Als ik naar de poll kijk, ziet het er weinig rooskleurig uit voor NL de komende jaren.
wordt een herhaling van aantal jaar terug: een gewiekste nicht Pim, trek een hoop mensen aan, die van te voren nooit de moeite namen om te gaan stemmen. Hij valt weg, mensen stemmen dan maar LPF. LPF is zooitje ongeregeld, kabinet valt. Mensen willen blijven stemmen, begrijpen niet veel van politiek en we zijn terug bij het oude Sparta: Diegene die het hardst schreeuwt heeft gelijk.
Daarnaast heb je nog een zooi ouwe vandagen die nog met hun gristenhart stemmen. Het ouder worden van de mens doet op dit moment de politiek niet veel goeds.
Begrijp ook niet dat mensen PvdA stemmen. Ik denk dat het idee bij een hoop blue collar peeps dat PvdA voor de werkende opkomt, nog steeds klopt. Als je PvdA eens minder geld zou uitgeven, zou iedereen (werkende burgers) er op voorruit gaan. En ook dat kleine percentage van de "uitkeringsgerechtigde" waarvoor het hele sociale stelsen in eerste instantie bedoeld was.
Kortom waarschijnlijk stem ik weer VVD, waarop na de verkiezingen ik wederom word teleurgesteld door het algemeen Nederlands besef, en mijn droom om in het buitenland te gaan wonen steeds meer een doel wordt.