Fitness Seller

stem jij pvv bij de eerst komende landelijke verkiezing?

Peiling Peiling stem jij voor geert wilders bij de komende verkiezingen?

• ja

Stemmen: 84 51,9%
  • nee, ik kies een andere rechtse of iets minder rechtse partij

Stemmen: 28 17,3%
  • nee, ik ga voor een linkse partij zoals pvda of d66

Stemmen: 31 19,1%
  • Belg

Stemmen: 19 11,7%

• Totaal stemmers
    162
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat nou goedpraten? Nu gooi je het maar over een andere boeg? Ik praat in ieder geval geen kak en doe geen uitspraken die niet gestaafd kunnen worden.

Goedpraten? Ik heb al tig keer gezegd dat wie zich niet aanpast maar moet opdonderen en dat ik er geen problemen mee heb als eerste generatie allochtonen hun verblijfsrecht verliezen als ze crimineel gedrag vertonen. Maar je kan moeilijk mensen die hier geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben uitzetten.

Wat boeit mij Vught nou, moet ik anecdotisch bewijs gaan gebruiken om een stelling te nemen?

Eigenlijk altijd hetzelfde liedje. Eerst wordt een boude stelling geponeerd. Dan wordt die cijfermatig afgebroken en als de cijfers dan niet bevallen gooien we het maar over een andere boeg. Net doen alsof de boude stelling nooit is geponeerd. Topdiscussies, iedere keer weer.
in de gevangenis van antwerpen zitten voor 90% allochtonen, hoeveel procent is dat dan volgens de officiele cijfers? is het niet mogenlijk dat allochtonen met "belg" op hun paspoort als belg geteld worden?
als de cijfers zeggen dat de minderheid allochtoon is en de mensen zien dat dat niet zo is met hun eigen ogen dan is het toch logisch dat ze dit gaan vermelden

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Mocht ik Nederlander zijn, dan kreeg de SP mijn stem. Spijtig dat we in belgië een linkse partij missen met een dergelijke consequentie in hun partijpunten.

waarom stemt iedereen in nederland dan op die gek van een geert wilders? zulk volk moet geinterneerd worden

stemt nou al iedereen op Geert wilders? Moet potverdrie niet gekker worden.

veel verstandige mensen hier op het forum:D

weet trouwens iemand hoe je aan de cijfers van belgische gevangenen komt?

hmm heb al iets gevonden
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=5b29lf2e
als je daar dan de allochtone belgen bij telt kan het wel kloppen ja

overigens mag dit geen reden zijn om rechts te stemmen! ik raad iedereen aan om hun politieke standpunten nog eens te herzien, genoeg linkse mensen die weinig van politiek kennen en rechts gaan stemmen voor een bepaald punt

Laatst bewerkt:
waarom stemt iedereen in nederland dan op die gek van een geert wilders? zulk volk moet geinterneerd worden
Waarom stemmen zoveel Belgen nog op absolute bagger als de PS, LDD, VLD? Waarom stemmen zoveel Belgen nog op een partij die toch niet snel aan de macht zal komen en vooral gefinancieerd wordt om de anderen af te zeiken (VB)?

Simpel: de meeste mensen snappen geen z*k van politiek en kiezen ofwel dogmatisch, ofwel vanwege een leuke verschijning van een politicus in de media, ofwel omdat ze een foldertje in de bus kregen en alles slikken wat er in belooft wordt.

Maar Wilders is zo populair omdat veel Nederlanders verandering willen en op zoek zijn naar alternatieven voor wat ze nu hebben. Velen willen minder Europa, minder immigratie, minder criminaliteit, meer geld in hun zak,... En wie staat al die dingen aan de kant te schreeuwen? Juist.

Beroepskankeraars
‘Niet alle kiezers zijn een probleem, maar er zitten beroepskankeraars tussen. In Volendam heb je zo’n categorie mensen. Van die mensen die lak hebben aan alle regels. En ondertussen maar klagen. En waarom zouden mensen op het Brabantse platteland op Wilders stemmen? Mij is niet duidelijk wat die te mekkeren hebben over de multiculturele samenleving.’

Het is mooi geweest. De ‘weldenkende mensen’ zijn het zat. Door Wilders worden ze om de haverklap te kakken gezet als een slap zooitje dat met designerbril door het leven gaat en in de grachtengordel haar kosmopolitische natte dromen droomt. De elite bestond nooit in Nederland, was een vies woord. Maar hoe harder Wilders er op inhakt, hoe harder de roep om elitair verzet klinkt. ‘Het is een soort tweede front naast de islam’, lacht Van Exter over Wilders’ aanvallen op de elite. ‘En ik hoop dat het wel wat losmaakt. Het is een uitdaging.’

Volgens Von der Dunk willen de elites wel. ‘Ze kunnen nu natuurlijk niet op hun luie gat blijven zitten. Ze moeten wel reageren, ze weten alleen niet hoe.’ Als hij dan toch een suggestie mag doen. ‘Je hebt mensen nodig die tegen de burgers durven te zeggen: ‘U zeikt! U bent het probleem. En nu is het uit met uw gezeur.’

[Link niet meer beschikbaar]

Ben het niet volledig eens met het stuk maar als je bijvoorbeeld cokesnuivend Volendam neemt waar de aanhang van Wilders het grootst is vraag ik me ook af wat die leipo's daar te zeiken hebben. De enige buitenlanders die ze daar zien zijn de toeristen die langskomen.

Wat positief kan zijn van de PVV aan de macht is een mogelijke langdurige negatieve invloed op de Nederlandse economie, minder moderniteit en minder bouwprojecten.

Ik moet zeggen dat het woord crisis eigenlijk een subjectieve aanduiding is die ons maar even wordt opgelegd om te slikken zonder de mogelijkheid van modificatie aan deze frase. Ik noem het ecologische bezinning.

