- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
in de gevangenis van antwerpen zitten voor 90% allochtonen, hoeveel procent is dat dan volgens de officiele cijfers? is het niet mogenlijk dat allochtonen met "belg" op hun paspoort als belg geteld worden?Wat nou goedpraten? Nu gooi je het maar over een andere boeg? Ik praat in ieder geval geen kak en doe geen uitspraken die niet gestaafd kunnen worden.
Goedpraten? Ik heb al tig keer gezegd dat wie zich niet aanpast maar moet opdonderen en dat ik er geen problemen mee heb als eerste generatie allochtonen hun verblijfsrecht verliezen als ze crimineel gedrag vertonen. Maar je kan moeilijk mensen die hier geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben uitzetten.
Wat boeit mij Vught nou, moet ik anecdotisch bewijs gaan gebruiken om een stelling te nemen?
Eigenlijk altijd hetzelfde liedje. Eerst wordt een boude stelling geponeerd. Dan wordt die cijfermatig afgebroken en als de cijfers dan niet bevallen gooien we het maar over een andere boeg. Net doen alsof de boude stelling nooit is geponeerd. Topdiscussies, iedere keer weer.
als de cijfers zeggen dat de minderheid allochtoon is en de mensen zien dat dat niet zo is met hun eigen ogen dan is het toch logisch dat ze dit gaan vermelden
---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------
Mocht ik Nederlander zijn, dan kreeg de SP mijn stem. Spijtig dat we in belgië een linkse partij missen met een dergelijke consequentie in hun partijpunten.
waarom stemt iedereen in nederland dan op die gek van een geert wilders? zulk volk moet geinterneerd worden