- Waardering
- 7.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Is het de bedoeling dat we het hier gaan delen? Dat heb ik even gemist🤗Er hebben momenteel 77 leden gestemd, stuk meer dan hier gedeeld hebben (12)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het de bedoeling dat we het hier gaan delen? Dat heb ik even gemist🤗Er hebben momenteel 77 leden gestemd, stuk meer dan hier gedeeld hebben (12)
Vypaw, Wengstertje en wovano hebben mijn stem, ik ga als het lukt morgen even sterren uitdelen🤗Is niet de bedoeling, maar mag als je dat wil.
Nog beter kan je in de media galerij een review met sterren geven.
Meer zielen meer vreugd!Gestemd! Mooi om alle resultaten te zien. Ik hoop zelf weer in 2025 mee te kunnen doen![]()
Je kan nu ook een review geven zonder comment.![]()
Big-T Memorial contest 2024
Fotowedstrijd zomer 2024 - ter nagedachtenis van de eeuwige held, admin Big-Tforum.bodybuilding.nl
Jullie kunnen nu ook een review geven (met sterren!) op de deelnemers in de media sectie. Dit is gewoon voor erbij, resultaten peiling blijven.
Leek ons leuk om de uitkomst te vergelijken en dit geeft verder de optie om (positieve) feedback te geven.
Mag ik vragen wat de gedachte hierachter was? Het lijkt een beetje dubbel. Was wel mooie feature geweest om hier voor en na te tonen✌🏻
dit was de oude manier van stemmen. wat veel mensen als voorkeur aangaven. nu is het als een soort test, zie paar posten terugMag ik vragen wat de gedachte hierachter was? Het lijkt een beetje dubbel. Was wel mooie feature geweest om hier voor en na te tonen✌🏻
Tnx overheen gelezen denk ik.dit was de oude manier van stemmen. wat veel mensen als voorkeur aangaven. nu is het als een soort test, zie paar posten terug
Mag ik vragen wat de gedachte hierachter was? Het lijkt een beetje dubbel. Was wel mooie feature geweest om hier voor en na te tonen✌🏻
Tnx en had erover gelezen! Was gewoon oprecht benieuwd✌🏻Achter een review geven: is voor de deelnemers vooral.
En zonder comment: meer kans op reviews.
Ik heb onderaan de tekst bij de foto telkens een link naar de log geplaats. In de media galerij kan je maar 1 foto uploaden, dan zou het al collage van voor en na in 1 moeten zijn. Beiden in een album plaatsen zou wel mogelijk zijn, maar dan krijg je reviews op de voor en na foto's
dit was de oude manier van stemmen. wat veel mensen als voorkeur aangaven. nu is het als een soort test, zie paar posten terug
81 mensen die gestemd hebben, toch best een flink aantal. Ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt 81 mensen dagelijks zo actief zijn hier en ook nog eens berichten plaatsen. Volgens mij is die groep die elke dag wat post en reageert namelijk een heel stuk kleiner.Een mooie vergelijking ook, maar iedereen is uitgestemd zo te zien. 81 mensen in de peiling gestemd en maar een paar reviews.. misscien dat zonder comment wat doet.
Nou ja, ik heb direct gestemd toen het kon en een aantal dagen later kwam geloof ik de optie om alle deelnemers een review te geven. Heb persoonlijk nog niet de tijd gemaakt om daar (opnieuw) voor te gaan zitten. En voor de daadwerkelijke uitslag zijn die sterren niet bepalend.Een mooie vergelijking ook, maar iedereen is uitgestemd zo te zien. 81 mensen in de peiling gestemd en maar een paar reviews.. misscien dat zonder comment wat doet.
Nou ja, ik heb direct gestemd toen het kon en een aantal dagen later kwam geloof ik de optie om alle deelnemers een review te geven. Heb persoonlijk nog niet de tijd gemaakt om daar (opnieuw) voor te gaan zitten. En voor de daadwerkelijke uitslag zijn die sterren niet bepalend.
Als het gelijktijdig mogelijk was geworden, kwamen de aantallen vast meer overeen?
Mijn reactie was puur op de vergelijking tussen het huidige aantal stemmen versus het lage aantal reviews en gaf een mogelijke verklaring daarvoor. Geen mening over de methode van stemmen voor de contest.Waarschijnlijk niet omdat iedereen dan zijn methode van stemmen heeft. En omdat het nu niet bepalend is zou een correcter resultaat moeten geven.
Het aantal deelnemers is daar veel te beperkt voor.Wat dat betreft mag de wedstrijd een volgende keer wat mij betreft uit klassementen bestaan.
Zoals meer mensen hier heb ik er uiteindelijk voor gekozen om mijn top 3 uit de recreanten te kiezen.

eindelijk iemand die het zegt hahaHet aantal deelnemers is daar veel te beperkt voor.
Je kan ook zelf je "klassementen" maken.
- 1 stem voor het beste fysiek
- 1 stem voor het beste natty/recreanten fysiek
- 1 stem voor de meeste progressie
Vind het een beetje absurd dat bodybuilders op een bodybuildingforum volledig uit de boot zouden vallen bij een contest omdat het bodybuilders zijn![]()
dankjewel