Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Bezoekers in dit topic

Hints die ik kreeg waren de wikipagina van Willem de veroveraar, daarin stond het volgende:

Grote sterke man rond de 175 (guts is 174 en 91 kg)
Voor zijn dood had ie erg last van,wen opgezwollen maag( guts)
En nog wel een,paar dingen die naar hem leidden. Hint met de Latijnse tekst had ik niet echt doorgenomen maar begrijp nu de link naar vicenzio erin.

Dus nogmaals excuses guts

Guts is inderdaad dan wel een logische keuze. Ik zou ook aan hem denken.
 
Dat is dan ook de eerste keer deze game.


Geen punt hoor Joey, ik ga er in principe altijd vanuit dat ik het beter weet dan een ander maar ik kon best begrepen dat ik er uit werd geknald. Tenslotte zat ik er net zo naast als (zo'n beetje) iedereen.
Alley, jij ging samen met jorgyboy en dipani los op mij.
Wat ik nog steeds niet snap. Was toch vrij snel duidelijk dat ik goed was.

Jullie 3 hebben echt het spel verziekt voor de burgers.
 
Was mijn eerste game en vond het best lastig, snapte echt niet wat ik met die rol van beschermengel moest doen dus geen gebruik van gemaakt


Enne, sorry z1000 :( tunnelvisie
 
Alley, jij ging samen met jorgyboy en dipani los op mij.
Wat ik nog steeds niet snap. Was toch vrij snel duidelijk dat ik goed was.

Jullie 3 hebben echt het spel verziekt voor de burgers.
We zaten er gewoon naast, zoals jij (en iedereen) er ook voortdurend naast zat.

Ik ging echt niet los op jou, ik heb op dag twee op je gestemd omdat ik geen idee had en besloot Diaephi te volgen omdat hij toch best veel hints gevonden had. Heb er zelfs bij gezegd dat ik eigenlijk geen idee had omdat ik die dag nauwelijks actief was.
Dag daarna ging ik op Rob P omdat ik dacht dat hij cult was (hij zei geloof ik dat Jimboo de demoon was en die had ik gevraagd en dat was niet zo). Was daar ook niet zo fanatiek in, dat begon pas toen jullie met zijn drieen besloten op mij te gaan.

Nacht daarna was ik dood. Dus zo erg was het allemaal niet hoor.

Woopy zei:
Ik ben er wel in geslaagd om niet teveel verdacht te worden door zowel de cults als de burgers (tot het einde), maar ik had zelf ook geen idee wie aan welke kant stond, dus zo goed heb ik het niet gespeeld
Snap ik. Maar onduidelijk houden in welk kamp je valt is wel een belangrijk deel van het spel. En er moet iemand winnen en jij was de meest actieve in het winnende kamp.
 
Anyway, ik start vandaag een topic voor een nieuw spel. Voldoende spelers vinden tegen morgen zal wsl niet lukken en starten in een weekend is ook nooit een succes gebleken, dus het spel start dan 16 september.
 
Anyway, ik start vandaag een topic voor een nieuw spel. Voldoende spelers vinden tegen morgen zal wsl niet lukken en starten in een weekend is ook nooit een succes gebleken, dus het spel start dan 16 september.

Ik ben uiteraard In.


OT: Stemmen op de beste speler kan tot 24.00 daarna zal ik de winnaar bekend maken
 
Anyway, ik start vandaag een topic voor een nieuw spel. Voldoende spelers vinden tegen morgen zal wsl niet lukken en starten in een weekend is ook nooit een succes gebleken, dus het spel start dan 16 september.
Sowieso in!

Op een woensdag starten vind je ook niks zeker? Dat haal je wellicht wel. En maandag en dinsdag zijn bij mij bovendien vrij druk, daarna valt het mee.
 
in for karma

semi srs

srs
 
In!
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Wacht 2 weken met beginnen, dan loopt de karmatrein tenminste een beetje
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Semi in. Heb geen idee hoe het loopt met mijn minor op school. Het is nu best pittig.
Maarja af en toe een berichtje lezen. Lukt wel. Zal wat minder actief zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Ben ook sowieso weer in !

Doe hier even linkje maken dan aub :)
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Sowieso in!

Op een woensdag starten vind je ook niks zeker? Dat haal je wellicht wel. En maandag en dinsdag zijn bij mij bovendien vrij druk, daarna valt het mee.

Probleem is dat de meeste inactiviteit in het weekend plaatsvindt (en dan heb ik zelf meestal ook minder tijd), dus is het handigst als het spel maandag begint zodat het vrijdag zo goed als voorbij is.
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Manman, ik kan je zeggen dat de rol van magiër een echte k*trol is, zeker in een onduidelijk spel als dit :p
Ik was eigenlijk een soort van wolf, met dat verschil dat mijn "kill" slechts 1 keer op de 5 zou werken. Ik wist niet wie de cults waren, en had er tot het einde ook echt geen idee van. Moeilijk om te beslissen wie ik zou volgen en op wie ik zou stemmen... Bovendien wisten de cults ook niet wie ik was, dus met een beetje pech zouden de cults op mij gaan. Een probleem dat de wolf niet heeft.
Van dunk was ik vrij zeker dat die goed was, desondanks hij veel stemmen tegen zich kreeg, dus was safe om er op mee te gaan. Van Rob P was ik echt overtuigd dat die cult was, en daar ging ik uiteindelijk op mee om iets meer geloofwaardigheid bij de burgers te krijgen. Bleek hij burger te zijn. Ik had op dat moment een heel plan over wie aan welke kant stond, en met die ontknoping stortte mijn hele plan als een kaartenhuisje in elkaar. Ik had echt geen flauw idee meer toen.
Ook van Guts dacht ik dat hij cult zou zijn. Op dat moment had ik telkens op goeie gestemd en begon het verdacht te worden, dus nogmaals een poging om mee te gaan op een cult, die dan ook weer burger bleek te zijn :roflol:
Toen ging er een overduidelijk cult treintje naar Imba. Ik dacht dat het spel na deze ronde gedaan zou zijn, dus ging er gewoon zonder verdere commentaar op mee. Helaas te vroeg, want het spel was nog niet afgelopen.

Ik heb ook verschillende mensen willen converteren, waaronder alley cat en joeyc. Nadat in het verhaal stond dat mijn conversie op JoeyC mislukt was, wou ik hier gebruik van maken. De nacht er op iemand anders converteren, en vervolgens het idee opwekken dat het wel eens JoeyC zou kunnen geweest zijn waardoor die zijn geloofwaardigheid zou verliezen, terwijl nog een andere burger cult werd. Is niet helemaal uitgepakt zoals ik het gehoopt had. Uiteindelijk wel Wauter kunnen converteren, die me duidelijk goed bleek. Als dank, begint hij mij vervolgens verdacht te maken :roflol:

Anyway, het was een leuke rol, maar ook een zeer moeilijke rol. En dan in combinatie met hoe onduidelijk dit spel verliep. Ik wist op bepaalde momenten echt niet hoe ik het moest spelen. Was een tof spel, maar ik denk dat inactiviteit ondertussen een zeer effectieve taktiek gebleken is voor cults, waardoor het elk spel moeilijker wordt om ze er uit te halen.

Indien er mensen willen meespelen, wil ik mijn weerwolf vs vampier spel wel eens uitwerken waar ik het eerder over had. Terug 2 kampen + een burger kamp, beetje zoals met het maffia spel, maar dan nog wat anders. Ik denk dat daar het "inactieve cult" syndroom minder nuttig zal blijken.
zou leuk zijn, ik ben in!!
 
Vraag aan remi: waarom ging de eerste kill van de huurmoordenaar niet door? Op dag 1

Trouwens woopy je had geluk, want ik was aan het twijfelen tussen jij en weightboy op dag 1 om als te killen persoon door te geven aan de huurmoordenaar. Had toch beter me gevoel gevolgd lol

Mij had je niet gevonden, sliep iedere avond bij PureB :roflol:

Alleen niemand snapte de hint dat hij goed was in bed :o
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Snap nog steeds niet waarom sommige het zo gespeeld hebben? In het begin zo zelfverzekerd voor iemand gaan die later een burger blijkt te zijn. Wel een supergame, weer zwaar lopen irriteren aan iedereen. Nu even terug lezen wat iedereen zijn rol nou was.


Thanks Remi.
Mijn stem is voor de demon. Of wil je dit in PM?
 
Mooi gespeeld woopy, helemaal niet verwacht. Props ook aan Vince in het onderscheiden vd cults en burgers.

Ook jij weer bedankt Remi, was weer een fijne game ;)
 
Probleem is dat de meeste inactiviteit in het weekend plaatsvindt (en dan heb ik zelf meestal ook minder tijd), dus is het handigst als het spel maandag begint zodat het vrijdag zo goed als voorbij is.
Klopt, dat heb ik zelf sommige weekenden ook. Dus maandag is inderdaad het handigste. Gaan we maar weer een weekje karma strooien.

Het is wel lastig inschatten hoe lang jouw spelvorm gaat duren trouwens. Gaan immers minder mensen definitief uit. Ben weer erg benieuwd.
 
  • Like
Waarderingen: Dunk
Back
Naar boven