MuscleMeat

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

Goed topic

Een google search naar 'angelus somers' heeft niets uitgewezen :(

Wat een retarded topic.

@ laatste paar pagina's: What, I don't even...

Angelus heeft legit toegegeven dat het anouck is terwijl hij dat eerst ontkende. Gezien zijn trollhistorie kun je rustig stellen dat de rest ook BS is en hij op geen enkele manier in contact staat met deze dame.

Negatieve aandacht is waar hij zijn ego op dit moment mee streelt, het is immers het enige wat hij nog heeft sinds hij ontmaskerd is.

Liegen, en vooral blijven liegen om het kleine nichtje van een geliefde medeBB'er (BBosman) te laten verliezen. Ik zie het verschil niet met fakers op de DBB contest die fotos van iemand anders gebruiken, waardoor potentiele echte winnaars het niet halen.

Als de staff consequent is wordt ook hier de zwaarste straf gehanteerd: Permban.

Spijtig dat het zo moest verlopen Anus, maar regels zijn regels en je wist wat er je te wachten stond, hopelijk zien we elkaar ooit nog eens irl :(

Liegen, en vooral blijven liegen om het kleine nichtje van een geliefde medeBB'er (BBosman) te laten verliezen. Ik zie het verschil niet met fakers op de DBB contest die fotos van iemand anders gebruiken, waardoor potentiele echte winnaars het niet halen.

Als de staff consequent is wordt ook hier de zwaarste straf gehanteerd: Permban.

Spijtig dat het zo moest verlopen Anus, maar regels zijn regels en je wist wat er je te wachten stond, hopelijk zien we elkaar ooit nog eens irl :(

Alleen is dit geen contest op DBB, verder blijft die actie van Anus wel vrij triest inderdaad. Maar van iemand als Angelus kan je dat wel verwachten, zero life.

• Topic Starter Topic Starter
jullie zijn gemeen:mad:

dit is de emmer die de druppel doet overlopen.

ik ben wegh!

fo real, ik snap er niets meer van :o

Ik vind het wel grappig. Uberhaubt mogen mensen wel wegblijven die zo stemmingen willen winnen. Not your personal army brah.

cliffs:

anouck van de chat en van eddine:
deze beweert angelus niet te kennen
2jbjri9.jpg

anouck van het filmpje:
is dus duidelijk dezelfde als die die zegt dat ze angelus niet kent (conclusie: angelus = trollin')
mkuouc.jpg

angelus' anouck:
is dus ook dezelfde. terwijl angelus in dit topic beweert heeft dat de anouck van de tinychat duidelijk een andere meisje is (conclusie = angelus trollin' again)

het is nu wel duidelijk denk ik..

Laatst bewerkt:
Drie keer dezelfde dus, twee keer zelfs hetzelfde shirt aan.

Spoonpic blijft epic en Anouk heeft tig keer meer ballen dan Angelus.

Terug
Naar boven