AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Stemmen!

Peiling Peiling Op wie stem je?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is niet de bedoeling, maar mag als je dat wil.

Nog beter kan je in de media galerij een review met sterren geven.

Gestemd! Mooi om alle resultaten te zien. Ik hoop zelf weer in 2025 mee te kunnen doen:)

Jullie kunnen nu ook een review geven (met sterren!) op de deelnemers in de media sectie. Dit is gewoon voor erbij, resultaten peiling blijven.

Leek ons leuk om de uitkomst te vergelijken en dit geeft verder de optie om (positieve) feedback te geven.
Je kan nu ook een review geven zonder comment.

Mag ik vragen wat de gedachte hierachter was? Het lijkt een beetje dubbel. Was wel mooie feature geweest om hier voor en na te tonen✌🏻

Achter een review geven: is voor de deelnemers vooral.

En zonder comment: meer kans op reviews.

Ik heb onderaan de tekst bij de foto telkens een link naar de log geplaats. In de media galerij kan je maar 1 foto uploaden, dan zou het al collage van voor en na in 1 moeten zijn. Beiden in een album plaatsen zou wel mogelijk zijn, maar dan krijg je reviews op de voor en na foto's

• Like
Waarderingen: GruX
Achter een review geven: is voor de deelnemers vooral.

En zonder comment: meer kans op reviews.

Ik heb onderaan de tekst bij de foto telkens een link naar de log geplaats. In de media galerij kan je maar 1 foto uploaden, dan zou het al collage van voor en na in 1 moeten zijn. Beiden in een album plaatsen zou wel mogelijk zijn, maar dan krijg je reviews op de voor en na foto's
Tnx en had erover gelezen! Was gewoon oprecht benieuwd✌🏻

dit was de oude manier van stemmen. wat veel mensen als voorkeur aangaven. nu is het als een soort test, zie paar posten terug

Een mooie vergelijking ook, maar iedereen is uitgestemd zo te zien. 81 mensen in de peiling gestemd en maar een paar reviews.. misscien dat zonder comment wat doet.

Een mooie vergelijking ook, maar iedereen is uitgestemd zo te zien. 81 mensen in de peiling gestemd en maar een paar reviews.. misscien dat zonder comment wat doet.
81 mensen die gestemd hebben, toch best een flink aantal. Ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt 81 mensen dagelijks zo actief zijn hier en ook nog eens berichten plaatsen. Volgens mij is die groep die elke dag wat post en reageert namelijk een heel stuk kleiner.

Maakt verder ook niet uit, ik vind het wel een mooie opkomst, die 81.

Laatst bewerkt:
Aantal posts en leden per maand kan je hier zien.

augustus

Per week posten er 170 leden (zo lang loopt de peiling ook), 81 is dan idd goed.

Overige statistieken:

400-700 berichten per dag worden er geplaatst (600-800 likes en 30 karma)

280 leden actief dagelijks (3-4000 bezoekers)

100 prive berichten per dag

50-100 afbeelding uploads per dag (of andere bijlagen)

Laatst bewerkt:
Nou ja, ik heb direct gestemd toen het kon en een aantal dagen later kwam geloof ik de optie om alle deelnemers een review te geven. Heb persoonlijk nog niet de tijd gemaakt om daar (opnieuw) voor te gaan zitten. En voor de daadwerkelijke uitslag zijn die sterren niet bepalend.
Als het gelijktijdig mogelijk was geworden, kwamen de aantallen vast meer overeen?

Nou ja, ik heb direct gestemd toen het kon en een aantal dagen later kwam geloof ik de optie om alle deelnemers een review te geven. Heb persoonlijk nog niet de tijd gemaakt om daar (opnieuw) voor te gaan zitten. En voor de daadwerkelijke uitslag zijn die sterren niet bepalend.
Als het gelijktijdig mogelijk was geworden, kwamen de aantallen vast meer overeen?

Waarschijnlijk niet omdat iedereen dan zijn methode van stemmen heeft. En omdat het nu niet bepalend is zou een correcter resultaat moeten geven.

Waarschijnlijk niet omdat iedereen dan zijn methode van stemmen heeft. En omdat het nu niet bepalend is zou een correcter resultaat moeten geven.
Mijn reactie was puur op de vergelijking tussen het huidige aantal stemmen versus het lage aantal reviews en gaf een mogelijke verklaring daarvoor. Geen mening over de methode van stemmen voor de contest.

Respect voor alle deelnemers die hard hun best hebben gedaan om hun doelen te behalen.
De ene met minder resultaat dan de ander, maar vaak toch met persoonlijke overwinningen.
Volgens mij mogen jullie trots op jezelf zijn.

Het voelt oneerlijk om puur op fysiek/voor de pro's te kiezen, maar ook om de recreanten voor te trekken.
Wat dat betreft mag de wedstrijd een volgende keer wat mij betreft uit klassementen bestaan.
Zoals meer mensen hier heb ik er uiteindelijk voor gekozen om mijn top 3 uit de recreanten te kiezen
Na een tijd lang wikken en wegen is mijn top 3 geworden:

Ron
Onit
Nootmuskaatje

Wat dat betreft mag de wedstrijd een volgende keer wat mij betreft uit klassementen bestaan.

Zoals meer mensen hier heb ik er uiteindelijk voor gekozen om mijn top 3 uit de recreanten te kiezen.
Het aantal deelnemers is daar veel te beperkt voor.

Je kan ook zelf je "klassementen" maken.
  • 1 stem voor het beste fysiek
  • 1 stem voor het beste natty/recreanten fysiek
  • 1 stem voor de meeste progressie

Vind het een beetje absurd dat bodybuilders op een bodybuildingforum volledig uit de boot zouden vallen bij een contest omdat het bodybuilders zijn :o

Het aantal deelnemers is daar veel te beperkt voor.

Je kan ook zelf je "klassementen" maken.
  • 1 stem voor het beste fysiek
  • 1 stem voor het beste natty/recreanten fysiek
  • 1 stem voor de meeste progressie

Vind het een beetje absurd dat bodybuilders op een bodybuildingforum volledig uit de boot zouden vallen bij een contest omdat het bodybuilders zijn :o
eindelijk iemand die het zegt haha :P dankjewel :bow2:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven