XXL Nutrition

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

• Topic Starter Topic Starter

Stemkarma gegeven. Je kan één maal per dag stemmen dus als je morgen terug stemt geef ik jullie terug karma:)

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

120ste momenteel.

Stemkarma gegeven. Je kan één maal per dag stemmen dus als je morgen terug stemt geef ik jullie terug karma:) ---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ---------- 120ste momenteel.
En voor het gemak vergeet je mij gewoon..
ik haal ASAP me stem wegh :mad:

done bro, weer een plaatsje hoger :)

done bro, weer een plaatsje hoger :)

Voor jou ook karma natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Iemand nog een idee waar ik stemmen kan ronselen? Ik dacht op een meisjesforum/website ofzo, iemand een vb?

Girlscene

Morgen weer bro'

Done

#karmah**r

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Morgen weer moppie

done, stem 74 hoef karma niet :D

Done

Al een topic gestart, eerste reactie was: jongens niet toegelaten :roflol: Edit, ben nu ook verbannen :p
---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------
Done #karmah**r ---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ---------- Morgen weer moppie
Karma gegeven en bedankt.
---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Karma gegeven, dank u.

Laatst bewerkt:
Done

Nog eens done

Nog eens! 101 nu.

Terug
Naar boven