Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Bezoekers in dit topic

Eve in het kort.

De eerste dage was ik echt druk met school. Dus kon niet alles goed analyseren. Anyway werkte ik wel met een excel lijst, hield daar alles in bij. Verdenkingen en stemmingen.

Boddin kwam als 1 van de eerste op de eerste dag. Met de ontdekking van het cijfer 2 en linkte dat aan mij. Niemand anders pikte dat op. Dit vond ik verdacht, ik dacht miss dat het tacitsch was en dat boddin cult was.

Ergens in het spel, werd duidelijk gezegd dat boddin de jager was. Ik dacht dat het ook tactisch was. Ook het spell tussen Remi en Alley, dacht ik hmm ze zijn beide cults en proberen verwarring te veroorzaken.

Ik kon verder echt moeilijk ontdekken hoe het spel zat. Ik miste een beetje de steun van de cults. Die waren ook niet actief.
Mijn kills, zijn allemaal afkomstig uit de date van mijn excellijst. De actieve spelers wou ik er ook zo lang mogelijk onhouden.

Ik ging mijn express actief gedragen. En mee stemmen op de mede cults.
Alles ging perfect tot Tremedes kwam en een hint had ontdekt.
 
Eve in het kort.

De eerste dage was ik echt druk met school. Dus kon niet alles goed analyseren. Anyway werkte ik wel met een excel lijst, hield daar alles in bij. Verdenkingen en stemmingen.

Boddin kwam als 1 van de eerste op de eerste dag. Met de ontdekking van het cijfer 2 en linkte dat aan mij. Niemand anders pikte dat op. Dit vond ik verdacht, ik dacht miss dat het tacitsch was en dat boddin cult was.

Ergens in het spel, werd duidelijk gezegd dat boddin de jager was. Ik dacht dat het ook tactisch was. Ook het spell tussen Remi en Alley, dacht ik hmm ze zijn beide cults en proberen verwarring te veroorzaken.

Ik kon verder echt moeilijk ontdekken hoe het spel zat. Ik miste een beetje de steun van de cults. Die waren ook niet actief.
Mijn kills, zijn allemaal afkomstig uit de date van mijn excellijst. De actieve spelers wou ik er ook zo lang mogelijk onhouden.

Ik ging mijn express actief gedragen. En mee stemmen op de mede cults.
Alles ging perfect tot Tremedes kwam en een hint had ontdekt.

Penose was dus de jager, dacht dat dat wel duidelijk was doordat hij zo hintte naar unknowndbb eruit te krijgen en unknowndbb dan senator bleek te zijn. Dat je voor de minder actieve spelers ging vind ik overigens wel nog tof en was me al opgevallen.
 
Waarom moest ik dood caesar?

Je stond er niet best op. Op mijn excel lijstje

---------- Post added 24 September 2013 at 23:54 ----------

Penose was dus de jager, dacht dat dat wel duidelijk was doordat hij zo hintte naar unknowndbb eruit te krijgen en unknowndbb dan senator bleek te zijn. Dat je voor de minder actieve spelers ging vind ik overigens wel nog tof en was me al opgevallen.

Oke. Thnx voor de game nogmaals. 1 van de vetste en mooiste games
 
Ook het spell tussen Remi en Alley, dacht ik hmm ze zijn beide cults en proberen verwarring te veroorzaken.
Leuk dat je me zo hoog hebt zitten en het zou op zich ook zeker kunnen werken. Maar zo briljant ben ik helaas niet.

Mijn kills, zijn allemaal afkomstig uit de date van mijn excellijst. De actieve spelers wou ik er ook zo lang mogelijk onhouden.
Dit vind ik wel heel mooi en heeft zeker bijgedragen aan het feit dat dit zo'n leuk spel was. Soms worden de meest actieve spelers er in de eerste twee dagen uitgegooid en blijft er weinig over.

Wauter zei:
Ben eens benieuwd naar jouw game, als speler ben je vrij goed dus dan verwacht ik ook wel wat van je
Vrees dat die twee dingen volledig los van elkaar staan. Maar ik zie het wel, alleszins weer een nieuwe uitdaging en het lijkt me zeker een keer leuk om te doen.
Ook erg benieuwd naar of het nou werkelijk zoveel tijd kost als mensen zeggen.
 
Vond het echt k*t dat ik zo snel eruit werd gegooid door zo'n stomme hintoplossing die nergens op sloeg, evenals de vorige pot dat ik er op die manier er al snel uit ging.

Heb wel mee kunnen stemmen maar dat was na 3 dagen geen moeite meer aangezien de stemmingen heel eensgezind waren. Vond het uiteindelijk een mooie pot op naar te kijken. Niet echt veel gezien alleen de verhalen en de laatste paar dagen wat gezien aangezien gta toen uitgespeeld was.

Ben benieuwd naar de game van Alley, hopelijk blijf ik dan wat langer leven.
 
Waarom ik gelijk al dag 1 dood ???
 
Alles ging perfect tot Tremedes kwam en een hint had ontdekt.

Ja wat een lucky punch bleek om 1000 als een wiskundig getal te zien. Maakte wel dat het hele plaatje klopte. Met flink wat bluf ervoor gegaan(ava en je upload veranderen) om te kijken hoe je er op reageerde en ook toen klopte het omdat je aangaf mij te verdenken dat ik wat mod onderzoek had gedaan haha.
Zelfde taktiek gebruikte ik gisteren bij Krimlo. Zijn verweer leek mij aannemelijker en daar ik tussen hem en stefanovisch twijfelde ben ik op basis daarvan geswitcht naar stefanovich.
Beide pakte dus perfect uit.:)

Maar goed gespeeld en super gedachte om de aktieve spelers wat te ontzien dat maakte dat dit een hele mooie pot is geworden.:thumbs:
 
Vond het echt k*t dat ik zo snel eruit werd gegooid door zo'n stomme hintoplossing die nergens op sloeg, evenals de vorige pot dat ik er op die manier er al snel uit ging.

Heb wel mee kunnen stemmen maar dat was na 3 dagen geen moeite meer aangezien de stemmingen heel eensgezind waren. Vond het uiteindelijk een mooie pot op naar te kijken. Niet echt veel gezien alleen de verhalen en de laatste paar dagen wat gezien aangezien gta toen uitgespeeld was.

Ben benieuwd naar de game van Alley, hopelijk blijf ik dan wat langer leven.

Dat jij er zo snel uitlag vond ik ook jammer. 2 kon evengoed aan alley gelinkt worden maar op de eerste dag moet er sowieso een slachtoffer gekozen worden natuurlijk.
 
Je stond er niet best op. Op mijn excel lijstje

---------- Post added 24 September 2013 at 23:54 ----------



Oke. Thnx voor de game nogmaals. 1 van de vetste en mooiste games

Graag gedaan, jullie als spelers maken het spel natuurlijk ook voor een groot stuK. Het is voor jullie dat ik het ten slotte ook doe.
 
Heb wel mee kunnen stemmen maar dat was na 3 dagen geen moeite meer aangezien de stemmingen heel eensgezind waren. Vond het uiteindelijk een mooie pot op naar te kijken. Niet echt veel gezien alleen de verhalen en de laatste paar dagen wat gezien aangezien gta toen uitgespeeld was.
Stemming op Z1000 zelf was anders behoorlijk close.

Wauter zei:
Dat jij er zo snel uitlag vond ik ook jammer. 2 kon evengoed aan alley gelinkt worden maar op de eerste dag moet er sowieso een slachtoffer gekozen worden natuurlijk.
Maar dat zou natuurlijk nog veel jammerder geweest zijn. :cool:


Blijf het wel apart vinden dat Z gemist had dat Penose de jager was, volgens mij wist echt iedereen dat.
 
Kijk al uit naar de game van alley
 
Ja z1000 zijn veranderde gedrag heb ik ook staan in mijn nabeschouwing. Heb dag na dag alles wat neergeschreven en zal het morgen online zetten.
Even zodat je het niet vergeet. Ben namelijk wel benieuwd. Als verteller heb je immers toch het meest complete beeld.
 
Ligt eraan wanneer het begint of ik mee doe... Wil me volgende spel ook met excel gaan werken en alles goed bijwerken zodat ik optimaal kan meedoen :)
 
Back
Naar boven