Gangbaarheid van onderdelen zegt me niet zoveel, trainen op het specifieke onderdeel heeft altijd enig voordeel, leren een goed bochtje te draaien met de H balken van Marcel is ook een pre, echter binnen bepaalde grenzen snap ik wel je punt. Die timbers van Wout zijn wel erg specifiek. Nu weet ik dat Kelvin gewoon top van NL is ongeacht wie er tegen hem staat op grip dus andere timbers had hij in mijn opinie ook zeer grote kans gehad te winnen maar het is altijd goed discussie te voorkomen op voorhand.
En tja de wedstrijd naar Marcel. Ik vind Wout een toffe kerel die volgens mij een echte liefhebber van de sport is en het in Friesland ook behoorlijk populair weet te maken/houden. Ik vind het wel belangrijk dat er zoveel mogelijk aan gedaan wordt binnen elke sport om gezeur of onvrede achteraf al zoveel mogelijk op voorhand al te voorzien en uit te sluiten. Ik bedoel daar niet mee om er geen truckpull in te doen, zeuren daarom met een Kelvin erin is zeuren om niets, truckpull kan net zo goed in elke andere wedstrijd zitten, er is ook meerdere keren bewezen in Friesland dat ze net zo graag hand over hand doen. Bekijk de wedstrijd objectief en evalueer of alle 5 de sterkste man disciplines (grip, rug, benen, combi spierconditie en kracht, schouders)
aanwezig zijn en of de combi van alle onderdelen qua kracht/explosiviteit goed in elkaar stak. Zo niet dan heb je een punt. Zo bekeken vind ik de boom en de stones idd uit verhouding.
Waarom heb je nu niet meegedaan Max?