MuscleMeat

Nieuws Sterkse man van Nederland 2011 plaats en datum

Jitse

Advanced Bodybuilder
Waardering
97
Lengte
1m94
Massa
153kg
Surhuisterveen: ‘Sterkste man van Nederland’ in Surhuisterveen

SURHUISTERVEEN - Surhuisterveen is medio volgend jaar het toneel van een nationaal sportevenement. Op zaterdag 16 juli wordt op het Torenplein in het dorp wordt het kampioenschap ‘Sterkste man van Nederland’ gehouden.
Aan de jaarlijkse - op televisie uitgezonden - titelstrijd doen tussen de acht en tien krachtpatsers mee. De eerste editie van de ‘Sterkste man van Nederland’ was in 1979. Tot 1999 vond het kampioenschap onregelmatig plaats. Sinds dat jaar staat de strijd jaarlijks op de kalender.
Friesland was tot nog toe twee maal het decor van het evenement (Hindeloopen in 1989 en Sneek zeven jaar later). Surhuisterveen heeft veel zin in het organiseren van het kampioenschap. “Het evenement krijgt veel aandacht. We zetten Surhuisterveen op de kaart.”

damn zo ver weg :(

idd voor mij ook niet naast de deur maar ik ga zeker kijken:cool:

3 uur rijden ofzo... ik sla wel een keertje over :(

Jezus zeg, in f*cking Friesland??

Waarom altijd in het noord-oosten van NL? Een keer in Zuid-Holland, Utrecht of Brabant zou ook een keer leuk zijn..

Dat wordt dus nog maar de vraag of ik in 2011 ga kijken..

Moet eerst een visum aanvragen voor Friesland.

wel vet dat dat op tv uitgezonden word,zou bij ons ook moeten gebeuren:cool:

Laatst bewerkt:
jammer dat het zo ver weg is
maar ik ben er wel bij tenzij ik dan op vakantie ben maar dat zal wel niet

Jezus zeg, in f*cking Friesland??

Waarom altijd in het noord-oosten van NL? Een keer in Zuid-Holland, Utrecht of Brabant zou ook een keer leuk zijn..

Dat wordt dus nog maar de vraag of ik in 2011 ga kijken..

Volgens mij was het dit jaar in Hoofddorp. Ligt dat ook in Noord-Oost Nederland? ;)

Friesland is vanuit Limburg nogal een "eindje" rijden.
Ik denk dat ik deze keer ook oversla, want ik ben niet van plan om zover voor een evenement te rijden (zelfs niet voor de Sterkste Man van NL) of er zou vanuit de Sportschool een busreis georganiseerd moeten worden.
Jammer dat het inderdaad niet ergens centraal in het land gehouden wordt :(. De Friezen zullen er uiteraard wel blij mee zijn, tis hun ook van harte gegund! :)

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Moet eerst een visum aanvragen voor Friesland.

:roflol:

Het ligt eraan wie er meedoen of ik ga........;)

Ze kunnen trouwens wel prima wedstrijden organiseren hoor die Friezen dus wat dat betreft zitten we goed!

Ik denk dat ik er dit jaar bij ben

Ruben, wat is dat nou ! Al was het 10 uur rijden, we will be there for big lex toch ! ? ! ? !

Volgens mij was het dit jaar in Hoofddorp. Ligt dat ook in Noord-Oost Nederland? ;)

Dat klopt. Maar dat is nog altijd Noord Nederland, niet dan?

Het is in ieder geval al lang geleden dat het ergens meer centraal of in het Zuiden heeft plaatsgevonden.'

;)

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Ruben, wat is dat nou ! Al was het 10 uur rijden, we will be there for big lex toch ! ? ! ? !

Tuurlijk Max. Maar de afstand moet ook nog enigszins te overbruggen zijn. We zullen zien volgend jaar. Ik vind het gewoon irritant, ze moeten het maar eens in Limburg houden dan!

Als heel RPB zich nu gewoon kwalificeert dan doen we het bij mij in de straat! Weet iedereen meteen de weg:D

• Topic Starter Topic Starter
Ken uw topo :)

Gewoon gezellig allemaal naar 't mooie friesland komen!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
;)

mij tever...

Terug
Naar boven