- Waardering
- 52
Exact hetzelfde hier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien stem ik wel PVV bij de volgende verkiezingen. Wordt volgens mij net zo'n succes als hun deelname aan het Europees parlement. Daar zijn ze nu al de volledige outcast en dat hebben ze vooral aan zichzelf te danken.
Dat ze maar vooral heel groot worden, dan zakken ze ook sneller door het ijs. Blijkbaar wil een relatief grote groep dat de PVV mee gaat regeren in Nederland. Laat het dan ook maar gebeuren. Mijn stem hebben ze!
Ben in ieder geval blij dat mocht tegen die tijd Geert ons land leiden ik niet het OV in hoef in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam of een grote stad elders. Zo'n opgepropte coupee 's morgends rond een uur of 8 a 9, zou me er serieus niet lekker bij voelen met in het achterhoofd dat Geert zulke schendende uitspraken doet.
Waarschijnlijk wel. Ik stem sowieso rechts en VVD laat al jaren zien dat ze falen. Bovendien hebben ze een zeer zwakke parTeider. Mark Rutte aka J.P Balkenende 2.

)Je kan een rechtse partij als de VVD totaal niet vergelijken met een rechtse partij als de PVV. Ze zijn imo neit inwisselbaar.
Nee, maar VVD is de enige andere partij die rechts is en waar ik eventueel op zou stemmen. SGP is uiteraard ook rechts, maar die partij neemt niemand serieus.

Nee, maar VVD is de enige andere partij die rechts is en waar ik eventueel op zou stemmen. SGP is uiteraard ook rechts, maar die partij neemt niemand serieus.
Gorill0r heeft altijd de beste tegenargumenten. Van dezelfde kwaliteit als die van Arnoldfan en Cutler, maar dan met minder taalfouten. Ergens maakt dat het allemaal nog sneuer.
Ja, laat je vooral bang maken door dat tuig. Dit is dus precies het probleem. Nederland zit vol met lafaards. Jan-Peter Balkenende is de grootste.
Een ding moet ook jij Geert nageven en dat is dat hij ondanks alle bedreigingen zich niet laat kennen. Hij blijft bij zijn standpunten, durft te spreken en dat is knap. De meeste zouden nog geen dag in zijn schoenen durven staan.