XXL Nutrition

Sterkste Junior van Nederland 2010

Graag gedaan.

Zit Wesley ook hier op DBB?
Ik wil ff kwijt dat wat hij deed na de Stones echt niet kan.
De organisatie zit nu met een gehuurde gesloopte stoel door Wesley.

Ja, Wes zit ook op het forum. Je hebt gelijk en ik heb hem na het voorval gelijk op aangesproken en hierover afspraken gemaakt.

mooie foto`s ....top

Weer goeie foto`s doetse,hahahaha.:p

en dord? vingers onder de stones he,hahaha,toen vloog ie erop toch,de 155,hehehehe.:)

Wie is het er met mij eens als ik zeg dat dit volgend jaar een wedstrijd van marcel mosterd moet zijn ? !

Wat heeft Wesley gedaan?

Edit: Zie dat je in het topic bent, misschien handig als je het zelf zegt voordat er roddels/misverstanden komen?

Graag gedaan.

Zit Wesley ook hier op DBB?
Ik wil ff kwijt dat wat hij deed na de Stones echt niet kan.
De organisatie zit nu met een gehuurde gesloopte stoel door Wesley.

Je heb helemaal gelijk was stom van me maar dacht op dat moment even niet na.

Die stoel was al kapot want kees ging er iets te hard op zitten.

Maar nogmaals mijn excuses hiervoor.

Je heb helemaal gelijk was stom van me maar dacht op dat moment even niet na.

Die stoel was al kapot want kees ging er iets te hard op zitten.

Maar nogmaals mijn excuses hiervoor.

Volgend jaar is deze titel voor jou. Je hebt veruit het meeste talent en je bent het meest allround. Zelfs op deze typische onderdelen deed je het harstikke goed de truckpull daar gelaten. Gewoon een kwestie van tijd.

Volgend jaar is deze titel voor jou. Je hebt veruit het meeste talent en je bent het meest allround. Zelfs op deze typische onderdelen deed je het harstikke goed de truckpull daar gelaten. Gewoon een kwestie van tijd.

We hebben nu een jaar om te knallen piet dus komt goed :D

Het is gewoon een objectieve constatering. De feiten als je het zo wilt noemen. Goed terug gekomen van dit eerste onderdeel dat noemen ze karakter.

Weer goeie foto`s doetse,hahahaha.:p

en dord? vingers onder de stones he,hahaha,toen vloog ie erop toch,de 155,hehehehe.:)

Jah haha inderdaad, maar goed dat Jan Wagenaar het nog even riep.
Want hij was al twee keer terug gevallen.
Maar ik wist al wel als ik dat ding maar op men knieen krijg komt het goed.
Al was het twee sec buiten de tijd ben ik daar het meest tevreden over van de dag:p

dat is 1... zal ik er anders een poll over stappen.. misschien heeft het nog nut ook :D

dat is 1... zal ik er anders een poll over stappen.. misschien heeft het nog nut ook :D

Denk niet dat Wout het uit handen geeft.
En met commentaar vanaf internet doet hij wss ook niet zoveel volgens mij.

Het gekke is dat Wout bijvoorbeeld wel een mooie IFSA size boom heeft,weegt ook 80kg leeg.Wordt alleen nooit gebruikt.
Hooggooien is meer voor HG imo..

Met alle respect voor Wouter en zeker ook voor Kelvin..

Alleen zie ik een wedstrijd als dit liever centraler in Nederland en met ''normale'' onderdelen...

Ik gun het Kelvin van harte en hij zal ook vast van me winnen op een wedstrijd waarin onderdelen zitten die voor iedereen uitvoerbaar zijn.

Neem bijvoorbeeld de Timbers, het gewicht is niet veel ( 100kg ) en ik loop verder met een fatsoendelijke 140kg timber als met die houten dingen !

Nu kan ik wel naar wout gaan om er mee te trainen maar om die onder de knie te krijgen zul je het wekelijks moeten doen... en gezien Friesland een +- 3.5uur voor me rijden is zie ik dat niet zitten...

Vandaar hoop ik dat deze wedstrijd volgend jaar centraler en misschien dan in samen werking met Marcel Mosterd zodat er onderdelen als op de Sterkste man van Nederland worden gebruikt.

Ik denk dat meerdere deze mening delen! Ik spreek in ieder geval ook voor Dominique Moonen nu.

Met alle respect voor Wouter en zeker ook voor Kelvin..

Alleen zie ik een wedstrijd als dit liever centraler in Nederland en met ''normale'' onderdelen...

Ik gun het Kelvin van harte en hij zal ook vast van me winnen op een wedstrijd waarin onderdelen zitten die voor iedereen uitvoerbaar zijn.

Neem bijvoorbeeld de Timbers, het gewicht is niet veel ( 100kg ) en ik loop verder met een fatsoendelijke 140kg timber als met die houten dingen !

