met hun gristenhart stemmen. Het ouder worden van de mens doet op dit moment de politiek niet veel goeds.
Begrijp ook niet dat mensen PvdA stemmen. Ik denk dat het idee bij een hoop blue collar peeps dat PvdA voor de werkende opkomt, nog steeds klopt. Als je PvdA eens minder geld zou uitgeven, zou iedereen (werkende burgers) er op voorruit gaan. En ook dat kleine percentage van de "uitkeringsgerechtigde" waarvoor het hele sociale stelsen in eerste instantie bedoeld was.

Kortom waarschijnlijk stem ik weer VVD, waarop na de verkiezingen ik wederom word teleurgesteld door het algemeen Nederlands besef, en mijn droom om in het buitenland te gaan wonen steeds meer een doel wordt.

Het is wel ff wat anders dan een paar jaar terug he... Pim was dood, hij droeg de partij volledig. Wel logisch eigenlijk dat het toen niet goed ging.
De PVV draait al weer een hele poos mee ondertussen. Als Wilders niet doodgeschoten wordt zal het een hele sterke partij blijven.

Als ik naar de poll kijk, ziet het er weinig rooskleurig uit voor NL de komende jaren.

wordt een herhaling van aantal jaar terug: een gewiekste nicht Pim, trek een hoop mensen aan, die van te voren nooit de moeite namen om te gaan stemmen. Hij valt weg, mensen stemmen dan maar LPF. LPF is zooitje ongeregeld, kabinet valt. Mensen willen blijven stemmen, begrijpen niet veel van politiek en we zijn terug bij het oude Sparta: Diegene die het hardst schreeuwt heeft gelijk.
Daarnaast heb je nog een zooi ouwe vandagen die nog met hun gristenhart stemmen. Het ouder worden van de mens doet op dit moment de politiek niet veel goeds.
Begrijp ook niet dat mensen PvdA stemmen. Ik denk dat het idee bij een hoop blue collar peeps dat PvdA voor de werkende opkomt, nog steeds klopt. Als je PvdA eens minder geld zou uitgeven, zou iedereen (werkende burgers) er op voorruit gaan. En ook dat kleine percentage van de "uitkeringsgerechtigde" waarvoor het hele sociale stelsen in eerste instantie bedoeld was.

Kortom waarschijnlijk stem ik weer VVD, waarop na de verkiezingen ik wederom word teleurgesteld door het algemeen Nederlands besef, en mijn droom om in het buitenland te gaan wonen steeds meer een doel wordt.
Ja ik denk ook wel dat de vergrijzing zorgt voor meer christelijk stemgedrag. Zou hun grote overwinning in Vl. ook verklaren. Het vreemde is dat zelfs veel jongeren stemmen voor dergelijke partijen. Het lijkt wel de partij voor mensen die niet veel snappen van politiek en dan maar iets nemen dat niet te extreem in de oren klinkt. Helaas heb je in de politiek ook niets aan slappe leiders zoals die vaak voorkomen in de christelijke partijen. En dus zwakt de politiek af, besluiteloos, gestoeld op achterhaalde ideeën uit een achterhaald boek. Net op een moment dat daadkracht en creativiteit hard nodig zijn.

Fortuin met Wilders vergelijken. :roflol: Geert is een Nederlandse landverradder die het Joodse kroost steunt. Pim was een degelijke man die Nederlandse vrijheid voor het Volk bepleitte op elk vlak.

Met de PVV wordt het een politiestaat en gaan bankdirecteuren en CEO's met belasting verlaging heen. Net zoals in Israel en in de States.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pim.

Wilders is een ordinaire volksmenner.

Daar ligt deels ook de oplossing.
De verdeeldheid dan, zal veel verschillen gaan aantonen.

Het verschil tussen een Moslim die in de 17e eeuw leeft, en een bij de tijds-levende Moslim die zich volledig heeft weten aan te passen aan de NL-cultuur.

Vandaag hoorde ik al dat een groot percentage Moslims overweegt terug te gaan naar land van herkomst door de Wilders toestanden.

Dat werd tijd :o.En maar zeiken dat Nederland een kanker land is.Ondankbaar,
in hun eigen land van herkomst zouden ze waarschijnlijk niet eens naar school kunnen omdat ze vast te arm waren.

Ja, dat linkse beleid is leuk geweest en heeft zijn kansen gehad. Ik had liever LPF onder leiding van Pim Fortuyn zien regeren , die man schreeuwde niet alleen maar gaf ook argumenten waarom hij dat zo wou.

