MuscleMeat

stem jij pvv bij de eerst komende landelijke verkiezing?

Peiling Peiling stem jij voor geert wilders bij de komende verkiezingen?

• ja

Stemmen: 84 51,9%
  • nee, ik kies een andere rechtse of iets minder rechtse partij

Stemmen: 28 17,3%
  • nee, ik ga voor een linkse partij zoals pvda of d66

Stemmen: 31 19,1%
  • Belg

Stemmen: 19 11,7%

• Totaal stemmers
    162
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ging toch over marokkanen?
Ach ja, allochtoon = allochtoon zullen we maar zeggen.
Eigen volk eerst. Hoezee hoezee.

Ik zie bij Suriname en de Nederlandse Antillen toch een grote balk.

Ah nu hebben de Surinamers het weer gedaan zeker? Als je maar een groep kan vinden natuurlijk.

Die groep was in 2003 voor 2/3 jonger dan tien jaar. In het uiterste geval zijn ze nu 16 jaar. Zou wonderbaarlijk zijn als die groep een groot gedeelte van de criminaliteit voor zijn rekening neemt.

Als we het hebben over mannen gaat het dan ook nog eens over de helft. Vrouwelijke rel Antillianen of Surinamers zullen veel minder voorkomen.

Ik snap niet dat je alles goed blijft praten. Ga eens naar de gevangenis in Vught op bezoek en tel hoeveel blanke kopjes je ziet tussen alle andere kleuren.

Je lult gewoon poep met je 3e generatie allochtonen.
En nu moet iedereen die zegt dat je poep lult opeens maar naar Vught en de gevangenis uitchecken. Ik kijk wel uit met al die allochtonen daar.

Net gaf je me nog gelijk.
Pfff, je weet ook niet wat je wilt.

Haha. Serieus?
Zou hij dan toch hersenschade hebben? Hier komt de aap uit de mouw.

Zeggen wat je denkt is vaak een aandoening van de prefrontale hersenkwab.

Dan zal ik het anders zeggen, hij zegt dingen die andere politici niet durven te zeggen. Kom op zeg, iemand zegt "flapdrol" en heel nederland word gek :roflol:

Ik snap niet dat je alles goed blijft praten. Ga eens naar de gevangenis in Vught op bezoek en tel hoeveel blanke kopjes je ziet tussen alle andere kleuren.

Wat nou goedpraten? Nu gooi je het maar over een andere boeg? Ik praat in ieder geval geen kak en doe geen uitspraken die niet gestaafd kunnen worden.

Goedpraten? Ik heb al tig keer gezegd dat wie zich niet aanpast maar moet opdonderen en dat ik er geen problemen mee heb als eerste generatie allochtonen hun verblijfsrecht verliezen als ze crimineel gedrag vertonen. Maar je kan moeilijk mensen die hier geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben uitzetten.

Wat boeit mij Vught nou, moet ik anecdotisch bewijs gaan gebruiken om een stelling te nemen?

Eigenlijk altijd hetzelfde liedje. Eerst wordt een boude stelling geponeerd. Dan wordt die cijfermatig afgebroken en als de cijfers dan niet bevallen gooien we het maar over een andere boeg. Net doen alsof de boude stelling nooit is geponeerd. Topdiscussies, iedere keer weer.

Brutal discussie.

Mocht ik Nederlander zijn, dan kreeg de SP mijn stem. Spijtig dat we in belgië een linkse partij missen met een dergelijke consequentie in hun partijpunten.

Goed topic trouwens mannen -->:popcorn:

jullie doen hier hetzelfde als die knuppels in de politiek :roflol:

de 70mensen die JA hebben gestemd word ff lid van de wilders groep, in mn handtekening :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven