AndroidHealthClinic

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

ik zou haar doen

• Topic Starter Topic Starter
Dus jouw vriendin woont in nederland?

Je wilt gewoon dat het nichtje van bbosman niet wint, beetje jammer.

Er stond namelijk ook al een post in het zyzz dead topic over een account met zyzz dat moest winnen.

Stel dat je zou willen dat je zogenaamde vriendin die 6 jaar jonger is dan jij dan zou je niet eerst mensen hier op een ander account laten stemmen.

Troll failed brah.

p.s stuur me een pm voor een lesje quick trollin.
ofwel is het echt en wou ik het eerst niet posten vanwege de angst dat mijn echte identiteit achterhaald kon worden...

(iemand die HEEL goed oplet, zou zelfs hebben opgemerkt dat ik ook ff nonchalant in het topic van BBosman de inzending van anouck had gepost:o)

edit: hoe dan ook, stem toch maar eens bro;)
edit2: en dat leeftijdsverschil boeit niet zoveel, in november wordt ze 16, is gewoon legaal:trollface:
Done.

Ondanks dat je mij niet graag mag Angelus :(
wie ben jij? ik heb nooit gezegd dat ik je niet mag:roflol:

bedankt voor de stem:)

edit3: 711 stemmen nu, nog 1tje en we hebben 100 stemmen meer dan wanneer het topic geopend werd:cool: dbb, you are awesome:thumbs:

Laatst bewerkt:
ik heb nog geen karma hoor :(

Niet dat het boeit, maar beloof het dan ook niet!

713 nu jongen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gestemd: 715

Done:
Door:

Anouck Somers
Datum:

18 oktober 2011
Weergaven: 2405

Stemmen: 717

Begrijp wel niet goed waarom je,je vriendin naar High School wilt sturen in Amerika.
Als je weet hoe het er aan toe gaat in die 'dorm rooms' :D

Begrijp wel niet goed waarom je,je vriendin naar High School wilt sturen in Amerika.
Als je weet hoe het er aan toe gaat in die 'dorm rooms' :D

is college bro, zij verblijft gewoon bij een gastgezin, en daarenboven moet je zowieso niet alles geloven wat je ziet in Naughty America films;)

Als je meer pics upload dan deel ik misschien wel karma voor je uit. Gewoon omdat ik jarig ben..

wel quality pics plz

Stemmen: 719

Alstublieft :)

gestemd, succes verder.

Elise gestemd. Done.

728, loopt als een trein:cool:

Terug
Naar boven