Een ingestorte wereldhandel ervaar ik als postief, vooral als deze stevig op slot blijft zitten en men binnen de macro economie elkaar wanttrouwd als de pest. Goed voor de lucht en ons milieu.

Dus laat de cocaboeren in de Andes vooral hun werk doen, Wall Street mag niet nuchter worden.

wat heeft geert wilders nou te maken dat ik op een techno feest rond huppel..zie het verband niet echt. kun je dat ff uitleggen?

Veel rechtse extremisten hier..

Veel rechtse extremisten hier..

Niet iedere wilders-stemmer is gelijk een rechts-extremist. Net zomin als dat iedereen moslim een terrorist is.

OT: Ik ga absoluut niet op Wilders stemmen. Iedere vorm van nuance is 'tegenwoordig' weg bij deze man. Populistisch gezever, krankzinnige ideeen over allochtonen; ik mag potverdomme zelf wel bepalen met wat voor vrouw ik trouw (PVV stelt dat men niet met een niet-westerse partner mag trouwen en zich daarbij vervolgens te vestigen in Nederland -ik hou van bruine tepels, kan er niets aan doen-).

Ik zal eerlijk zijn, ik zat er tijdens de Europese verkiezingen over te denken om op PVV te stemmen puur uit vorm van protest, maar als ik dat had gedaan dan had ik mijn moslim-maten/kennissen (meer in vorm moslim dan daadwerkelijk geloven) nooit meer recht in de ogen kunnen kijken.

De echte rechts-extremisten stemmen niet eens op Wilders, daarvoor is Wilders teveel gelieerd aan Israel. Wat voorheen extreem-rechts was in Nederland heeft meestal ook gare nazi sympathieen, dat gaat niet goed samen met keppeltjesdrager Wilders.

De echte rechts-extremisten stemmen niet eens op Wilders, daarvoor is Wilders teveel gelieerd aan Israel. Wat voorheen extreem-rechts was in Nederland heeft meestal ook gare nazi sympathieen, dat gaat niet goed samen met keppeltjesdrager Wilders.

Helemaal gelijk in. Ik vind overigens de pro-zionistische sympathieen van Wilders moeilijk te rijmen met zijn sterk nationalistische inslag. Aan de andere kant het verklaart wel zijn anti-islamitische inslag tot op zekere hoogte

Yup.

Helaas denkt 90% van het volk dat het een pot nat is.

Smet op onze vlag.

Het Vlaams Belang is bijvoorbeeld wel een partij waarbij het nationale karakter van Vlaanderen ook echt terug te vinden is in het politieke opereren. Bij Wilders komen er allerlei geimporteerde Islamitische-Joodse termen bovenwaaien en dat terwijl we vooral moeten streven voor Nederlandse belangen waarbij deze ooit geschreven symboliek verdwijnt. Daarna gaan we eens kijken of er prioriteiten zijn op een ander grondgebied.

Ik stem niet, is toch allemaal een grote rotzooi. :D
Waar ik me wel aan erger is mensen die niet stemmen en dan gaan klagen dat alles slecht is, dat doe ik dus ook niet. :p

beter islam dan jood

-234324234

Onderbouw dit dan is? Omdat joden vaak erg veel geld hebben en niet leven van een uitkering?

Ik mag nog niet stemmen en ik ben een liberaal in hart en nieren, VVD is dan ook mijn partij. Ik zou echter voor Gekke Geert gaan als ik nu mocht stemmen. Hij mag zich dan wel focussen op 1 ding maar dat is dan gelijk ook het meest kritieke punt van deze samenleving. Ik woon in een klein dorpje en heb du eigenlijk niet heel veel contact met buitenlanders, maar er lopen veromd veel rotte appels tussen hoor. Mensen die ervoor zorgen dat ik me niet meer veilig voel, die de Nederlandse cultuur bespotten maar vervolgens wel hier komen wonen met hun 13 kinderen en 3 vrouwen, die wel mijn vaders 52% belastingtarief opsleurpen met hun uitkeringen.

Niet allemaal hoor, er zijn zat goeie. Ik ben vaak zat in een asielzoekerscentrum geweest en er waren veel lieve mensen, daar heeft Geert dan ook helemaal geen problemen mee. Naar mijn mening is iedereen die zijn steentje bijdraagt gewoon welkom maar ik blijf voor het motto: Aanpassen of oprotten! Wij bouwen daar geen kerken en ik wil hier geen moskeeen, ik wil geen burka's zien op straat en ik wil gewoon overal Nederlands horen.

Geert slaat wat mij betreft steeds meer de plank mis op financieel gebied helaas. Zo is i.t.t. wat iedereen vaak beweert op veel punten gewoon links. Wat logisch is voor een populist aangezien die ook uit zoveel mogelijk vijvers moet meevissen.

Desondanks is het ''moslim-probleem''(het beestje moet toch een naam hebben) voor mij van dusdanig belang dat ik voorlopig mijn steun in hem uitspreek. Een kabinet met PVV-VVD-CDA lijkt mij nog niet eens zo gek, waarin VVD en CDA geert misschien iets kunnen laten nuanceren.

Ook zou ik op hem stemmen als signaal dat ik het niet eens ben met het huidige politieke klimaat. Met het laffe linkse kabinet dat geen beslissingen neemt en de linkse boe-roepers die niet met oplossingen komen. Zo ook de SP die de kans had om te regeren maar geen enkele moeite deed om het ook maar echt te doen.....De echte verantwoordelijkheid ineens wel erg dichtbij he Jan! Ach maak je geen zorgen, nu met Agnes aan het roer zullen jullie niet snel weer in die lastige situatie komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven