AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Bezoekers in dit topic

Snap nog steeds niet waarom sommige het zo gespeeld hebben? In het begin zo zelfverzekerd voor iemand gaan die later een burger blijkt te zijn. Wel een supergame, weer zwaar lopen irriteren aan iedereen. Nu even terug lezen wat iedereen zijn rol nou was.


Thanks Remi.
Mijn stem is voor de demon. Of wil je dit in PM?

Mooi gespeeld woopy, helemaal niet verwacht. Props ook aan Vince in het onderscheiden vd cults en burgers.

Ook jij weer bedankt Remi, was weer een fijne game ;)

Tx & liefst in PM:).
 
Klopt, dat heb ik zelf sommige weekenden ook. Dus maandag is inderdaad het handigste. Gaan we maar weer een weekje karma strooien.

Het is wel lastig inschatten hoe lang jouw spelvorm gaat duren trouwens. Gaan immers minder mensen definitief uit. Ben weer erg benieuwd.

Daar heb ik ook aan gedacht. Zou wel eens een lang spelletje kunnen worden :) We zien wel.
 
Mooi gespeeld woopy, helemaal niet verwacht. Props ook aan Vince in het onderscheiden vd cults en burgers.

Ook jij weer bedankt Remi, was weer een fijne game ;)

Zie je wel dat je cult was, stuk venijn
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Anyway, ik start vandaag een topic voor een nieuw spel. Voldoende spelers vinden tegen morgen zal wsl niet lukken en starten in een weekend is ook nooit een succes gebleken, dus het spel start dan 16 september.

In
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
zelfde hier hehe, wilde het niet weghalen omdat dat misschien verdacht zou zijn :D
 
Had het zelfs in mijn sig staan en nog had je het niet door.

Hoeveel keer heb ik gezegd dat je 100% cult was? Volgens mij genoeg, dus volgens mij had ik het wel door dan. Na die hint van d&k was je opeens opvallend stil...
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Hoeveel keer heb ik gezegd dat je 100% cult was? Volgens mij genoeg, dus volgens mij had ik het wel door dan. Na die hint van d&k was je opeens opvallend stil...

Je kan het wel gezegd hebben, maar uiteindelijk heb je er niets mee gedaan.
Je was burger met contract dus je had makkelijk aan de huurmoordenaar door kunnen geven om hem te killen, maar blijkbaar durfde je dat toch niet aan.

No offence, maar vind het altijd raar dat zo veel mensen claimen dat ze het achteraf wisten maar er niks mee hebben gedaan, doet me een beetje denken aan whami.
 
Voor burgers is weten achter wie je aan moet gaan ook maar de helft van het verhaal, vervolgens moet je nog je medeburgers zover zien te krijgen dat zij het met je eens zijn en op hem/haar mee stemmen. Voor burgers ging het echter bij de eerste helft fout, de andere helft deden ze prima, burgers stemden maar al te graag met de andere burgers mee, alleen was het op burgers :D
 
Toch best spannend wie dr nou wint :)
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Je kan het wel gezegd hebben, maar uiteindelijk heb je er niets mee gedaan.
Je was burger met contract dus je had makkelijk aan de huurmoordenaar door kunnen geven om hem te killen, maar blijkbaar durfde je dat toch niet aan.

No offence, maar vind het altijd raar dat zo veel mensen claimen dat ze het achteraf wisten maar er niks mee hebben gedaan, doet me een beetje denken aan whami.

Durf best toe te geven dat ik deze ronde totaal niet wist waar ik mee bezig was.:(
 
Durf best toe te geven dat ik deze ronde totaal niet wist waar ik mee bezig was.:(

hahaha ja ik twijfelde ook paar keer of jij nu cult was of niet :P

zelfde bij z1000, dacht eerst dat hij weer cult ofzo was, speelstijl leek verrekt veel op keer dat ik samen met hem evil was dus herkende het beetje, zat er echt flink naast wat dat betreft :roflol:
 
hahaha ja ik twijfelde ook paar keer of jij nu cult was of niet :P

zelfde bij z1000, dacht eerst dat hij weer cult ofzo was, speelstijl leek verrekt veel op keer dat ik samen met hem evil was dus herkende het beetje, zat er echt flink naast wat dat betreft :roflol:

IMBA en Alley hebben het in het begin zo vaag gespeeld dat ik totaal blind verder ben gaan spelen, stond totaal niet meer open voor andere dingen.
Dan gaat IMBA er eindelijk uit, staat er bij zijn rol dat hij cult is. Blijkt het een troll van Remi te zijn, gooide bijna mijn mobiel tegen een muur.
 
IMBA en Alley hebben het in het begin zo vaag gespeeld dat ik totaal blind verder ben gaan spelen, stond totaal niet meer open voor andere dingen.
Dan gaat IMBA er eindelijk uit, staat er bij zijn rol dat hij cult is. Blijkt het een troll van Remi te zijn, gooide bijna mijn mobiel tegen een muur.

Haha ja. Dikke flipmode toen
 
Jullie hadden mij gewoon moeten geloven, dan was er nix aan het handje geweest.
 
Tof spel geweest hoor! Geen touw aan vast te knopen als burger, maar wel tof :P

Wat deed de beschermengel nu precies?
 
Bedankt voor het stemmen iedereen, erg leuk!
 
Back
Naar boven