MuscleMeat

WEDSTRIJD Stemmen!

Peiling Peiling Op wie stem je?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor niet bij "men"

Had afgelopen weekend nog een bbq bij mijn Russiche broeder, veel vlees gegeten (Kip en Biefstuk) en ook weer wat alcohol gedronken sinds een jaar.....flesje bier en 2 borrelglaasjes moonshine....als die Russen maken zelf wodka man man man.
Kill is fattoe

• Like
Waarderingen: K82
Ik hoor niet bij "men"

Had afgelopen weekend nog een bbq bij mijn Russiche broeder, veel vlees gegeten (Kip en Biefstuk) en ook weer wat alcohol gedronken sinds een jaar.....flesje bier en 2 borrelglaasjes moonshine....als die Russen maken zelf wodka man man man.
Kheb mijn stem weer ongedaan gemaakt.

Hebben jullie een moppenboek voor je verjaardag gekregen ofzo???
:sad:

• Haha
  • Heart
Goede stemmoppen zijn zeldzaam.

Kom maar door met de score🤗

Jullie kunnen nu ook een review geven (met sterren!) op de deelnemers in de media sectie. Dit is gewoon voor erbij, resultaten peiling blijven.

Leek ons leuk om de uitkomst te vergelijken en dit geeft verder de optie om (positieve) feedback te geven.

Laatst bewerkt:

Jullie kunnen nu ook een review geven (met sterren!) op de deelnemers in de media sectie. Dit is gewoon voor erbij, resultaten peiling blijven.

Leek ons leuk om de uitkomst te vergelijken en dit geeft verder de optie om (positieve) feedback te geven.
Maar waar zit die media sectie?

Laatst bewerkt:
Jij en laatste worden, wees maar niet bang 🦾💪🏽
Thanks voor de opbeurende woorden. Ik zeg het meer als reactie op de "ik heb gestemd op" en mijn naam daar niet voorbij zien komen, zeg maar.
Het is nu eenmaal zo dat je in deze sport toch wel enige support en "goedzo" schouderklopjes zoekt. :exactly:

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven