XXL Nutrition

Sterker worden zonder massa HELP.

Mauri

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
65kg
Beste,

Ik ben al aardig breed en gespierd, en voor mijn lengte zit ik wel goed, ik wil niet nog breder of echt gespierder worden aangezien ik dat niet mooi vind bij de lengte die ik heb.

Is het mogelijk om sterker te worden, maar dan niet breder of gespierder te worden?

Ik heb nu ook een vetpercentage van 20% ongv, en denk er aan om me ook droog te gaan trainen, dan zou er veel spierkracht weg gaan of niet?

Mvg.

Wacht. Je weegt 65 kilo en je bent naar eigen zeggen gespierd genoeg?
En dat met een vetpercentage van 20 procent?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik vind dat, kijk ook mijn lengte. Maar ook al zouden jullie dat niet vinden kan iemand mij verder helpen?

Bedankt.

Ik zie je lengte, maar dan nog. Maar goed, wie ben ik om daar een mening over te hebben.

Als je echt diep gaat cutten zal je wel wat kracht kwijtraken.
En wat betreft sterker worden zonder massa te gainen: ik denk dat dat tot op zekere hoogte wel kan.
Maar ik ken niemand die 200+ kilo lift en een kleine rug heeft.

lijkt me eerder een klein dikkertje als je het mij vraagt...ben zelf paar cm groter en 20 kg zwaarder dus heb wel vergelijkingsmateriaal.
Je bent ook vetter dan mij, en ik noem mezelf nog niet breed

sterker worden dat kan zeker, powerlifting iets voor jou?

65kg en 20% vet. Als je droog wilt zijn sta je op ongeveer 10%. Dus dan weeg je nog maar rond de 58kg. Dan ben je niet echt gespierd meer.

Mocht je het echt zeker weten. Ga dan trainen als olympisch gewichtheffers, de lage gewichtsklassen zijn klein maar wel heel sterk.

lijkt me eerder een klein dikkertje als je het mij vraagt...ben zelf paar cm groter en 20 kg zwaarder dus heb wel vergelijkingsmateriaal.
Je bent ook vetter dan mij, en ik noem mezelf nog niet breed

sterker worden dat kan zeker, powerlifting iets voor jou?

hahaha, hou op man heb alleen kleine zwembandjes en gewone buik.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 11:49 ----------

65kg en 20% vet. Als je droog wilt zijn sta je op ongeveer 10%. Dus dan weeg je nog maar rond de 58kg. Dan ben je niet echt gespierd meer.

Mocht je het echt zeker weten. Ga dan trainen als olympisch gewichtheffers, de lage gewichtsklassen zijn klein maar wel heel sterk.

Bedankt voor je advies!

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 11:57 ----------

Ik weet trouwens niet zeker of dat vetpercentage precies klopt, bij de sportschool zeiden ze soms dat dat ding het niet goed deed. Idd heel slecht ja. Maar paar procenten zullen niet veel uitmaken lijkt mij.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 11:57 ----------

Maar volgens mij is het wel zo iets.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik ben al aardig breed en gespierd, en voor mijn lengte zit ik wel goed, ik wil niet nog breder of echt gespierder worden aangezien ik dat niet mooi vind bij de lengte die ik heb.

Is het mogelijk om sterker te worden, maar dan niet breder of gespierder te worden?

Ik heb nu ook een vetpercentage van 20% ongv, en denk er aan om me ook droog te gaan trainen, dan zou er veel spierkracht weg gaan of niet?

Mvg.
dat jullie hier nog op in gaan

dat jullie hier nog op in gaan

Dus? Als je mij niet kan helpen ofzo, waarom zou je een reactie plaatsen ga iets nuttig doen dan?

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:04 ----------

Het eerste stuk is gewoon een zelf beeld van mij, om een beetje uit te leggen, wat de reden is. De rest zijn gewoon vragen wauw man mensen doen zo moeilijk tegenwoordig.

Beste,

Mvg.

1m63 65kg 20%

seems legit

Mauri: wil je even groot blijven maar met spiermassa in plaats van vetmassa?

Kracht gericht trainen, dus meer lage herhalingen en niet boven onderhoud eten.

Terug
Naar boven