Nu kan ik wel naar wout gaan om er mee te trainen maar om die onder de knie te krijgen zul je het wekelijks moeten doen... en gezien Friesland een +- 3.5uur voor me rijden is zie ik dat niet zitten...

Vandaar hoop ik dat deze wedstrijd volgend jaar centraler en misschien dan in samen werking met Marcel Mosterd zodat er onderdelen als op de Sterkste man van Nederland worden gebruikt.

Ik denk dat meerdere deze mening delen! Ik spreek in ieder geval ook voor Dominique Moonen nu.

Dat willen we zien!!!!!

Maar je hebt wel een punt maxxie! Wout is enorm goed voor de sport en dat moet ook zo blijven! Ik vind wel dat een wedstrijd in balans moet zijn. Neem bijvoorbeeld de 80kg boom op hh, iedereen weet dat dit de achilleshiel van Kelvin is, en t/m 170stone is dit bv niet.
Die houten Timbers van Wout vind ik mooi, maar je moet er idd wel een aantal keer mee getraind hebben om de bochtjes te maken.
De spullen die op de NK worden gebruikt zijn meer "gangbaar", dan maakt het niet zoveel uit of je ze thuis traint.

Gangbaarheid van onderdelen zegt me niet zoveel, trainen op het specifieke onderdeel heeft altijd enig voordeel, leren een goed bochtje te draaien met de H balken van Marcel is ook een pre, echter binnen bepaalde grenzen snap ik wel je punt. Die timbers van Wout zijn wel erg specifiek. Nu weet ik dat Kelvin gewoon top van NL is ongeacht wie er tegen hem staat op grip dus andere timbers had hij in mijn opinie ook zeer grote kans gehad te winnen maar het is altijd goed discussie te voorkomen op voorhand.
En tja de wedstrijd naar Marcel. Ik vind Wout een toffe kerel die volgens mij een echte liefhebber van de sport is en het in Friesland ook behoorlijk populair weet te maken/houden. Ik vind het wel belangrijk dat er zoveel mogelijk aan gedaan wordt binnen elke sport om gezeur of onvrede achteraf al zoveel mogelijk op voorhand al te voorzien en uit te sluiten. Ik bedoel daar niet mee om er geen truckpull in te doen, zeuren daarom met een Kelvin erin is zeuren om niets, truckpull kan net zo goed in elke andere wedstrijd zitten, er is ook meerdere keren bewezen in Friesland dat ze net zo graag hand over hand doen. Bekijk de wedstrijd objectief en evalueer of alle 5 de sterkste man disciplines (grip, rug, benen, combi spierconditie en kracht, schouders)
aanwezig zijn en of de combi van alle onderdelen qua kracht/explosiviteit goed in elkaar stak. Zo niet dan heb je een punt. Zo bekeken vind ik de boom en de stones idd uit verhouding.

Waarom heb je nu niet meegedaan Max?

Gangbaarheid van onderdelen zegt me niet zoveel, trainen op het specifieke onderdeel heeft altijd enig voordeel, leren een goed bochtje te draaien met de H balken van Marcel is ook een pre, echter binnen bepaalde grenzen snap ik wel je punt. Die timbers van Wout zijn wel erg specifiek. Nu weet ik dat Kelvin gewoon top van NL is ongeacht wie er tegen hem staat op grip dus andere timbers had hij in mijn opinie ook zeer grote kans gehad te winnen maar het is altijd goed discussie te voorkomen op voorhand.
En tja de wedstrijd naar Marcel. Ik vind Wout een toffe kerel die volgens mij een echte liefhebber van de sport is en het in Friesland ook behoorlijk populair weet te maken/houden. Ik vind het wel belangrijk dat er zoveel mogelijk aan gedaan wordt binnen elke sport om gezeur of onvrede achteraf al zoveel mogelijk op voorhand al te voorzien en uit te sluiten. Ik bedoel daar niet mee om er geen truckpull in te doen, zeuren daarom met een Kelvin erin is zeuren om niets, truckpull kan net zo goed in elke andere wedstrijd zitten, er is ook meerdere keren bewezen in Friesland dat ze net zo graag hand over hand doen. Bekijk de wedstrijd objectief en evalueer of alle 5 de sterkste man disciplines (grip, rug, benen, combi spierconditie en kracht, schouders)
aanwezig zijn en of de combi van alle onderdelen qua kracht/explosiviteit goed in elkaar stak. Zo niet dan heb je een punt. Zo bekeken vind ik de boom en de stones idd uit verhouding.

Waarom heb je nu niet meegedaan Max?

Dus we begrijpen elkaar!

ik hoop dat iig buiten de kritiek die er altijd is en altijd zal zijn, dat alle deelnemers en publiek wel lol hebben gehad,,,want het meest baalde ik nog wel van het plezier wat ik heb moeten missen( en het geouwehoer)...en ik denk altijd zo...de beste man wint.

Terug
Naar boven