Nederland (en meer EU landen) moeten een harder beleid hanteren, de tijd van de tafelgesprekken zijn geweest, word nu tijd om met het mes op tafel te spelen.

Fortuin met Wilders vergelijken. :roflol: Geert is een Nederlandse landverradder die het Joodse kroost steunt. Pim was een degelijke man die Nederlandse vrijheid voor het Volk bepleitte op elk vlak.

Met de PVV wordt het een politiestaat en gaan bankdirecteuren en CEO's met belasting verlaging heen. Net zoals in Israel en in de States.

http://www.youtube.com/watch?v=YhmCHwfe0Ls

Pim.
groot verschil inderdaad, wilders zou zo'n inhoudelijke discussie niet kunnen voeren wegens zijn gebrek aan kennis/inzicht, waarschijnlijk dat dat ook de reden is dat hij de inhoudelijke discussie stelselmatig mijdt.

maar de meeste mensen stemmen helaas niet op standpunten/een partij. zij stemmen op wat de media hen tonen.

mwa ..jullie schilderen Wilders wel heel dom af hoor!

Zo dom is hij niet, alles wat hij nu doet is spelen met de media..hij is graag de underdog en hij speelt er al te graag maar op in.

Voorbeeldje..hij mag niet naar Engeland..wat doet hij..hij pakt de vliegtuig en het is wereld nieuws..al dat soort dingen daar heeft hij heel goed over nagedacht..je kan het simpel noemen..nee dat is een weloverwogen keus om zo in het nieuws te blijven en dat doet hij met alles.
Hij bepaald wat er in de media komt en dat doet hij zo verdomd goed..kijk maar hoeveel stemmers hij heeft.

Ik denk trouwens dat hij wel meer kans maakt als de LPF want dat waren echt sukkels die net om het hoekje kwamen kijken. Wilders heeft in zijn partij een paar goede mensen zitten.

Ik ben wel blij met die mensen als Fortuyn en Wilders anders komt er niemand opdagen om te stemmen..dat soort mensen zorgt ervoor dat de mensen die normaal totaal niet met politiek bezig zijn , toch nog gaan stemmen..of je de motivatie van hun eens bent dat is wat anders.
Maar er is gewoon onvrede in dit land..kijk naar wat Fortuyn, uiteindelijk zijn er toch heel wat punten opgenomen in andere partijen ondanks dat hij overleden is.

Voorbeeldje..hij mag niet naar Engeland..wat doet hij..hij pakt de vliegtuig en het is wereld nieuws..al dat soort dingen daar heeft hij heel goed over nagedacht..je kan het simpel noemen..nee dat is een weloverwogen keus om zo in het nieuws te blijven en dat doet hij met alles.
Hij bepaald wat er in de media komt en dat doet hij zo verdomd goed..kijk maar hoeveel stemmers hij heeft.

Ja, wat dat betreft is hij misschien wel intelligent.
het ging heir echter om een inhoudelijke discussie voeren, en dat heb ik hem eerlijk gezegd nog niet zien doen.

Misschien is het (vaak) niet inhoudelijk discussiëren ook wel weer een intelligente beslissing :D

Could be. Maar nu geef je hem te veel eer.

Laten we het dan zelfkennis noemen ;)

Nou Kim, ik zag jou weleens rondhuppelen met je vlecht op een techno feestje en het is mij allemaal duidelijk nu ik je berichten lees, je beauty overstijgt je kennendheid van rationele diplomatie volledig. Stemmen op het individu omdat deze de camera en fotoflitsen op zich weet te richten met daden die zo in een soap kunnen.

Nou Kim, ik zag jou weleens rondhuppelen met je vlecht op een techno feestje en het is mij allemaal duidelijk nu ik je berichten lees, je beauty overstijgt je kennendheid van rationele diplomatie volledig. Stemmen op het individu omdat deze de camera en fotoflitsen op zich weet te richten met daden die zo in een soap kunnen.

Dat vraagt om foto's
Het liefst strak op een of ander technofeestjes.

http://partyflock.nl/user/9999/photos/PARTYID/134863.html

Op een of andere manier zie ik mensen waarvan ik het gezicht enkel online heb gezien ook weleens in real-life omdat ik vaak schrikbarend veel irrelevante dingen onthou.

In 2005 deed ze mee aan de buurmeisjes strijd en meen ik me te herrineren dat haar profiel foto me enkele malen heeft geholpen bij het leggen van een kwak.

Wat zijn leipe mensen toch lelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven