Fitness Seller

Stemverzoek Foxy Magazine

Was al aan het zoeken.
Ze heeft in 2009 meegedaan aan de Miss Pabo verkiezing ergens in Belgie.
Ze was daar ergens in de top 10 beland van de paar honderd.

Maar kan de foto's niet vinden... Ga even verder zoeken..

daar mag ze idd fier op zijn, model voor een blad dat oa voorbinddildo's verkoopt.

Ja dan weet je dat je het gemaakt hebt in je leven.

Waarom zou je dit willen winnen? Waarom zou je hier uberhaupt aan mee willen doen?

Wat maakt het uit of ze eraan wil meedoen of niet? Is toch haar eigen keuze :)

Hey Angelus misschien moet je eens bij types a la Wendy en Manon proberen om dat maagdenvliesje te scheuren. gewoon om 5 uur een donkere kroeg binnenstappen met je feestpak, succes gegarandeerd !!!

of beter:

Falcor, waarom regel je geen date tussen Angelus en je zusje? die genenmix gaat echt een bommetje opleveren. :)

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 17:45 ----------

Bij deze een oproep aan alle DBB'ers: er wordt niet gestemd voordat Angelus tegen morgenavond een date met het zusje heeft.

Laatst bewerkt:
Hey Angelus misschien moet je eens bij types a la Wendy en Manon proberen om dat maagdenvliesje te scheuren. gewoon om 5 uur een donkere kroeg binnenstappen met je feestpak, succes gegarandeerd !!!

of beter:

Falcor, waarom regel je geen date tussen Angelus en je zusje? die genenmix gaat echt een bommetje opleveren. :)

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 17:45 ----------

Bij deze een oproep aan alle DBB'ers: er wordt niet gestemd voordat Angelus tegen morgenavond een date met het zusje heeft.

toch 1 dbb'er die het beste met me voor heeft. 1 love bro!

ziehier maar weer een bevestinging dat alle wijven aandachtsh**ren zijn, ook de lelijke.

Wat hebben mijn fotos er mee te maken dat je zusje poseert in een blad wat ongeveer even chique is als de pissenbedden die ik onder een stoeptegel vind? Het is maar net waar je trots op bent, je zusje fapvoor voor dikke truckers die met een hand aan het rukken zijn en met de andere een vette bal naar binnen duwen.

En btw, een geselecteerd publiek heeft hier al lang fotos gezien.

:sad:

OT: Done!:)

Popcorn_nommer.gif

ziehier maar weer een bevestinging dat alle wijven aandachtsh**ren zijn, ook de lelijke.

wat lul je ze is gewoon mooi man, kweet zeker dat jij helemaal in je schulp kruipt en niks durft te zeggen/blozen als je haar in het echt zou ontmoeten man, misschien vind ze jou wel lelijk?

wat lul je ze is gewoon mooi man, kweet zeker dat jij helemaal in je schulp kruipt en niks durft te zeggen/blozen als je haar in het echt zou ontmoeten man, misschien vind ze jou wel lelijk?
denk dat iedereen er echt dikke schijt aan heeft als die chick je lelijk vind!

ik vind haar mooi

Terug
Naar boven